Ръжда по автомобилите
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ръжда по автомобилите
Европееца узря ,че по-добре да смениш две коли за 10 години на обща стойност 60-70 хил евра от колкото да си купиш една за 80 бона и да я ползваш 10 години .И в крайна сметка тази кола трябва и да се обслужва ,а там цените на час труд са много сериозни .По -старите коли от 90-те години са лесно ремонтнопригодни ,подобен автомобил може да се обдлужва и в гаража на Бай Мюмюн ,който няма да вземе пари за труд каквито взимат официалните сервизи .Но Бай Мюмюн не може да си позволи да ремонтира технологично модерни коли щото разполага само с един канал и 2-3 крика тип крокодил .Да не говорим за специализиран софтуер,комплекти за зацепване на разпределителни валове при подмяна на ангренаж и т.н.
Бай Мюмюн е добър механик но когато нямаш условия и инструментариум не може да търсиш високи цени .
Бай Мюмюн е добър механик но когато нямаш условия и инструментариум не може да търсиш високи цени .
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Ръжда по автомобилите
Пропускаш, че Бай Мюмюн може да си наеме евтина работна ръка от "задния двор" на EU.
Които са готови научени, знаят откъде и какво да намерят като приспособления и софт на ниски цени.
А в същото време Мюмюн е европеец, не е нужно да плаща висок надник на работника, знае цените на официалните сервизи, има роднини в моргите за части и т.н.
В крайна сметка е вроден търговец и за минимално по-ниска цена, може да привлече доста клиенти.
Особено тези, които вече са изплатили автомобила си от разходки до големите и официални сервизи.
Не, че при нас не е същото де.
Които са готови научени, знаят откъде и какво да намерят като приспособления и софт на ниски цени.
А в същото време Мюмюн е европеец, не е нужно да плаща висок надник на работника, знае цените на официалните сервизи, има роднини в моргите за части и т.н.
В крайна сметка е вроден търговец и за минимално по-ниска цена, може да привлече доста клиенти.
Особено тези, които вече са изплатили автомобила си от разходки до големите и официални сервизи.
Не, че при нас не е същото де.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Ръжда по автомобилите
Скоро ще стане така, че колите ще са основно първа употреба. После ще са само първа употреба и в кофата.
Carina E 4AFE LB 1992
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ръжда по автомобилите

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Ръжда по автомобилите
Най-вероятно това няма да важи за Българите, китайците пробиват успешно, но гледам и там цените не са особено ниски, въпреки, че гледам един Донг Фенг Yacht и ми допада, но в тоя клас мисля са Хонда Одисей и Тойота Сиена, които честно казано не съм си правил труда да гледам колко струват, донгото е 68 бона без 100 лева, гледам натъпкано е с екстри.
Единственото за което имам съмнение тук е нивото на антикорозионна защита, но времето ще покаже как се представят.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ръжда по автомобилите

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Ръжда по автомобилите
Те руснаците са свикнали да кърпят лади, ще оправят и китайските.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ръжда по автомобилите
Въпроса е китайците като се натискат че вече "не са фабрика за евтини боклуци", защо не са си изпипали стоката?
Или пак продават лъскави, вече и скъпи боклуци...
Тия дни мернах някаква китайска "джипка" Кавал със вече кипнали арки на калниците. А големия лъскав надпис Кавал май не е от много години на предната решетка....
Или пак продават лъскави, вече и скъпи боклуци...
Тия дни мернах някаква китайска "джипка" Кавал със вече кипнали арки на калниците. А големия лъскав надпис Кавал май не е от много години на предната решетка....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Ръжда по автомобилите
На едни вафли едно време им вдигнаха цената и смениха опаковката с много по-готина. Вътре същия боклук 




- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ръжда по автомобилите

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Ръжда по автомобилите
Ако китАЕцЕтЕ и Епонците ръждясват по едно и също време в Русия (демек няма разлика в издръжливостта на антикорозионното покритие), а разликата в цената е 30 или 40%, еле па и нагоре за мен лично дилема няма да има - директно китаец.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Ръжда по автомобилите
Меките ламарини стават по-твърди като започнат да гният, затова са така китайците. Първите години втвърдяват конструкцията, после разпад 

Carina E 4AFE LB 1992
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ръжда по автомобилите
Там проблемът е и в автоджамбазите, вкарващи автомобили втора ръка... Сигурно си спомняте, че заради големите мита, някои чисто нови автомобили се разрязваха на половина, внасяха в Русия след което се заваряваха наново в някой гараж, и се 'продават за нови'.... То и в България имаше подобен 'завод' де - на пристанище Варна - Запад - докарваха с автовози май Хюндай, тук ги разглобяваха, товареха в контейнери, и заминаваха за завода в Узбекистан - да 'правят' автомобили тяхно производство, спестявайки митатаИвайло Димов написа: ↑18 Ное 2024 11:37 Руснаците също ползват доста химикали за обработка на пътищата през зимата

Има много интересен канал на 'авторевизоро' - представител на БМВ и също вносител на проверени автомобили от Германия... Та там показва доста хватки и случки от неговият личен опит... Включително как официално представителство на Порше в Германия е продало почти ново Порше с пробег, който явно не съответства на реалността (или не е искало да хване измамата)... Или как джамбази се опитват да му продадат БМВ Х6М-пакет, което се оказва че е горяло юнашката... Или пък удряно и тотализирано (и събрано от комбинирани части, врати, калници и т.н. от друго БМВ)...
Такъв тип некоректно действие съвсем логично може да се представи като 'виж го нов автомобил, пък как ръждясва'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Ръжда по автомобилите
Аз на Авторевизоро в последно време хич му нямам вяра.
От преди няколко месеца имаше един клип за ключовете на новите BMW. После нещата се оказа "лекичко" по-различни.
И не е никакъв представител на BMW!
Докарва проверени автомобили BMW от представителствата в Германия, уж сервизът е негов и толкова.
От вчера клипа му - 30 минути обяснява как 6 месеца никой в Москва не може да оправи един 20-годишен MB???
Техният сервиз не се заемал, защото видиш ли нямал инструменти, диагностика и опит!
Иначе не пропусна да си направи реклама поне 3 пъти.
Относно китайците - гният, но това не е главното. Сменяли моделите и окомплектовката постоянно, проблеми с всякакъв вид резервни части.
А сменят ли модела - въобще едрогабаритни части забрави да намериш. Това от руснаците е инфо, а те основно са на "китайска" диета с автомобилите. Особено от 01.10, когато са нараснали рязко ликвидационните такси на определени класове автомобили.
От преди няколко месеца имаше един клип за ключовете на новите BMW. После нещата се оказа "лекичко" по-различни.
И не е никакъв представител на BMW!
Докарва проверени автомобили BMW от представителствата в Германия, уж сервизът е негов и толкова.
От вчера клипа му - 30 минути обяснява как 6 месеца никой в Москва не може да оправи един 20-годишен MB???
Техният сервиз не се заемал, защото видиш ли нямал инструменти, диагностика и опит!
Иначе не пропусна да си направи реклама поне 3 пъти.
Относно китайците - гният, но това не е главното. Сменяли моделите и окомплектовката постоянно, проблеми с всякакъв вид резервни части.
А сменят ли модела - въобще едрогабаритни части забрави да намериш. Това от руснаците е инфо, а те основно са на "китайска" диета с автомобилите. Особено от 01.10, когато са нараснали рязко ликвидационните такси на определени класове автомобили.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Ръжда по автомобилите
Всичко им е през пръсти ,маслата в авт. ск кутия с 10-20% по-малко ,в дифове и раздатки също.Гледал съм кво се точи при първото обслужване ,масло от бензинов мотор 1.5 черно на катран .Имат копия на много корейски и европейски мотори ,пълни копия но китайско качество ,нови мотори са на горна граница в хлабините в коляно-мотовилкова група ,в газо-разпределителен механизъм .Но пък руснаците в момента са под санкции и нови коли от останалата част на света са много трудно достъпни .Другаря Си в момента стриже яко руска вълна 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта