Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13 Фев 2024 11:09
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Тойота Корола
- Благодарил/а: 1 път
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Здравейте! Сега ми поставят газова със смазване на клапаните на Тойота Корола 2018 1.6 132 кс.При неагесивно каране колко време или км.мога да карам без проблеми с клапаните ?
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Къде ти поставиха газта и каква марка?Сунай Ахмедов написа: ↑13 Фев 2024 11:23 Здравейте! Сега ми поставят газова със смазване на клапаните на Тойота Корола 2018 1.6 132 кс.При неагесивно каране колко време или км.мога да карам без проблеми с клапаните ?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
- Получена благодарност: 1 път
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Да освежим малко темата. Колата си върви с преработените клапани. Не съм ги измервал дали са почнали да се вкопават. Този който беше с хлабина 0.65 мм продължава да си чука неуморно и е доста дразнещо, макар, че шефа на сервиза беше ми казал, че ще се оправи - не, не се оправя, чука си и това си е. Жалко за толкова тихите двигатели на бензиновите короли. Иначе, нямам проблем нито с вървежа, нито с газта, нито с грешки в компютрите (с изключение на грешки относно газовите вентили). Смених само газовите вентили MED преди половин година, тъй като бяха на 180 000 км и вече започнаха да дават грешки на компа. Сложих си турски, заместители на MED. Направих автоматична регулация на вентилите - имам програма за LANDI компютъра ми. Засега всичко е точно.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
То ще се оправи, но след 150-200 хил км. По-добре си го оправете сега, също така вижте дали не са няколко, а не само един. Мърлява работа.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 24 Ное 2015 17:05
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Е, той каза, че 0.65мм е хлабината на два от всмукателните клапани. Това от самосебе си никога няма да се оправи. Даже може да стане по-зле, защото хлабината на всмукателните клапани се увеличава малко с времето, за разлика от изпускателните. Трябва да се сменят чашките с по-дебели.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Понеже сме на вълна лифтъри - AlexPP е прав.
Моите наблюдения са същите.
Трябва да имам и от големите номера - пишете ЛС при нужда.
Моите наблюдения са същите.
Трябва да имам и от големите номера - пишете ЛС при нужда.
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Това е 3 пъти по-голяма хлабина и не се надявай да се оправи сама, напротив, при такова положение в хода на работа на мотора тази хлабина се увеличава прогресивно тъй като гърбицата на вала не натиска пула, а в по-голяма степен го "удря".
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
На някои двигатели и смукателните клапани потъват в леглата.
Carina E 4AFE LB 1992
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
Всеки мотор е интерферентен, ако се постараеш достатъчно... 

- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?
А пък аз се притеснявах за 0,03 мм (три стотни) под долната граница на един-единствен изпускателен клапан...
Е, лятото оправих луфта в норма, защото при сегашните алуминиеви блокове и глави никога не се знае, кога ще дръпнеш дявола за опашката...
Друго си беше едно време с чугунените глави - луфт бол: 0,40-0,45 мм, направо мечта, само дето на 10к км - регулиране... 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта