Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Сунай Ахмедов
Мнения: 1
Регистриран на: 13 Фев 2024 11:09
Местоположение: Сливен
Автомобил: Тойота Корола
Благодарил/а: 1 път

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Сунай Ахмедов » 13 Фев 2024 11:23

Здравейте! Сега ми поставят газова със смазване на клапаните на Тойота Корола 2018 1.6 132 кс.При неагесивно каране колко време или км.мога да карам без проблеми с клапаните ?

Stanislav96
Мнения: 163
Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
Местоположение: Казанлък
Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 10 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Stanislav96 » 26 Юни 2024 07:56

Сунай Ахмедов написа: 13 Фев 2024 11:23 Здравейте! Сега ми поставят газова със смазване на клапаните на Тойота Корола 2018 1.6 132 кс.При неагесивно каране колко време или км.мога да карам без проблеми с клапаните ?
Къде ти поставиха газта и каква марка?

534
Мнения: 22
Регистриран на: 10 Яну 2011 18:54
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Corolla e12 газ/бензин
Получена  благодарност: 1 път

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от 534 » 16 Окт 2024 18:46

Да освежим малко темата. Колата си върви с преработените клапани. Не съм ги измервал дали са почнали да се вкопават. Този който беше с хлабина 0.65 мм продължава да си чука неуморно и е доста дразнещо, макар, че шефа на сервиза беше ми казал, че ще се оправи - не, не се оправя, чука си и това си е. Жалко за толкова тихите двигатели на бензиновите короли. Иначе, нямам проблем нито с вървежа, нито с газта, нито с грешки в компютрите (с изключение на грешки относно газовите вентили). Смених само газовите вентили MED преди половин година, тъй като бяха на 180 000 км и вече започнаха да дават грешки на компа. Сложих си турски, заместители на MED. Направих автоматична регулация на вентилите - имам програма за LANDI компютъра ми. Засега всичко е точно.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от max-2 » 16 Окт 2024 21:43

То ще се оправи, но след 150-200 хил км. По-добре си го оправете сега, също така вижте дали не са няколко, а не само един. Мърлява работа.
Carina E 4AFE LB 1992

AlexPP
Мнения: 97
Регистриран на: 24 Ное 2015 17:05
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от AlexPP » 17 Окт 2024 09:42

Е, той каза, че 0.65мм е хлабината на два от всмукателните клапани. Това от самосебе си никога няма да се оправи. Даже може да стане по-зле, защото хлабината на всмукателните клапани се увеличава малко с времето, за разлика от изпускателните. Трябва да се сменят чашките с по-дебели.

Аватар
Akima
Мнения: 7442
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 95 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Akima » 17 Окт 2024 10:24

Понеже сме на вълна лифтъри - AlexPP е прав.
Моите наблюдения са същите.
Трябва да имам и от големите номера - пишете ЛС при нужда.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Оги
Мнения: 1132
Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
Местоположение: Пазарджик
Благодарил/а: 27 пъти
Получена  благодарност: 15 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Оги » 17 Окт 2024 13:54

Това е 3 пъти по-голяма хлабина и не се надявай да се оправи сама, напротив, при такова положение в хода на работа на мотора тази хлабина се увеличава прогресивно тъй като гърбицата на вала не натиска пула, а в по-голяма степен го "удря".
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от max-2 » 17 Окт 2024 15:40

На някои двигатели и смукателните клапани потъват в леглата.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
ufer
Мнения: 2815
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 25 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от ufer » 17 Окт 2024 16:21

Само да не му потънат в буталата... ohmy.gif

Аватар
Akima
Мнения: 7442
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 95 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от Akima » 17 Окт 2024 16:22

Всеки мотор е интерферентен, ако се постараеш достатъчно... :whistle:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
ufer
Мнения: 2815
Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
Местоположение: Бургас
Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
Благодарил/а: 25 пъти
Получена  благодарност: 77 пъти

Corolla 1.6 3ZZ-FE VVTi 110HP 2003 - Монтаж на ГИ ?

Мнение от ufer » 17 Окт 2024 18:50

А пък аз се притеснявах за 0,03 мм (три стотни) под долната граница на един-единствен изпускателен клапан... tooth.gif Е, лятото оправих луфта в норма, защото при сегашните алуминиеви блокове и глави никога не се знае, кога ще дръпнеш дявола за опашката... bash.gif Друго си беше едно време с чугунените глави - луфт бол: 0,40-0,45 мм, направо мечта, само дето на 10к км - регулиране... :D

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост