Avensis T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от Ивайло Димов » 14 Окт 2024 07:45
Ивайло Димов
ufer
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от Hursa » 14 Окт 2024 09:16
Можете ли да покажете такъв. По скоро принципна схема. Ако вярно е такъв - то вероятно е "гол" кристал/и - тогава вярно трябва да се внимава, ако се ползва "химия".
Hursa
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 590 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от mapamop » 14 Окт 2024 09:41
Доколкото четох вътре в корпуса е гола мисля кварцова пластина. Не съм разрязвал такъв, но преди MAP-a има едно бяло филтърче което се пълни с масло и дефакто го запушва. Другата опция е като деградира да започне да пропуска масло в датчика и да го запуши. Временно решение е да се байпасне филтърчето, със цял маркуч, за да се провери дали има промяна в поведението на двигателя, след което срещу 50 лева се сменя с ново.
Датчика ако е пълен с масло - мача е свирен и се купува нов.
Въпросният датчик и филтъра му на картинки:
- Прикачени файлове
-
- MAP.jpg (3.44 KiB) Преглеждано 2471 пъти
-
- map-filter.jpg (3.09 KiB) Преглеждано 2471 пъти
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
- babata
- Мнения: 126
- Регистриран на: 05 Мар 2016 16:09
- Местоположение: Плевен
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от babata » 14 Окт 2024 10:01
Следя.
Имам почти същия проблем със същия мотор. Да се има предвид, че преди 3 - 4 месеца сменях гарнитура на глава и на човека, който прави ремонта му имам доверие. Като му казах да почисти ЕГР, колектори и т.н., той ме прекъсна и каза, че задължително това го прави + други манипулации, за които и не знам. Та мисълта ми е, че всичко би трябвало да е изчистено, дюзите са рециклирани преди 30 000 км и проблема си продължава. Не съм се заигравал с решението му, просто съм свикнал.
Да не говорим, че при ускорение/смяна на предавки нагоре, никога, при никакви обороти ниски или високи, колата не поема веднага, а има нещо като турбо дупка и то доста осезателно. Също така след смяна на гарнитура /пробила между 3 и 4 цилидър/ се надявах да изчезнат вибрациите на ниски обороти, но уви. Отедлно от това, наскоро тръгнах по рязко и колелетата превъртяха и отпред такова подскачане се получи, че имах чувството, че липсва някой тампон на мотора.
Но стига съм се оплаквал


Димитър
Toyota Avensis Wagon T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV , 2008
babata
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от Ивайло Димов » 14 Окт 2024 13:40

- Прикачени файлове
-
- 74.32712-AirSensorClean-50ml-182x600.jpg (51.29 KiB) Преглеждано 2411 пъти
Ивайло Димов
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от memorex » 14 Окт 2024 15:54

Аз това съм ползвал на тойотата с години
https://www.motornomaslo.bg/sprei-chist ... -liquimoly
Не е за реклама а защото е достъпен на нашия пазар.
Разни чистители на нагар,карбуратори и подобни не са препоръчителни защото са по-агресивни и водят до повреда.
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
memorex
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 18 Окт 2014 23:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 10 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от dreamerxs » 14 Окт 2024 23:15
Кратък ъдейт: Нови горивен и въздушен филтри. Дебитомера е измит също.
Резултат: Няма промяна в поведението на автомобила.
Утре ще проверя за омасляване на MAP и филтъра му.
Имам данни от автомобила в *.TSE формат и ще бъда изключително благодарен, ако някой отдели време да ги разгледа и да сподели мнение. Линк за сваляне *TSE AVENSIS_1ADFTV.zip
dreamerxs
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от ufer » 15 Окт 2024 10:39



ufer
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от Ивайло Димов » 15 Окт 2024 11:09


Ивайло Димов
ufer
- max-2
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от max-2 » 15 Окт 2024 14:11
max-2
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от memorex » 15 Окт 2024 14:29
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
memorex
- mapamop
- Мнения: 5213
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 590 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от mapamop » 15 Окт 2024 16:04
При изрядни клапани не би трябвало да има цапаница наобратно защото след филтъра се очаква да има само вакуум, но при вече "поиздухани" клапани се връща горивна смес и масло в колектора. А там вече има картерни газове наситени с масло.
Кутията на филтъра ми с годините се е поизметнала и не натиска равномерно с капака си уплътнителния ръб на филтъра ("борда"). Така че на нов автомобил не е проблем. На кутия от пластмаса, напичана хиляди пъти и много часове, после стегната от студа, вече не е толкова добре уплътняването. Вероятно и има по-финни частици прах от размера на пората на филтъра.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Авенсис T25 1AD-FTV: Ускорение на тласъци между 1800-2200 оборота?
Мнение от Ивайло Димов » 15 Окт 2024 16:38
Ивайло Димов
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта