Привет,
Налага се да източа почти пълен резервоар дизелово гориво на Прадо 120, 2005 г. Опитах с маркуч, влиза повече от един метър, но не достига до горивото. Моля за съвет как да го направя.
Източване на гориво Прадо 120
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Източване на гориво Прадо 120
През входящия маркуч на филтъра отпред.
Чрез сваляне на кошницата в резервоара.
Изключвам момента да дупчиш резервоара.
Маркуча влиза на метър, защото иначе всеки лесно и бързо ще източи резервоара.
Чрез сваляне на кошницата в резервоара.
Изключвам момента да дупчиш резервоара.
Маркуча влиза на метър, защото иначе всеки лесно и бързо ще източи резервоара.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Източване на гориво Прадо 120
Вероятно вариантът е да се откачи маркуча, захранващ двигателя, и да се сложи помпичка за трансфер на гориво...
Навярно резервоарът е от две части, така, че трябва да се види дали по този начин трансферира/засмуква гориво и от другата част (БМВ имаше отделна помпа за трансфер на горивото).
П.С. наистина е добре да се изкаже колега с Прадо, който е наясно с техническата компановка, или поне да се погледне схемата... На Джипа решението бе с една горивна помпа в едната част на резервоара, която имаше втори вход за смукателя в другата ниска част от резервоара. И помпата по спомен можеше да се активира принудително 'в тестов режим' през софтуера - т.е. при аналогичен случай можеше да се използва щатната помпа, като само се откачи изходящият маркуч..
Навярно резервоарът е от две части, така, че трябва да се види дали по този начин трансферира/засмуква гориво и от другата част (БМВ имаше отделна помпа за трансфер на горивото).
П.С. наистина е добре да се изкаже колега с Прадо, който е наясно с техническата компановка, или поне да се погледне схемата... На Джипа решението бе с една горивна помпа в едната част на резервоара, която имаше втори вход за смукателя в другата ниска част от резервоара. И помпата по спомен можеше да се активира принудително 'в тестов режим' през софтуера - т.е. при аналогичен случай можеше да се използва щатната помпа, като само се откачи изходящият маркуч..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 18 Мар 2021 09:19
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Ленд Крузер 120
Източване на гориво Прадо 120
На руски клип се вижда как свалят мокета под задните седалки и отварят малък капак към резервоара. Беше на бензинов джип, не знам дали при дизела е същото.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Източване на гориво Прадо 120
Даже и резервоара е еднакъв. Кошницата не е, но това няма отншение към темата.
Само че:
Ще осмърдите цялото купе на нафта или бензин, без значение дали ще намокрите или не мокета с гориво.
Ще ти трябват поне 2 нови бързи връзки за кошницата към горивопроводите, защото едната с ушетата ще я смачкате докато я откопчеете и ще изпуска гориво. И двете имат вътре о-пръстени, които ще ги компрометирате, и ще трябва поне тях да смените.
На дизела горивопроводите са 3, на бензина са 2. Т.е. за дизела ще трябват или 3 пластмасови нови тръби с бързи връзки или 3 китайски куплунга.
За монтажния ринг на кошницата ще трябва ключ за целта и най-евтиния който си купих от китайците е 40 лева. И е от Chinesium, много вероятно. Т.е. може и да не си свърша работата с него още първия път.
Та доста по-евтино и безпроблемно е да закачите помпа на мястото на горивния филтър.
Със кошницата е по-бързо, но е по-рисково упражнението. Особено в гаража или пред блока.
Под колата вероятно върви метална тръба, която влиза в маркуч със скоба или бърза връзка, и от там маркучаотива във филтъра. По лесно и обратимо е с повече чакане и търпение да го източите тоя резервоар от там.
Липсва контекста защо ще го правите, и приемам че няма да се сменя резервоар. Ако ще сваляте резервоара, кошницата така или иначе се маха и отиваме на първата стратегия с демонтаж на кошницата.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта