Защото колегите по-горе говориха за зануляването на трипа и за 'малкия' 12V акумулатор, който поддържа статичните консуматори (аларми, памети на радио и табло и т.н.) докато не е стартирана хибридната система...
Вие вероятно говорите за голямата батерия, която е скъпа и съответно - се измерва внимателно преди покупка на автомобила...
Също така споменавате, че след шофиране 'се е вдигнала с поне 3 чертички', което отново означава, че не сте се поинтересували как точно работи тази система... След 15-20минути шофиране е напълно вероятно и батерията да спадне с няколко чертички според маршрута и т.н. и т.н. Колата от тези години винаги ще работи на бензин първите няколко минути за да си загрее ДВГ... Но както казаха колегите - всички тези 'ноовооткрития' сме ги обсъждали надълго и широко в темите за хибридите
