Колата не пали на моменти
Колата не пали на моменти
Здравейте, колеги!
От известно време имам странен проблем с колата - Toyota Corolla 2006г, 81 KW.
След като я дадох за пребоядисване, няколко пъти колата отказа да запали - ключът завърта, таблото свети, но не се чува нищо и съответно не пали. След подаване на ток с кабели, пали веднага и след това няма проблем за известно време.
Днес сутринта отново не запали, независимо, че в рамките на предишните 24 часа бях минал около 320 километра.
Отидох да ми замерят акумулатора и ми казаха, че 100% е за смяна, но го включих да си го заредя сам и ми дава заряд 13.1 V, което е доста добре по моите разбирания.
Дайте съвет, защото откакто я имам тази кола един единствен път ми правеше подобен проблем и тогава ремонтирахме алтернатора.
А не ми се сменя акумулатор, ако е в добро състояние.
От известно време имам странен проблем с колата - Toyota Corolla 2006г, 81 KW.
След като я дадох за пребоядисване, няколко пъти колата отказа да запали - ключът завърта, таблото свети, но не се чува нищо и съответно не пали. След подаване на ток с кабели, пали веднага и след това няма проблем за известно време.
Днес сутринта отново не запали, независимо, че в рамките на предишните 24 часа бях минал около 320 километра.
Отидох да ми замерят акумулатора и ми казаха, че 100% е за смяна, но го включих да си го заредя сам и ми дава заряд 13.1 V, което е доста добре по моите разбирания.
Дайте съвет, защото откакто я имам тази кола един единствен път ми правеше подобен проблем и тогава ремонтирахме алтернатора.
А не ми се сменя акумулатор, ако е в добро състояние.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Колата не пали на моменти
Моя и той така ,зареждаше се перфектно докато един ден не умря изведнъж-диагнозата мъртва клетка.
Колата не пали на моменти
Въпросът е дали проблемът е в акумулатора, защото ми намирисва на алтернатор на мен.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Колата не пали на моменти
13,1. е умрял акумулатор
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Колата не пали на моменти
Отидете на още едно място и ако там ви кажат, че е за смяна, го сменете, въпреки, че:
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Колата не пали на моменти
Симптом за отиваща си клетка. Ако го замерите преди палене ще е на 10V, независимо какво сте минали предния ден...
При заверката на гаранцията на новия ще видят как са напреженията на алтернатора
При заверката на гаранцията на новия ще видят как са напреженията на алтернатора




- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Колата не пали на моменти
Това че вътре има ток...нищо не значи.
Иска си товарна вилка и като падне от 13v на 6/7 тогава ще се види колко държи.
Иска си товарна вилка и като падне от 13v на 6/7 тогава ще се види колко държи.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Колата не пали на моменти
Замерих го сутринта (зареждането беше снощи) и си беше пълен.
Но да, най-вероятно ще го тествам на още едно място, щом повечето сте на мнение, че проблемът идва от него.
Но да, най-вероятно ще го тествам на още едно място, щом повечето сте на мнение, че проблемът идва от него.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Колата не пали на моменти
Не ти трябва и вилка даже.
Един V-метър, с който следиш напрежението на акумулатора веднага след заряда.
Ако започва да пада бързо без товар от 13,7-14V (според зарядното напрежение), примерно до 12V и по-ниско, направо сменяй!
Но преди това задължително провери зареждането на акумулатора на автомобила. Както и новият дали е зареден достатъчно, че има изненади.
Късмет!
Един V-метър, с който следиш напрежението на акумулатора веднага след заряда.
Ако започва да пада бързо без товар от 13,7-14V (според зарядното напрежение), примерно до 12V и по-ниско, направо сменяй!
Но преди това задължително провери зареждането на акумулатора на автомобила. Както и новият дали е зареден достатъчно, че има изненади.
Късмет!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта