Преди 30 години говориха така и за автомобилите преди 30 години какви бяха, а новите тогава за нищо не ставаха. Колелото се върти.

Който иска такъв автомобил, няма да си купи новата хибридна Корола.
Мнение от BOz » 07 Авг 2024 16:37
Преди 30 години говориха така и за автомобилите преди 30 години какви бяха, а новите тогава за нищо не ставаха. Колелото се върти.
Който иска такъв автомобил, няма да си купи новата хибридна Корола.
BOz
Мнение от Hursa » 07 Авг 2024 16:48
Hursa
Мнение от dracunculus » 07 Авг 2024 16:54
dracunculus
Мнение от BOz » 07 Авг 2024 16:57
Не знам за теб, ама преди 25 години, когато си карах 25 годишния автомобил, почти бях сигурен, че шанса да стигна до морето без някакви разправии по пътя бяха силно под съмнение. Сега съм много по-сигурен, че ще стигна до морето със стария ми автомобил, без дори да му погледна маслото преди тръгване.Hursa написа: ↑07 Авг 2024 16:48 Преди 30 години говорихме за трицилиндрови двигатели милионници. Сега като навърти 200 хиляди съвременния ни автомобил и започва да "гори масло" и да мислим за "основен" ремонт, който при съвременните двигатели е почти безсмислен заради покритията на цилиндровите стени и практическата невъзможност да се възстанови без използване на машините на производителите.
Който иска автомобил за 24 часови състезания няма да купи королата, но купува хибрид на тойота (евентуално "на старо") със смешно малката батерия и после се оплаква, че "живота" и свършва след 15 години и по-малко.![]()
BOz
Мнение от slowtraveler » 07 Авг 2024 17:08
slowtraveler
Мнение от Hursa » 08 Авг 2024 08:34
Отклоняваме "темата". Не че новите не са надеждни, а че стареят "бързо". Какви 30 години. Ето колегите се радват, че новите им автомобили са успели да навъртят 70 хиляди.BOz написа: ↑06 Авг 2024 15:32 Не знам за теб, ама преди 25 години, когато си карах 25 годишния автомобил, почти бях сигурен, че шанса да стигна до морето без някакви разправии по пътя бяха силно под съмнение. Сега съм много по-сигурен, че ще стигна до морето със стария ми автомобил, без дори да му погледна маслото преди тръгване.
А който е искал Корола/Аурис преди 10 години, пак ще си купи Корола, но с доста по-добри характеристики за разход и комфорт. Нормален индустриален прогрес.
А ако искаш по-голяма батерия, купувай плъг-ин Приус. Получаваш кола която ти искаш. Хем с по-голяма батерия, хем върви и малко по-добре от обикновена хибридна Корола.
Hursa
Мнение от 1euro » 13 Сеп 2024 20:11
1euro
WoLF
Мнение от BladeBG » 13 Сеп 2024 20:58
Ако ще караш основно в града макар и 300 км - хибрида е по-добрия вариант.1euro написа: ↑13 Сеп 2024 20:11 другия месец ще поръчвам корола и аще съм на кантар 1.5 или 1.8 мотора, има ли чувствителна разлика във вървежа, като се има предвид , че карам предимно градско и малко. 1.8 е май само хибрид и не мисля , че с моите 300 км на месец в града ще ми е полезна, не съм и състезател , но 3 цилиндъра някак си не ме влече. Единствено искам автомат.
BladeBG
Мнение от 1euro » 13 Сеп 2024 21:36
1euro
Мнение от max-2 » 14 Сеп 2024 00:05
max-2
Мнение от Myro » 05 Окт 2024 20:59
Myro
Мнение от TATI » 05 Окт 2024 22:58
TATI
Мнение от LEXUS » 06 Окт 2024 19:01
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости1euro написа: ↑13 Сеп 2024 20:11 другия месец ще поръчвам корола и аще съм на кантар 1.5 или 1.8 мотора, има ли чувствителна разлика във вървежа, като се има предвид , че карам предимно градско и малко. 1.8 е май само хибрид и не мисля , че с моите 300 км на месец в града ще ми е полезна, не съм и състезател , но 3 цилиндъра някак си не ме влече. Единствено искам автомат.
LEXUS
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 3 госта