WoLF написа: ↑30 Авг 2024 13:44
курса... а именно екстремно спиране, граници на сцепление
При нас си бе задължително не само при обучение, но и бе част от изпитната програма . Курса бе от три части - теория, полигон, градско, и за всяка част се държеше изпит (не отиваш на следващия ако не си минал предходния)...
Никой не пазеше автомобилите - 'бяха държавни'

Полигонът бе доколкото си спомням със следните задачи:
1. Змейка напред и назад (преминаване поредица от конуси зиг-заг напред и назад)
2. Паралелно и перпендикулярно паркиране
3. 'вътрешен двор' - малък квадрат с вход от едната страна - влизаш напред, обръщаш автомобила в малкия квадрат и излизаш 'през входа' отново напред
4.' Гараж' - дълга тясна ивица в която влизаш напред, и излизаш назад..
5. 'Естакада' - тръгване под наклон напред и назад.
6. Скоростна отсечка - ускоряване до 40км/ч и има две групи с по 3 конуса през няколко метра един от друг. При преминаване покрай някой от първата група, инструктора удря по таблото, и трябва да си спрял преди съответния конус от втората група... Обикновено след няколко скоростни отсечки имаше малко почивка за автомобила с други упражения по полигона, че спирачките се палеха
Може да е имало и още някое упражнение, ама съм забравил