BOz написа: ↑18 Авг 2024 01:48
Пак не четеш. Не случайно съм написал с климатик. Точно климатика прави потока на въздуха да е максимален (спрямо капацитета на перките)
Чета много внимателно и си в голяма грешка... Включването на климатика прави умерен, много далеч от максималния поток на въздуха... На всичкото отгоре - на почти всички автомобили вентилатора при такива условия (само климатик, и когато потокът и температурата все пак успява да поддържа що годе нормална температура в радиатора) не работи постоянно, а се включва периодично при този режим (температура на кондензатора, или налягане на фреона, или зацепване на компресора)... Пълният капацитет е вероятно да го чуеш мнооого рядко, когато компютъра или някой датчик реши, че 'нещата са страшни'

...
Че охладителната система е достатъчно преоразмерена - разбира се, че е така... На всичките ми автомобили стрелката за температурата е била 'забита в едно положение'.. Ама с няколко изключения за всеки автомобил

При което стрелката е мърдала до малко под червената граница, и тогава вече вентилаторът или вентилаторите са се чували като двигател на изтребител

П.С. За 1000МБ там това не важи

Натягаш ремъка, слагаш 'уловител за фасове' на левия калник, отваряш капака докато караш (бяхме си направили специално чаталче с въженце за целта

) , и пак окото ти е в температурата, за да 'не я изтървеш' на някой баир

Ама там това си бе обичайно
