Питане
Питане
От един месец карам новичък Авенсис, но откакто стана студено имам следния "проблем" (Слагам го в кавички защото нищо не разбирам от коли и не съм сигурна дали е точно проблем). Сутрин когато запаля колата държи много високи обороти - ок 2000, което ми се вижда странно.
Никога досега не ми се е налагало да се грижа за автомобил и доста се притеснявам, така, че не ме линчувайте ако въпроса ми ви се вижда смешен.
П.П. Опитах се да намеря нещо по въпроса с търсачката, но не успях. Може би не търся правилно.
Никога досега не ми се е налагало да се грижа за автомобил и доста се притеснявам, така, че не ме линчувайте ако въпроса ми ви се вижда смешен.
П.П. Опитах се да намеря нещо по въпроса с търсачката, но не успях. Може би не търся правилно.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Над 2000 според мен не може да бъде нормално ,освен ако това е нещо спедифично за модела ми звучи като проблем. Не съм запознат баш със Авенсисте - нека некои дето има същата да каже какви са му оборотите във студени дни преди да тръгнеш да се опалваш за гаранционнен проблем...Marina написа:Между 1800 и 2100. И не падат бързо, а като тръгна, колата, без да давам газ се изстрелва като тапа.LordDigital написа:Около 2000 ми звучи прекалено общо - колко по-точно са?

Аз съм с новата Корола и сутрин оборотите отиват до към 2000 об/мин, но това е само за към 10-15 сек. след това падат плавно до към 1200 и държи така докато загрее двигателя до температура близка до работната. Гледам да изчаквам около 2 мин. преди да тръгна (не, че го препоръчват някъде, но по навик).
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
Да запалиш колата и да стържеш лед не е добре за скоростната кутия, защото зъбните колела не се въртят и маслото си стои на дъното, а се върти само вала на съединителя на сухо.
Медицината е доказала ,че е по-добре да запалиш колата да изчакаш 30 сек. и да потеглиш. По възможност да избереш път с изкачване за да загрее по-бързо колата и да се кара м/у 2-3 хил. об.
Медицината е доказала ,че е по-добре да запалиш колата да изчакаш 30 сек. и да потеглиш. По възможност да избереш път с изкачване за да загрее по-бързо колата и да се кара м/у 2-3 хил. об.
Авенсис 3S-FE
Благодаря на всички! По отговорите ви съдя, че явно нямам проблем и излишно се притеснявам. Не стържа леда по стъклата, поливам с вода или разредена течност за чистачки (за -40 градуса), според това доколко са замръзнали. Така че времето от запалването до тръгването ми е не повече от 1 мин. Явно ще трябва да свикна с тези обороти.
Абсолютно погрешно! Бих ти препоръчал да прочетеш някой материал за устройството и работата на скоростната кутия. При положение неутрал на скоростният лост всички зъбни колела в скоротната кутия се въртят, само дето не предават въртящият момент към колелата защото муфата която свързва дадената предавка с вала към диференциала не е зацепена.ceko26 написа:Да запалиш колата и да стържеш лед не е добре за скоростната кутия, защото зъбните колела не се въртят и маслото си стои на дъното, а се върти само вала на съединителя на сухо.
Медицината е доказала ,че е по-добре да запалиш колата да изчакаш 30 сек. и да потеглиш. По възможност да избереш път с изкачване за да загрее по-бързо колата и да се кара м/у 2-3 хил. об.
Това е линк към една страница която нагледно показва работата на скоростната кутия при работещ двигател. Ако имаш познания по английски можеш да се запознаеш с подробности:
click
- Прикачени файлове
-
- transmission-5speed-gears.gif (18.64 KiB) Преглеждано 3377 пъти
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
Ясно, грешката е моя!Сайта е много хубав и нагледен.Скоростите който разглобявах преди време бяха наобратно.
Забелязах на моята кола ,че като я запаля сутрин и пусна съединителя се появява едно леко виене докато си изстържа стъклата 2-3 мин. , изчезва като го натисна или преместя колата метър-два на скорост.Сигурно като се завърти диференциала нещо се смазва и виенето изчезва до следващата сутрин.
Забелязах на моята кола ,че като я запаля сутрин и пусна съединителя се появява едно леко виене докато си изстържа стъклата 2-3 мин. , изчезва като го натисна или преместя колата метър-два на скорост.Сигурно като се завърти диференциала нещо се смазва и виенето изчезва до следващата сутрин.
Авенсис 3S-FE
При мен имаше някакво леко виене на неутрал на старата ми кола и ми бяха казали че е от съединителя, защото като го натиснеш и то изчезва. Но я карах така повече от 50 000км без никакви усложнения. Когато включиш на скорост и или изчезваше или другият шум ставаше по-голям и не му обръщах внимание.
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта