Когато взех вече колата от него нещата изглеждаха напълно нормални, всичко си беше наред. Но известно време след това започнаха да се появяват разни звуци от таблото от сорта на препуквания, скърцания от самото СД като тия звуци изчезват за малко след кратко шофиране и незнайко как пак започват да се чуват. Бихте ли казали какъв може да е проблемът - неправилна сглобка, евентуални счупени щипки или просто недобре свършена работа.. Моля ви помогнете понеже колкото и да се опитвам да игнорирам тези звуци те започват да ме дразнят адски много.. Ако се налага кажете някой, който е наясно с тези неща, живея в София, готов съм да си заплатя дори за демонтаж-монтаж, много ще съм благодарен
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11 Авг 2024 00:38
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Авенсис Т25
- Благодарил/а: 2 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Здравейте, група! След сваляне на таблото заради смяна на радиаторчето за парното и респективно след това сглобяване вече не е същото .. Малко преди целия ремонт да започне обяснявах на майстора как имам странен звук идващ от таблото, той ми показваше как цялото табло играе и това не било нормално.. Оказа се, че проблемът е в отлепено предно стъкло, което година преди това беше счупено и поставено ново такова, но както и да е .. Така и така щяхме да сваляме табло, за да се стигне до въпросното радиаторче та майсторът каза, че ще затегне нещата с някакви подложки и лепило.
Когато взех вече колата от него нещата изглеждаха напълно нормални, всичко си беше наред. Но известно време след това започнаха да се появяват разни звуци от таблото от сорта на препуквания, скърцания от самото СД като тия звуци изчезват за малко след кратко шофиране и незнайко как пак започват да се чуват. Бихте ли казали какъв може да е проблемът - неправилна сглобка, евентуални счупени щипки или просто недобре свършена работа.. Моля ви помогнете понеже колкото и да се опитвам да игнорирам тези звуци те започват да ме дразнят адски много.. Ако се налага кажете някой, който е наясно с тези неща, живея в София, готов съм да си заплатя дори за демонтаж-монтаж, много ще съм благодарен
Когато взех вече колата от него нещата изглеждаха напълно нормални, всичко си беше наред. Но известно време след това започнаха да се появяват разни звуци от таблото от сорта на препуквания, скърцания от самото СД като тия звуци изчезват за малко след кратко шофиране и незнайко как пак започват да се чуват. Бихте ли казали какъв може да е проблемът - неправилна сглобка, евентуални счупени щипки или просто недобре свършена работа.. Моля ви помогнете понеже колкото и да се опитвам да игнорирам тези звуци те започват да ме дразнят адски много.. Ако се налага кажете някой, който е наясно с тези неща, живея в София, готов съм да си заплатя дори за демонтаж-монтаж, много ще съм благодарен
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Кое е сваляно?
Таблото е на 2 части. Горна и долна. Горната е меката, над радиото, долната е твърда. Опитвам се да осмисля кой прост гайкаджия е ровил като прасе в тикви, и е натрошил табло което се вади елементарно и се прибира също толкова елементарно, без да личи че е сваляно. Това предвид че съм си вадил 4 или 5 пъти горна част и смених надраната долна миналото лято.
Таблото е на 2 части. Горна и долна. Горната е меката, над радиото, долната е твърда. Опитвам се да осмисля кой прост гайкаджия е ровил като прасе в тикви, и е натрошил табло което се вади елементарно и се прибира също толкова елементарно, без да личи че е сваляно. Това предвид че съм си вадил 4 или 5 пъти горна част и смених надраната долна миналото лято.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11 Авг 2024 00:38
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Авенсис Т25
- Благодарил/а: 2 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Предвид снимката, която имам са сваляни и двете части..И не знам как е ровил, но никак не съм доволен.. Дали бихте ми препоръчали човек в София за подобен повторен “ремонт”, благодаря 
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Моето не е сваляно никога и понякога скърца. Помагат препаратите за почистване, които са мазни, попадне ли препарат във фугите, скърцането спира. Най-дразнещо е откъм предното стъкло, което също е оригиналното.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Най-елементарната и гадна за намиране причина е че има сигурно поне 4-5 снопа кабели и поне още 4-5 висящи букси, хванати на щипки за таблото и тези на сноповете са залепени за самия сноп с изолирбанд, който след 15-20 години вече е с разложено лепило и не държи. Или при разглобяването ако не са върнати обратно щипките и сноповете. Това за овандалено от български гайкаджия табло.
За iovkito и за Matrix31:
Отпред по ръба на таблото под стъклото има една гумена лента от пореста гума. Влиза на жлеб към стъклото и самата гума има идеата да не търка таблото в ламарината около него. Всичко друго извън винта за ключ 12 на десния еърбег е видии които го хващат за долната част. Другото място на което може да скърца е дисплея за разхода посредата или кутията за очила при фейсовите бройки.
На горната част на лайсната с чашката има залепена лента от материя подобна на тази на мокрите кърпички. Съмнява ме тя да се износва и да скърца от там.
Остава обаче гадния момент със долната част на таблото - хванато е със винтове под страничните дифузьори на парното за рамата на таблото (дебелата напречна тръба). Хванато е над кикпанелите за предните А колонки с винтове. Хванато е долу около радиото на мисля 2-3 места с винтове за купето. Хванато е около еърбега за колената на шофьора и самия еърбег го държи също. Има и една видия която е в долния ляв ъгъл на жабката.
Трябва да се свали горната част и да се огледа дали няма И изкъртени крепежи на горните въздуховоди на парното и дали не са разместени самите тръби - кекави са.
Докато я няма горната част трябва да се остави колата на слънце да омекне пластмасата от жегата и да се охлабят всички крепежи, след което като си легне долната част на таблото както се е изметнала от годините да се стегнат крепежите.
Това е масовото разглобяване ако няма натрошени части по самото табло и не се знае откъде приблизително скърца.
И е за един цял ден работа труд.
Matrix31, не мога да ти помогна от разстояние, освен ако не ти се занимава да си направиш по-горното. Нямам идеи за София, за Русе също нямам. Това предвид че само двама климатичари се прежалиха да ми кажат единия 360 лева за труд, другия 500 за труд да свалят само горната част на таблото, и да извадят радиатора на климатика, и да сменят ТРВ клапана му. Та си го правих сам... И не скърца освен зимата в кучешкия студ, но това е Тойота - не е Ролс Ройс или някаква "елитарна марка с претенции".
В общи линии или свикваш да си усилваш повечко радиото, или преглъщаш факта че цената на труда ще е разгромяваща, или се гмурваш в таблото и го оправяш сам. Това не го третирай като че се натискам да го правя - по-скоро даже не искам предвид че имам проблеми със един нерв във кръста и после рискувам да съм на легло между 1 и 30 дни, според колко време ще му отнеме на лумбагото да се освободи.
И пак наблягам че това се прави само лятото в жегата
Ето ви и и приблизителна снимка на свалена горна част на таблото:
За iovkito и за Matrix31:
Отпред по ръба на таблото под стъклото има една гумена лента от пореста гума. Влиза на жлеб към стъклото и самата гума има идеата да не търка таблото в ламарината около него. Всичко друго извън винта за ключ 12 на десния еърбег е видии които го хващат за долната част. Другото място на което може да скърца е дисплея за разхода посредата или кутията за очила при фейсовите бройки.
На горната част на лайсната с чашката има залепена лента от материя подобна на тази на мокрите кърпички. Съмнява ме тя да се износва и да скърца от там.
Остава обаче гадния момент със долната част на таблото - хванато е със винтове под страничните дифузьори на парното за рамата на таблото (дебелата напречна тръба). Хванато е над кикпанелите за предните А колонки с винтове. Хванато е долу около радиото на мисля 2-3 места с винтове за купето. Хванато е около еърбега за колената на шофьора и самия еърбег го държи също. Има и една видия която е в долния ляв ъгъл на жабката.
Трябва да се свали горната част и да се огледа дали няма И изкъртени крепежи на горните въздуховоди на парното и дали не са разместени самите тръби - кекави са.
Докато я няма горната част трябва да се остави колата на слънце да омекне пластмасата от жегата и да се охлабят всички крепежи, след което като си легне долната част на таблото както се е изметнала от годините да се стегнат крепежите.
Това е масовото разглобяване ако няма натрошени части по самото табло и не се знае откъде приблизително скърца.
И е за един цял ден работа труд.
Matrix31, не мога да ти помогна от разстояние, освен ако не ти се занимава да си направиш по-горното. Нямам идеи за София, за Русе също нямам. Това предвид че само двама климатичари се прежалиха да ми кажат единия 360 лева за труд, другия 500 за труд да свалят само горната част на таблото, и да извадят радиатора на климатика, и да сменят ТРВ клапана му. Та си го правих сам... И не скърца освен зимата в кучешкия студ, но това е Тойота - не е Ролс Ройс или някаква "елитарна марка с претенции".
В общи линии или свикваш да си усилваш повечко радиото, или преглъщаш факта че цената на труда ще е разгромяваща, или се гмурваш в таблото и го оправяш сам. Това не го третирай като че се натискам да го правя - по-скоро даже не искам предвид че имам проблеми със един нерв във кръста и после рискувам да съм на легло между 1 и 30 дни, според колко време ще му отнеме на лумбагото да се освободи.
И пак наблягам че това се прави само лятото в жегата
Ето ви и и приблизителна снимка на свалена горна част на таблото:
- Прикачени файлове
-
- 0-02-05-06fb87f82bb4105361ea97c817fd0b94471a83c45698f0cac2beff2d0e5a6726_6c6f4aae.jpg (622.92 KiB) Преглеждано 7217 пъти
-
- tablo.jpg (520.21 KiB) Преглеждано 7217 пъти
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11 Авг 2024 00:38
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Авенсис Т25
- Благодарил/а: 2 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
На мен работата ми струваше 250, което пак не ми се видя малко. Колкото до подробната информация, не съм сигурен, че ще успея да свърша всяко едно описано нещо, нямам тази компетентност и най-много да си прецакам още повече нещата
Ноо благодаря много за вниманието .. Май по-скоро ще се примирявам с факта, че марката все пак е Тойота пък и вече си е на години.. Въпреки всичко ще подпитвам тук там хора, които познавам евентуално някой да оправи кусурите
Ще прикача и аз снимка да се види все пак какво е било, може пък някой да забележи нещо нередно.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Не го е досрамяло да ти покаже, че не му пука за колата ти...



- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Звуци от таблото на Тойота Авенсис Т25
Ако се отнесеш малко по-сериозно и се заслушаш къде скърца, много вероятно ще получиш отговор различен от абстракцията "ми някъде из купето откъм таблото скърца". Виж колко точки съм ти изброил и се заслушай къде е шума. Моторните клапи на климатитка и те шумят ако са за профилактика. На пръв поглед бих се заял с еърбега откъм колената на шофьора, че много гадно се сваля и после много гадно се намества под таблото. На снимката ти виси един жълт кабел с жълта букса под волана.
За тия пари толкова - съвсем минимално количество часове труд без да се вживяваме много в разни досадни подробности. Поне е ползвал винтоверт, а не кози крак или щанга.

Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта