[РЕШЕНА: Гарнитура на входящ колектор и маркучи] При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Значи да разбирам, че с карбураторния спрей мога да пръскам директно по жичките на дебитомера, нали така? Понеже бях чувал, че са доста фини и деликатни и не трябвало да се "закачат" с нищо.
Ще взема такъв спрей и ще извърша процедурата.
Тази цедка в дясно я знам, тя е зад алтернатора при мен, сваляли сме я (преди година и нещо) и за мое очудване беше чиста. И клапана също го проверявах тогава (по метода с жичките и подаване на +).
Ще взема такъв спрей и ще извърша процедурата.
Тази цедка в дясно я знам, тя е зад алтернатора при мен, сваляли сме я (преди година и нещо) и за мое очудване беше чиста. И клапана също го проверявах тогава (по метода с жичките и подаване на +).
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Да. Не трябва да ги пипаш с клечка за уши, клечка за зъби и т.н.
Някъде около края на първа страница в тая тема, съм пуснал картинка къде се рови за течове на вакуум:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=38431
Можеш да прегледаш и цялата първа страница за насоки. И моята тресеше и глъхнеше на празен ход.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Този чистител за карбуратори нещо не мога дс го открия по магазините.
Откривам спрейове за почистване на ЕГР, спрей за почистване на дросели, ама за карбуратори не.
Откривам спрейове за почистване на ЕГР, спрей за почистване на дросели, ама за карбуратори не.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Купих го току що от Практикера!
По магазините за авточасти се опитваха да ме убеждават, че брейк спрея и този вършели една и съща работа - абе всеки си предлага каквото му дойде на акъла без оглед на това, че няма да ти свърши работа.
По магазините за авточасти се опитваха да ме убеждават, че брейк спрея и този вършели една и съща работа - абе всеки си предлага каквото му дойде на акъла без оглед на това, че няма да ти свърши работа.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Добър ден!
Промих клапана (беше си що годе чист), промих и дебитомера. "Усавършенствах" и цепнатите маркучи за картерните изпарения. Първата сутрин (по-скоро обед) след тези манипулаций , беше 18° и запали с едва доловими симптоми на проблема. Следващите сутрини вече беше 7° и 4° и проблема си е пак на лице та пак с жонглирането на педала първите 2....3мин.
Може би е нещо дребно, което все още ми убягва.
Лека и успешна седмица!
Промих клапана (беше си що годе чист), промих и дебитомера. "Усавършенствах" и цепнатите маркучи за картерните изпарения. Първата сутрин (по-скоро обед) след тези манипулаций , беше 18° и запали с едва доловими симптоми на проблема. Следващите сутрини вече беше 7° и 4° и проблема си е пак на лице та пак с жонглирането на педала първите 2....3мин.
Може би е нещо дребно, което все още ми убягва.
Лека и успешна седмица!
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Здравейте!
Най на края намерих време да подменя гарнитурата на всмукателния колектор, ......и вече всичко е окей със студения старт и играенето на оборотите. Благодаря на отзовалите се и безаварийни км на всички !
Най на края намерих време да подменя гарнитурата на всмукателния колектор, ......и вече всичко е окей със студения старт и играенето на оборотите. Благодаря на отзовалите се и безаварийни км на всички !
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
От там трябваше да минеш отначало. Тая гарнитура на Авенсиса е 15 лева "някаква марка" и се сменя за под час. Там където си "кирилизал" маркучите и гумените изделия ги смени - ще ти направят неприятен номер, в неприятен момент.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Здравейте!
Не знам защо, но от известно време трудно влизам в профила си, хем парола ник и т.н. всичко си е както трябва......както и да е.
Имам един въпрос, който не е баш за тук, но не ми се искаше да отварям друга тема. Та, търся си пак Тойота, като заместител на Королата дет имах (за градско и чат пат извънградско да си бръмча). Спрял съм се на няколко модела : Авенсис 1,8 vvti 129к.с. фейса 2007....8год. - май тогава беше отстранен фабрично проблема с харча на масло от сегментите / Корола Версо пак с този двг и година / Аурис 1,6 vvti124к.с. пак от тези години (за тоя двг не знам нищо и дали е като старите1,4 и 1,8 vvti). За дизеловите версий - не съм сигурен, че на толкова години двг'то ще е ОК от към дюзи, турбо, егр, к-т маховик/съединител, дпф (ако има)....особено пък при 2,2 който е и по-мощния и по-приятен за каране (ама не и за ремонт).....зная, че 2.0 дизел е по-окей като надежност спрямо 2,2, но е бая тромав при изпреварвания особено ако има още пасажери в колата. Може би пропускам нещо и ако имате по-добри предложения ще се радвам да ги чуя/прочета (отворен съм и за други марки автомобили, стига да са надежни, практични и да не са бъкани яко с електроники и т.н.).
Не знам защо, но от известно време трудно влизам в профила си, хем парола ник и т.н. всичко си е както трябва......както и да е.
Имам един въпрос, който не е баш за тук, но не ми се искаше да отварям друга тема. Та, търся си пак Тойота, като заместител на Королата дет имах (за градско и чат пат извънградско да си бръмча). Спрял съм се на няколко модела : Авенсис 1,8 vvti 129к.с. фейса 2007....8год. - май тогава беше отстранен фабрично проблема с харча на масло от сегментите / Корола Версо пак с този двг и година / Аурис 1,6 vvti124к.с. пак от тези години (за тоя двг не знам нищо и дали е като старите1,4 и 1,8 vvti). За дизеловите версий - не съм сигурен, че на толкова години двг'то ще е ОК от към дюзи, турбо, егр, к-т маховик/съединител, дпф (ако има)....особено пък при 2,2 който е и по-мощния и по-приятен за каране (ама не и за ремонт).....зная, че 2.0 дизел е по-окей като надежност спрямо 2,2, но е бая тромав при изпреварвания особено ако има още пасажери в колата. Може би пропускам нещо и ако имате по-добри предложения ще се радвам да ги чуя/прочета (отворен съм и за други марки автомобили, стига да са надежни, практични и да не са бъкани яко с електроники и т.н.).
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Има теми за всичките тези въпроси. Разхода на масло е отстранен конструктивно при 1ZZ-FE (1.8) още след 07.2005. Т.е. по обява може да търсиш такива и примерно 08-09.2005 или най-добре по номер на рама, че там си излиза директно месец и година на производство.
На тези години това че е фейслифтова или от партидите със променени бутала и сегменти, не ти е никаква гаранция че няма да има апетит за масло - зависи как е подържана и на какъв пробег е.
Всичко това е описано - чети и ползвай търсачката.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Изчетох доста от темите тук дет са свързани с питането ми.....и все остават някои неясноти.......опитвам се да отсея важните за мен неща (до колкото е възможно според тех.познанията ми), щот как да кажа , малко като "мойто гадже е най-Убаво" - всеки хвали това дет има, а обективните и грамотни мнения са кът. Пуснах това питане и с идеята ако има запознати и с аналозите на Тойота от другите марки коли - като здравина издържливост непретенциозност...... защото тези хора ще имат най-добра преценка за сравнение (притежавайки Тойота и друга марка).
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?
Тази тема е за ключ че взе да я заблатяваш със странични писаници. Пиши по съответните теми за всеки въпрос. За другите марки има други адреси в Интернет като цяло, и там ще знаят повече за конкретните марки.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта