[РЕШЕНА: Гарнитура на входящ колектор и маркучи] При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 01 Дек 2023 10:23

Значи да разбирам, че с карбураторния спрей мога да пръскам директно по жичките на дебитомера, нали така? Понеже бях чувал, че са доста фини и деликатни и не трябвало да се "закачат" с нищо.
Ще взема такъв спрей и ще извърша процедурата.
Тази цедка в дясно я знам, тя е зад алтернатора при мен, сваляли сме я (преди година и нещо) и за мое очудване беше чиста. И клапана също го проверявах тогава (по метода с жичките и подаване на +).

Аватар
mapamop
Мнения: 5193
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 579 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от mapamop » 01 Дек 2023 10:46

solun написа: 01 Дек 2023 10:23 Значи да разбирам, че с карбураторния спрей мога да пръскам директно по жичките на дебитомера, нали така?
Да. Не трябва да ги пипаш с клечка за уши, клечка за зъби и т.н.
Някъде около края на първа страница в тая тема, съм пуснал картинка къде се рови за течове на вакуум:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=38431
Можеш да прегледаш и цялата първа страница за насоки. И моята тресеше и глъхнеше на празен ход.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 01 Дек 2023 10:59

Този чистител за карбуратори нещо не мога дс го открия по магазините.
Откривам спрейове за почистване на ЕГР, спрей за почистване на дросели, ама за карбуратори не.

Аватар
mapamop
Мнения: 5193
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 579 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от mapamop » 01 Дек 2023 11:03

solun написа: 01 Дек 2023 10:59 Този чистител за карбуратори нещо не мога дс го открия по магазините.
Заповядай:
https://praktiker.bg/bg/Smazki/SPREY-ZA ... P/p/465292
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 01 Дек 2023 11:29

Купих го току що от Практикера!
По магазините за авточасти се опитваха да ме убеждават, че брейк спрея и този вършели една и съща работа - абе всеки си предлага каквото му дойде на акъла без оглед на това, че няма да ти свърши работа.

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 04 Дек 2023 10:23

Добър ден!
Промих клапана (беше си що годе чист), промих и дебитомера. "Усавършенствах" и цепнатите маркучи за картерните изпарения. Първата сутрин (по-скоро обед) след тези манипулаций , беше 18° и запали с едва доловими симптоми на проблема. Следващите сутрини вече беше 7° и 4° и проблема си е пак на лице та пак с жонглирането на педала първите 2....3мин.
Може би е нещо дребно, което все още ми убягва.
Лека и успешна седмица!

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 29 Апр 2024 12:32

Здравейте!
Най на края намерих време да подменя гарнитурата на всмукателния колектор, ......и вече всичко е окей със студения старт и играенето на оборотите. Благодаря на отзовалите се и безаварийни км на всички !

Аватар
mapamop
Мнения: 5193
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 579 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от mapamop » 29 Апр 2024 12:37

solun написа: 29 Апр 2024 12:32 намерих време да подменя гарнитурата на всмукателния колектор
От там трябваше да минеш отначало. Тая гарнитура на Авенсиса е 15 лева "някаква марка" и се сменя за под час. Там където си "кирилизал" маркучите и гумените изделия ги смени - ще ти направят неприятен номер, в неприятен момент.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 15 Юли 2024 11:33

Здравейте!
Не знам защо, но от известно време трудно влизам в профила си, хем парола ник и т.н. всичко си е както трябва......както и да е.
Имам един въпрос, който не е баш за тук, но не ми се искаше да отварям друга тема. Та, търся си пак Тойота, като заместител на Королата дет имах (за градско и чат пат извънградско да си бръмча). Спрял съм се на няколко модела : Авенсис 1,8 vvti 129к.с. фейса 2007....8год. - май тогава беше отстранен фабрично проблема с харча на масло от сегментите / Корола Версо пак с този двг и година / Аурис 1,6 vvti124к.с. пак от тези години (за тоя двг не знам нищо и дали е като старите1,4 и 1,8 vvti). За дизеловите версий - не съм сигурен, че на толкова години двг'то ще е ОК от към дюзи, турбо, егр, к-т маховик/съединител, дпф (ако има)....особено пък при 2,2 който е и по-мощния и по-приятен за каране (ама не и за ремонт).....зная, че 2.0 дизел е по-окей като надежност спрямо 2,2, но е бая тромав при изпреварвания особено ако има още пасажери в колата. Може би пропускам нещо и ако имате по-добри предложения ще се радвам да ги чуя/прочета (отворен съм и за други марки автомобили, стига да са надежни, практични и да не са бъкани яко с електроники и т.н.).

Аватар
mapamop
Мнения: 5193
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 579 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от mapamop » 15 Юли 2024 12:12

solun написа: 15 Юли 2024 11:33 но не ми се искаше да отварям друга тема
Има теми за всичките тези въпроси. Разхода на масло е отстранен конструктивно при 1ZZ-FE (1.8) още след 07.2005. Т.е. по обява може да търсиш такива и примерно 08-09.2005 или най-добре по номер на рама, че там си излиза директно месец и година на производство.
На тези години това че е фейслифтова или от партидите със променени бутала и сегменти, не ти е никаква гаранция че няма да има апетит за масло - зависи как е подържана и на какъв пробег е.
Всичко това е описано - чети и ползвай търсачката.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

solun
Мнения: 79
Регистриран на: 03 Дек 2019 06:33
Местоположение: Враца
Автомобил: Тойота Корола 1.4 vvti 97к.с.
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от solun » 15 Юли 2024 16:50

Изчетох доста от темите тук дет са свързани с питането ми.....и все остават някои неясноти.......опитвам се да отсея важните за мен неща (до колкото е възможно според тех.познанията ми), щот как да кажа , малко като "мойто гадже е най-Убаво" - всеки хвали това дет има, а обективните и грамотни мнения са кът. Пуснах това питане и с идеята ако има запознати и с аналозите на Тойота от другите марки коли - като здравина издържливост непретенциозност...... защото тези хора ще имат най-добра преценка за сравнение (притежавайки Тойота и друга марка).

Аватар
mapamop
Мнения: 5193
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 159 пъти
Получена  благодарност: 579 пъти

При студен старт не успява да задържа оборотите - "смукача" или?

Мнение от mapamop » 15 Юли 2024 17:12

Тази тема е за ключ че взе да я заблатяваш със странични писаници. Пиши по съответните теми за всеки въпрос. За другите марки има други адреси в Интернет като цяло, и там ще знаят повече за конкретните марки.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта