2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17 Мар 2024 21:43
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Здравей колега,
имам същият проблем ,смених всичко , водна помпа,термостат,антифриз ,и пак вдига 98 градуса, и като вдигна над 3 000 оборота, градусите падат.
Маркуча на термостата е студен.
Кажи как го оправи твоят проблем.
Предварително ти благодаря !
имам същият проблем ,смених всичко , водна помпа,термостат,антифриз ,и пак вдига 98 градуса, и като вдигна над 3 000 оборота, градусите падат.
Маркуча на термостата е студен.
Кажи как го оправи твоят проблем.
Предварително ти благодаря !
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Има вероятност да не е обезвъздушена системата.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Или да е скъсана демпферната шайба и да превърта в нея.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 04 Мар 2024 19:12
- Местоположение: Перник
- Автомобил: RAV 4
- Благодарил/а: 2 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Здравейте колеги,
и аз се присъединявам в темата с почти същия проблем. От известно време при движение с 80/90, без натоварване на прав участък, при спиране на кръстовище перката е включена и това при температура на въздуха 10°, маркуча към термостата е студен. Смених температурен датчик и термостат, правих анализ за газове в системата (няма), същата работа.
Миналата година сменях ремък, ролки и водната помпа... и дали точно помпата не е сдала багажа?
Благодаря предварително за мненията.
и аз се присъединявам в темата с почти същия проблем. От известно време при движение с 80/90, без натоварване на прав участък, при спиране на кръстовище перката е включена и това при температура на въздуха 10°, маркуча към термостата е студен. Смених температурен датчик и термостат, правих анализ за газове в системата (няма), същата работа.
Миналата година сменях ремък, ролки и водната помпа... и дали точно помпата не е сдала багажа?
Благодаря предварително за мненията.
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
С един вагаджийски дизел имах същия проблем, пускаше се перката и при студен двигател и то на макс. Странното е че се оправи сам след смяна на акумулатора, който си беше доста заминал, а и автомобила се караше много на кратки разстояния и явно е стоял все недозареден и от там май се се бъркали и датчиците, които при проверка си работеха всичките.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
За тия коли мисля да имаше 1-2 релета за вентилаторите, и не съм сигурен дали няма боднат резистор за степените на вентилаторите на лявата надлъжна греда на купето под левия фар. Там гледано ли е за кофти контакти или износени релета?
По спомен ако изчезне резистора и компютъра директно включва перката на макс.
По спомен ако изчезне резистора и компютъра директно включва перката на макс.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Подкрепям мнението за релетата.Май бяха три на брой .
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
И за да няма излишни разходи за гориво до близките морги, релетата май бяха три еднакви и от своя страна да бяха еднакви с тези двете на фаровете или на "бибипката" (клаксона). Може да се въртят - майната ѝ на свирката.
Ако има резистор - хвърлен е в най-голямата мизерия, химия и вода. Не е невъзможно да са му кипнали конекторите.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 04 Мар 2024 19:12
- Местоположение: Перник
- Автомобил: RAV 4
- Благодарил/а: 2 пъти
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24 Авг 2019 00:49
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: Corolla verso 2.2 d4d 136
- Получена благодарност: 1 път
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Здравейте, и при мен е същия проблем със студен долен маркуч и високатемпература на антифриза. Пак така държи около 94-98гр и на високи обороти се офлажда. Също като на клипчето качено по-горе. Някой открил ли е проблема...ако е проблем де. Сменил съм термостат, водна помпа и радиатор. На какви градуси се включват 1ва и 2ра степен на вентилатора?
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24 Авг 2019 00:49
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: Corolla verso 2.2 d4d 136
- Получена благодарност: 1 път
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Никой ли не чете този форум? За близо 6 месеца нито един отговор...а има хора със съшия проблем но никой не споменава оправил ли го и как!mitkomeg написа: ↑06 Юли 2024 14:03 Здравейте, и при мен е същия проблем със студен долен маркуч и високатемпература на антифриза. Пак така държи около 94-98гр и на високи обороти се офлажда. Също като на клипчето качено по-горе. Някой открил ли е проблема...ако е проблем де. Сменил съм термостат, водна помпа и радиатор. На какви градуси се включват 1ва и 2ра степен на вентилатора?
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Да нямаш запушване по охладителната система? Пусни някоя химия за промивка примерно. Датчика за температурата пробва ли да го смениш, ако ще и с моргаджийски - няма да е "изморен" колкото твоя. Виж как ще се променят нещата. Мисля че вентилаторите (май са 2?) гои командва централно горивния компютър, на база показанията на термодатчика. Това със единия студен маркуч ми навява мисли или за запушване поради натрупани отлагания от несменен навреме и по спецификация антифриз, или датчика е амортизиран и лъже компютъра. Повече си мисля за запушване. Парно има ли тая кола като свят? Моделите от тия години нямат спирателен кран или клапан да спрат парното, и за капак мисля че парното е вързано директно на малкия кръг - ако е запушен радиатора в купето, няма да има парно и ще ти се гъбарка циркулацията на антифриза.
Включването на перката не е причина, а е следствие от нещо друго.
Със бензинов двигател съм, един вентилатор и той си се включва по спомен на около 85-86 градуса. Така че гадая, и се опитвам да ти хвърля някаква идея.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Това не го прави. Източваш, промиваш с дейонизирана вода, ако трябва два пъти, после наливаш антифриз и разреждаш, колкото е необходимо.
Според мен, признак за въздушен джоб в системата.
Баба Яга - 
Параход 3.2 -

Параход 3.2 -

- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Ами понякога има колеги, които влизат във форума само за да си решат проблема, и след като го решат - забравят да споделят....
Относно температурата на антифриза - че това не е ли напълно нормална температура за двигателя?
Щом отдолу е студен маркуча, това може да е признак за две неща:
1. Чист радиатор, който успява да охлади достатъчно антифриза. Реално през радиатора особено при хладно време преминава изключително малко антифриз (може да е само напълване на горната тръба), защото голяма част от охлаждането става през корпуса на двигателя, маслото, и разбира се - парното в автомобила... Знаете някои дизели имаха бутон за 'зимен режим' само и само да успеят да поддържат нормална температура на ДВГ, защото при затворен термостат ДВГ пак не успяваше да загрее...
2. Лоша циркулация... Но тогава температурата под товар (например магистрала) ще е доста над 100С

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
2.2 136коня (2AD-FTV) включва перката при темп. около 15-16 градуса
Колкото и да е студено зимата (сега са по-скоро есенни температурите), при отворен термостат долния маркуч трябва да е минимум топъл на пипане, над телесна температура. За да е студен маркуча, то разликата между Т.вход (до колкото разбрах 95 градуса) и Т.изход трябва да е поне 55 градуса...което практически е невъзможно. Според мен реалистично делта Т между двете е по-скоро 25-30 градуса.
Температурата при високи обороти пада, защото преодолява твърдо запушване някъде в системата или размества за момент въздушния джоб.
Парното духа ли топло?
Температурата при високи обороти пада, защото преодолява твърдо запушване някъде в системата или размества за момент въздушния джоб.
Парното духа ли топло?
Баба Яга - 
Параход 3.2 -

Параход 3.2 -

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 7 госта