Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от kalata_1 » 04 Мар 2024 12:33
Потърсих, но не открих във форума моя проблем и за това питам.
На моята Тойота Ярис от както съм я взел преди почти 5 години нищо друго не й се случва, но имам сериозен проблем с крушките. Горят много често, както на фаровете, така и на габарити, мигачи. Става дума за период през 4-5 месеца, а понякога и по-често. В сервиза вече като ме видят се удрят в главата, защото крушка на фар на въпросната Тойота се сменя изключително тегаво, /ако някой прояви интерес ще разкажа/, но въпросът е има ли някой идея или случвало ли се е на някой това и как е решил проблема? И какъв би могъл да бъде?
Напрежението на тока е в норма, крушките, които използвам са и скъпи и не скъпи, но това не променя периода.
Много благодаря и се надявам да ми помогнете.
Поздрави.
kalata_1
- mapamop
- Мнения: 5225
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от mapamop » 04 Мар 2024 13:15
Виж си фасунгите, или конекторите на които се набожда крушката да не са разтопени, нагорели, да има повредени кабели във фара и т.н.
Сцепвах се на Авенсиса да сменям крушки в осветлението на задния номер и мигачите на калника - като оправих течовете и влагата в тях и си смених основите им с такива които да не са разтопени, не съм сменял ламБи от почти 3 години.
Във фаровете от крушките на великата марка "Осран" ми бяха разтопени кабелите и конекторите на късите светлини. Смених кабелите и конекторите с керамични и грубо 2 години по-късно пак бяха разтопени. Изхвърлих конекторите и гадните крушки, сложих такива на "Бай Филип" и фара на пипане по стъклото е значително по-хладен.
И след смяната на кабелите спрях да сменям крушки през 6-7 месеца. Текущите са на година и половина май...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от kalata_1 » 04 Мар 2024 13:51
kalata_1
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от gena_bs » 04 Мар 2024 14:40
Колко е напрежението във V на клемите на акумулатора при стартиран двигател и 2000-2500об/мин?
Обикновено крушките горят при включване. Така ли е и при теб или в някакъв друг режим?
Имаш ли нещо допълнително монтирано, не от завода? Навигация, аудио, парктроник, камера - от този сорт.
Провери правилността и целостта на връзките към инсталацията (желателно е да са запоени и с термошлаух), нарушена изолация на проводници и т.н.
gena_bs
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от kalata_1 » 04 Мар 2024 15:48
Благодаря.
kalata_1
- mapamop
- Мнения: 5225
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от mapamop » 04 Мар 2024 16:35
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от kalata_1 » 04 Мар 2024 17:00
kalata_1
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от gena_bs » 04 Мар 2024 20:18
Максимум трябва да е 14,8V при 2000-2500об./мин. без включени други консуматори. Нормално е около 14,5V.
Така, че преди да правиш друго, нека измерят това. Оттам нататък се търси причината - обикновено е изправител на алтернатора.
gena_bs
WoLF
BOz
WoLF
- mapamop
- Мнения: 5225
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от mapamop » 04 Мар 2024 21:33
Алтернатора ми не прехвърля 14.3V. Нов, Denso, на около 9 месеца. Крушките ги смених лятото, като видях стопените конектори. И на Астрата крушките H4 имаха отчетлива разлика в температурите между Филипс и Осрам - обикновените, Classic.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 357 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от gena_bs » 04 Мар 2024 22:03
Само крушката на десния фар ми гори на късите и явно имам и аз проблем с нейната инсталацията. Конектора съм го разглобявал, клемите са чисти и с проводящ спрей. Няма следи от прегряване, но имам конденз. И в двата фара, а само едната крушка гори при включване на късите.
Имам и монтиран OEM модул за дневни светлини на фабрична инсталация, но съм го изключил по други причини.
Не съм сравнявал с крушка Philips температурата, но сега точно на този проблемния фар съм сложил стандартна GE с неизвестен произход и възраст.
Наистина е по-горещо стъклото от това на левия фар. Но го отдавах на по-големият светлинен поток на Osram.
gena_bs
- mapamop
- Мнения: 5225
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 160 пъти
- Получена благодарност: 595 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Мнение от mapamop » 04 Мар 2024 23:01
Специфично тоя фар е цепен целия 2020 или 2021 година и сглобяван от общо 3. И кабелите ги смених че оригиналните му бяха на голи проводници.
Крушките изгаряха на между 6 месеца и година.
За инсталацията ти е ясно че е пипана заради климатика. Снимките са от това лято, като цепих инсталацията в коша на мотора.
- Прикачени файлове
-
- IMG-bc78a2cd2f84ba931985b93fd04e3b0d-V.jpg (1.21 MiB) Преглеждано 7322 пъти
-
- IMG-36ab2045c23f0a6864508b3b82bf6713-V.jpg (765.22 KiB) Преглеждано 7322 пъти
-
- IMG-40d48a12a80b585dc9f10dfcec487b07-V.jpg (1.72 MiB) Преглеждано 7322 пъти
-
- IMG-7d3edf5744d7e308bdbf382ddabc5950-V.jpg (222.93 KiB) Преглеждано 7322 пъти
--
Тц...тц...тц...
mapamop
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 0 госта