Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Здравейте,
Потърсих, но не открих във форума моя проблем и за това питам.
На моята Тойота Ярис от както съм я взел преди почти 5 години нищо друго не й се случва, но имам сериозен проблем с крушките. Горят много често, както на фаровете, така и на габарити, мигачи. Става дума за период през 4-5 месеца, а понякога и по-често. В сервиза вече като ме видят се удрят в главата, защото крушка на фар на въпросната Тойота се сменя изключително тегаво, /ако някой прояви интерес ще разкажа/, но въпросът е има ли някой идея или случвало ли се е на някой това и как е решил проблема? И какъв би могъл да бъде?
Напрежението на тока е в норма, крушките, които използвам са и скъпи и не скъпи, но това не променя периода.
Много благодаря и се надявам да ми помогнете.
Поздрави.
Потърсих, но не открих във форума моя проблем и за това питам.
На моята Тойота Ярис от както съм я взел преди почти 5 години нищо друго не й се случва, но имам сериозен проблем с крушките. Горят много често, както на фаровете, така и на габарити, мигачи. Става дума за период през 4-5 месеца, а понякога и по-често. В сервиза вече като ме видят се удрят в главата, защото крушка на фар на въпросната Тойота се сменя изключително тегаво, /ако някой прояви интерес ще разкажа/, но въпросът е има ли някой идея или случвало ли се е на някой това и как е решил проблема? И какъв би могъл да бъде?
Напрежението на тока е в норма, крушките, които използвам са и скъпи и не скъпи, но това не променя периода.
Много благодаря и се надявам да ми помогнете.
Поздрави.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Влага във фарове, мигачи и стопове има ли?
Виж си фасунгите, или конекторите на които се набожда крушката да не са разтопени, нагорели, да има повредени кабели във фара и т.н.
Сцепвах се на Авенсиса да сменям крушки в осветлението на задния номер и мигачите на калника - като оправих течовете и влагата в тях и си смених основите им с такива които да не са разтопени, не съм сменял ламБи от почти 3 години.
Във фаровете от крушките на великата марка "Осран" ми бяха разтопени кабелите и конекторите на късите светлини. Смених кабелите и конекторите с керамични и грубо 2 години по-късно пак бяха разтопени. Изхвърлих конекторите и гадните крушки, сложих такива на "Бай Филип" и фара на пипане по стъклото е значително по-хладен.
И след смяната на кабелите спрях да сменям крушки през 6-7 месеца. Текущите са на година и половина май...
Виж си фасунгите, или конекторите на които се набожда крушката да не са разтопени, нагорели, да има повредени кабели във фара и т.н.
Сцепвах се на Авенсиса да сменям крушки в осветлението на задния номер и мигачите на калника - като оправих течовете и влагата в тях и си смених основите им с такива които да не са разтопени, не съм сменял ламБи от почти 3 години.
Във фаровете от крушките на великата марка "Осран" ми бяха разтопени кабелите и конекторите на късите светлини. Смених кабелите и конекторите с керамични и грубо 2 години по-късно пак бяха разтопени. Изхвърлих конекторите и гадните крушки, сложих такива на "Бай Филип" и фара на пипане по стъклото е значително по-хладен.
И след смяната на кабелите спрях да сменям крушки през 6-7 месеца. Текущите са на година и половина май...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Влага не съм забелязал да има някъде. Все пак след влагата остават следи, а при мен няма. Колата, когато не се кара стои в гаража. Но ще обърна внимание на кабели, конектори, фасунги. Ако трябва ще ги сменя. Благодаря.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Какво значи "...напрежението на тока е в норми..."?
Колко е напрежението във V на клемите на акумулатора при стартиран двигател и 2000-2500об/мин?
Обикновено крушките горят при включване. Така ли е и при теб или в някакъв друг режим?
Имаш ли нещо допълнително монтирано, не от завода? Навигация, аудио, парктроник, камера - от този сорт.
Провери правилността и целостта на връзките към инсталацията (желателно е да са запоени и с термошлаух), нарушена изолация на проводници и т.н.
Колко е напрежението във V на клемите на акумулатора при стартиран двигател и 2000-2500об/мин?
Обикновено крушките горят при включване. Така ли е и при теб или в някакъв друг режим?
Имаш ли нещо допълнително монтирано, не от завода? Навигация, аудио, парктроник, камера - от този сорт.
Провери правилността и целостта на връзките към инсталацията (желателно е да са запоени и с термошлаух), нарушена изолация на проводници и т.н.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Когато за пореден път ми сменяваха крушка на фара в сервиза замериха напрежението и казаха, че там няма проблем. Не помня точно, но за 12-12.5 като чели казаха, но ме увериха, че там всичко е нормално. Нямам идея дали при включване горят при мен, просто като спра зад друга кола и виждам, че се отразява само единия фар. Тази сутрин точно така стана. Иначе нямам нищо различно от стоковото монтирано в колата. Явно ще трябва специално на ел майстор да върви.
Благодаря.
Благодаря.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Принципно можеш и сам. Отваряш фара и му оглеждаш неговата си вътрешната инсталация. Някъде в зоната на самия фар има кабели за маса хванати за купето с винт и обувка. Обикновено са бели със черна линия. Виждат се ако се загледаш внимателно. Мигачи, плафони за номера се вадят и се оглеждат - как се вадят пише вероятно в книжката на колата с картинки. И клипове в ютуб има много...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 10 Мар 2019 16:23
- Местоположение: Враца
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Аз съм ги гледал и наистина има признаци, че е било горещо там. За конекторите на крушките на фаровете говоря. Те и самите фарове са много горещи когато карам дълго време. Даже исках да купя Лед крушки, които не отделят такава топлина, но пък ме разубедиха, че нямало да светят добре напред и ще пречат на насрещните водачи понеже фаровете са без лупи. Та си останах постарому и проблема си остана също. Но най-вероятно ще трябва да сменя конекторите на първо време. Ама на сервиз де. Мен ме няма в електрическата работа.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Високата температура на крушките може да е причинена от високо напрежение в инсталацията на автомобила при стартиран двигател.
Максимум трябва да е 14,8V при 2000-2500об./мин. без включени други консуматори. Нормално е около 14,5V.
Така, че преди да правиш друго, нека измерят това. Оттам нататък се търси причината - обикновено е изправител на алтернатора.
Максимум трябва да е 14,8V при 2000-2500об./мин. без включени други консуматори. Нормално е около 14,5V.
Така, че преди да правиш друго, нека измерят това. Оттам нататък се търси причината - обикновено е изправител на алтернатора.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
И аз съм за проверка на алтернатора, често като не е наред и играят напрежения и си отиват крушки 




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Кофти фасунги и на 3те крушки... Може, провери ги на следващата смяна на крушки 




- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
gena_bs, самите крушки ОсраН си греят.
Алтернатора ми не прехвърля 14.3V. Нов, Denso, на около 9 месеца. Крушките ги смених лятото, като видях стопените конектори. И на Астрата крушките H4 имаха отчетлива разлика в температурите между Филипс и Осрам - обикновените, Classic.
Алтернатора ми не прехвърля 14.3V. Нов, Denso, на около 9 месеца. Крушките ги смених лятото, като видях стопените конектори. И на Астрата крушките H4 имаха отчетлива разлика в температурите между Филипс и Осрам - обикновените, Classic.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Aз съм с https://www.osram.com/ecat/ALLSEASON%20 ... P_4053335/ от над 14 години.
Само крушката на десния фар ми гори на късите и явно имам и аз проблем с нейната инсталацията. Конектора съм го разглобявал, клемите са чисти и с проводящ спрей. Няма следи от прегряване, но имам конденз. И в двата фара, а само едната крушка гори при включване на късите.
Имам и монтиран OEM модул за дневни светлини на фабрична инсталация, но съм го изключил по други причини.
Не съм сравнявал с крушка Philips температурата, но сега точно на този проблемния фар съм сложил стандартна GE с неизвестен произход и възраст.
Наистина е по-горещо стъклото от това на левия фар. Но го отдавах на по-големият светлинен поток на Osram.
Само крушката на десния фар ми гори на късите и явно имам и аз проблем с нейната инсталацията. Конектора съм го разглобявал, клемите са чисти и с проводящ спрей. Няма следи от прегряване, но имам конденз. И в двата фара, а само едната крушка гори при включване на късите.
Имам и монтиран OEM модул за дневни светлини на фабрична инсталация, но съм го изключил по други причини.
Не съм сравнявал с крушка Philips температурата, но сега точно на този проблемния фар съм сложил стандартна GE с неизвестен произход и възраст.
Наистина е по-горещо стъклото от това на левия фар. Но го отдавах на по-големият светлинен поток на Osram.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Крушки ОсраН, за около 7 лева бройката, Classic/Original и каквито простотии са им хрумнали да напишат на бяло-оранжевата опаковка.
Специфично тоя фар е цепен целия 2020 или 2021 година и сглобяван от общо 3. И кабелите ги смених че оригиналните му бяха на голи проводници.
Крушките изгаряха на между 6 месеца и година.
За инсталацията ти е ясно че е пипана заради климатика. Снимките са от това лято, като цепих инсталацията в коша на мотора.
Специфично тоя фар е цепен целия 2020 или 2021 година и сглобяван от общо 3. И кабелите ги смених че оригиналните му бяха на голи проводници.
Крушките изгаряха на между 6 месеца и година.
За инсталацията ти е ясно че е пипана заради климатика. Снимките са от това лято, като цепих инсталацията в коша на мотора.
- Прикачени файлове
-
- IMG-bc78a2cd2f84ba931985b93fd04e3b0d-V.jpg (1.21 MiB) Преглеждано 7279 пъти
-
- IMG-36ab2045c23f0a6864508b3b82bf6713-V.jpg (765.22 KiB) Преглеждано 7279 пъти
-
- IMG-40d48a12a80b585dc9f10dfcec487b07-V.jpg (1.72 MiB) Преглеждано 7279 пъти
-
- IMG-7d3edf5744d7e308bdbf382ddabc5950-V.jpg (222.93 KiB) Преглеждано 7279 пъти
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Никога не съм виждал толкова повредени букси и крушки!
Това е някакъв ужас, при това с обикновени крушки.
Моите стъкла на фаровете са само чувствително по-топли. Нищо повече.
Това е някакъв ужас, при това с обикновени крушки.
Моите стъкла на фаровете са само чувствително по-топли. Нищо повече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта