Код B22A1
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Мнение от pminev » 06 Фев 2024 20:08
Отново имам казус с Лексус-а.
VIN: JTHBL46F605031077
Накратко:
Преди 4 дни ходихме до Сливен. Караше дъщеря ми. Бяхме вече в Сливен, движехме се с в ограничението - 50 км и се случи следното:
Дисплеят на навигацията премигна и се рестартира - появи се началният екран.
На връщане карах аз. Получи се същото нещо, но забелязах и червената лампа за повреда в сервото да светне. Тя светеше във времето, в което дисплеят на навигацията беше тъмен - т.е. около секунда. Закачих я и видях следното:
Вчера жена ми кара колата и каза, че на два пъти се е получило това, но не е забелязала други лампи да светват.
Днес я закачих отново и ето:
VIN: JTHBL46F605031077
Накратко:
Преди 4 дни ходихме до Сливен. Караше дъщеря ми. Бяхме вече в Сливен, движехме се с в ограничението - 50 км и се случи следното:
Дисплеят на навигацията премигна и се рестартира - появи се началният екран.
На връщане карах аз. Получи се същото нещо, но забелязах и червената лампа за повреда в сервото да светне. Тя светеше във времето, в което дисплеят на навигацията беше тъмен - т.е. около секунда. Закачих я и видях следното:
Вчера жена ми кара колата и каза, че на два пъти се е получило това, но не е забелязала други лампи да светват.
Днес я закачих отново и ето:
Последно промяна от pminev на 06 Фев 2024 20:55, променено общо 2 пъти.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
pminev
pminev
Митхат
- mapamop
- Мнения: 5211
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Код B22A1
Мнение от mapamop » 06 Фев 2024 21:24
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
pminev
WoLF
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Мнение от pminev » 07 Фев 2024 06:09
След доста ровене, намерих малко информация за този елемент.
Той следи заряда и съответно разряда на батерията. При неизправност се появяват аномалии в заряда с всички произтичащи последствия. Може да е недозареждане, а може да е и презареждане и повреда на електроника.
Най - интересното беше, че се появяват и такива аномалии - светване на различни лампи по таблото. Тук може и да не съм разбрал точно.
Снощи цъках на телефона след като си легнах и сега не мога да ги намеря на лаптопа, за да дам препратки.
Ще почистя контактите и ще наблюдавам.
Той следи заряда и съответно разряда на батерията. При неизправност се появяват аномалии в заряда с всички произтичащи последствия. Може да е недозареждане, а може да е и презареждане и повреда на електроника.
Най - интересното беше, че се появяват и такива аномалии - светване на различни лампи по таблото. Тук може и да не съм разбрал точно.
Снощи цъках на телефона след като си легнах и сега не мога да ги намеря на лаптопа, за да дам препратки.
Ще почистя контактите и ще наблюдавам.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
pminev
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Мнение от pminev » 08 Фев 2024 09:05
Гледам и се опитвам да анализирам информацията от FREEZE FRAME DATA.
Тези два параметъра ми се струват ненормални.
Заряден ток 0.48 А и сигнал за прекъсване на захранването (POWER CUT SIGNAL - ON).
Предстои ми по-дълго пътуване и ме притеснява.
Тези два параметъра ми се струват ненормални.
Заряден ток 0.48 А и сигнал за прекъсване на захранването (POWER CUT SIGNAL - ON).
Предстои ми по-дълго пътуване и ме притеснява.
- 20240206_172006.jpg (507.46 KiB) Преглеждано 3348 пъти
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
pminev
Митхат
WoLF
pminev
Akima
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Мнение от pminev » 08 Фев 2024 10:28
Не съм мерил. А вече събрах всичко.
Свалих сензора, контактите в клемата бяха чисти и без окиси, но напръсках със спрей за ел. контакти.
Имаше малко ръжда на болта, който държи сензора за купето. Почистих и там, сложих нов болт и събрах всичко.
Разбирам, че така е стрелба в тъмното, но ако ще разглобявам пак, тогава ще меря.
Свалих сензора, контактите в клемата бяха чисти и без окиси, но напръсках със спрей за ел. контакти.
Имаше малко ръжда на болта, който държи сензора за купето. Почистих и там, сложих нов болт и събрах всичко.
Разбирам, че така е стрелба в тъмното, но ако ще разглобявам пак, тогава ще меря.
- 20240208_092912.jpg (586.41 KiB) Преглеждано 3322 пъти
- 20240208_093435.jpg (342.58 KiB) Преглеждано 3322 пъти
- 20240208_093450.jpg (554.27 KiB) Преглеждано 3322 пъти
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
pminev
WoLF
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Мнение от pminev » 08 Фев 2024 12:29
Благодаря. Това е добра посока за работа.
Когато се появи за пръв път примигването на дисплея валеше. На другия ден се е появило още два пъти при жена ми и после не.
Сега се прибирам. Карах около 20 км и гледах живи данни. Всичко изглежда нормално.
Озадачен съм от това решение - този голям ток - от порядъка на 300 А при стартиране ( по показанието на диагностиката ) тече само през този 6 мм болт.
Японските инженери са много по - умни от мен. Но явно наистина всичко трябва да е идеално - без влага и ръжда.
Когато се появи за пръв път примигването на дисплея валеше. На другия ден се е появило още два пъти при жена ми и после не.
Сега се прибирам. Карах около 20 км и гледах живи данни. Всичко изглежда нормално.
Озадачен съм от това решение - този голям ток - от порядъка на 300 А при стартиране ( по показанието на диагностиката ) тече само през този 6 мм болт.
Японските инженери са много по - умни от мен. Но явно наистина всичко трябва да е идеално - без влага и ръжда.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
pminev
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта