Код B22A1
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Отново имам казус с Лексус-а.
VIN: JTHBL46F605031077
Накратко:
Преди 4 дни ходихме до Сливен. Караше дъщеря ми. Бяхме вече в Сливен, движехме се с в ограничението - 50 км и се случи следното:
Дисплеят на навигацията премигна и се рестартира - появи се началният екран.
На връщане карах аз. Получи се същото нещо, но забелязах и червената лампа за повреда в сервото да светне. Тя светеше във времето, в което дисплеят на навигацията беше тъмен - т.е. около секунда. Закачих я и видях следното:
Вчера жена ми кара колата и каза, че на два пъти се е получило това, но не е забелязала други лампи да светват.
Днес я закачих отново и ето:
VIN: JTHBL46F605031077
Накратко:
Преди 4 дни ходихме до Сливен. Караше дъщеря ми. Бяхме вече в Сливен, движехме се с в ограничението - 50 км и се случи следното:
Дисплеят на навигацията премигна и се рестартира - появи се началният екран.
На връщане карах аз. Получи се същото нещо, но забелязах и червената лампа за повреда в сервото да светне. Тя светеше във времето, в което дисплеят на навигацията беше тъмен - т.е. около секунда. Закачих я и видях следното:
Вчера жена ми кара колата и каза, че на два пъти се е получило това, но не е забелязала други лампи да светват.
Днес я закачих отново и ето:
Последно промяна от pminev на 06 Фев 2024 20:55, променено общо 2 пъти.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Код B22A1
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
След доста ровене, намерих малко информация за този елемент.
Той следи заряда и съответно разряда на батерията. При неизправност се появяват аномалии в заряда с всички произтичащи последствия. Може да е недозареждане, а може да е и презареждане и повреда на електроника.
Най - интересното беше, че се появяват и такива аномалии - светване на различни лампи по таблото. Тук може и да не съм разбрал точно.
Снощи цъках на телефона след като си легнах и сега не мога да ги намеря на лаптопа, за да дам препратки.
Ще почистя контактите и ще наблюдавам.
Той следи заряда и съответно разряда на батерията. При неизправност се появяват аномалии в заряда с всички произтичащи последствия. Може да е недозареждане, а може да е и презареждане и повреда на електроника.
Най - интересното беше, че се появяват и такива аномалии - светване на различни лампи по таблото. Тук може и да не съм разбрал точно.
Снощи цъках на телефона след като си легнах и сега не мога да ги намеря на лаптопа, за да дам препратки.
Ще почистя контактите и ще наблюдавам.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Гледам и се опитвам да анализирам информацията от FREEZE FRAME DATA.
Тези два параметъра ми се струват ненормални.
Заряден ток 0.48 А и сигнал за прекъсване на захранването (POWER CUT SIGNAL - ON).
Предстои ми по-дълго пътуване и ме притеснява.
Тези два параметъра ми се струват ненормални.
Заряден ток 0.48 А и сигнал за прекъсване на захранването (POWER CUT SIGNAL - ON).
Предстои ми по-дълго пътуване и ме притеснява.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Не съм мерил. А вече събрах всичко.
Свалих сензора, контактите в клемата бяха чисти и без окиси, но напръсках със спрей за ел. контакти.
Имаше малко ръжда на болта, който държи сензора за купето. Почистих и там, сложих нов болт и събрах всичко.
Разбирам, че така е стрелба в тъмното, но ако ще разглобявам пак, тогава ще меря.
Свалих сензора, контактите в клемата бяха чисти и без окиси, но напръсках със спрей за ел. контакти.
Имаше малко ръжда на болта, който държи сензора за купето. Почистих и там, сложих нов болт и събрах всичко.
Разбирам, че така е стрелба в тъмното, но ако ще разглобявам пак, тогава ще меря.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 07 Мар 2021 20:37
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: TLC 5.7 V8, 2008
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 20 пъти
Код B22A1
Благодаря. Това е добра посока за работа.
Когато се появи за пръв път примигването на дисплея валеше. На другия ден се е появило още два пъти при жена ми и после не.
Сега се прибирам. Карах около 20 км и гледах живи данни. Всичко изглежда нормално.
Озадачен съм от това решение - този голям ток - от порядъка на 300 А при стартиране ( по показанието на диагностиката ) тече само през този 6 мм болт.
Японските инженери са много по - умни от мен. Но явно наистина всичко трябва да е идеално - без влага и ръжда.
Когато се появи за пръв път примигването на дисплея валеше. На другия ден се е появило още два пъти при жена ми и после не.
Сега се прибирам. Карах около 20 км и гледах живи данни. Всичко изглежда нормално.
Озадачен съм от това решение - този голям ток - от порядъка на 300 А при стартиране ( по показанието на диагностиката ) тече само през този 6 мм болт.
Японските инженери са много по - умни от мен. Но явно наистина всичко трябва да е идеално - без влага и ръжда.
Lexus LS 460, V8 / 2007
CHR 2.0 GR Sport, 2023
CHR 2.0 GR Sport, 2023
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта