Приус 2ра генерация - помощ и съвети
gordini
WoLF
-
- Мнения: 5672
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от Hursa » 24 Яну 2024 12:10
Мисля, че така не е желателно. 500 м за тези батерии не са особено малко. И така батерията е относително доста разредена. Постоянно оставяна в такова състояние (особено, ако няма да ползвате колата няколко дена) - мисля, че не и се отразява добре.
Hursa
- FearSoft
- Мнения: 591
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от FearSoft » 24 Яну 2024 12:55
То, ако батерията е с недостатъчен заряд, колата няма да позволи EV Drive, ще каже, че не е достъпен. Като цяло, да се подкара хибрид в такъв режим, не е толкова лесно и често. Иначе - за другото си прав.
Всъщност, ако батерията е добре заредена, то колата сама си се прибира в гаража на EV. Поне при мен е така, в над 80% от случаите. Ама сутрин забрави да тръгне така, в това време на годината...
FearSoft
- WoLF
- Мнения: 3470
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 705 пъти
- Получена благодарност: 278 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от WoLF » 24 Яну 2024 13:29

Аз го ползвам ако трябва да местя колата из паркинги/гаражи и т.н., за да не пали двигателя при положение, че няма да ползвам колата да се транспортирам някъде




WoLF
-
- Мнения: 5672
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от Hursa » 24 Яну 2024 13:30
Hursa
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от gordini » 24 Яну 2024 19:32
Размисли на човек който до вчера е карал кола с карбуратор и все още има една в гаража.
Режима ЕВ е с отделно копче, което навежда на мисълта, че има моменти в които този
режим се ползва без компютъра да се меси и пали мотора. Естественно, когато батерията
свърши, превишиш 45км/ч или подадеш рязко газ, компютъра се намесва и пали. Защо обаче го
има все пак. Може би в закрити гаражи, места където се изисква пазене на тишина, както спомена колега,
при преместване на паркинга за да не пали. Вепроса наистина за мен е не толкова за икономия на гориво,
а защо го има режима. Дали някой няма книжка към колата, може да е описано кога и как.
gordini
- WoLF
- Мнения: 3470
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 705 пъти
- Получена благодарност: 278 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от WoLF » 24 Яну 2024 19:43




WoLF
-
- Мнения: 5672
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от Hursa » 24 Яну 2024 20:55
Hursa
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 15 Яну 2024 19:57
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 24 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от gordini » 26 Яну 2024 19:07
днес за втори път от както имам колата и отворих резервоара да заредя гориво.
Имам навика да си следя винаги разхода за да мога да хвана ако се повиши, че
нещо нередно става. Та значи имам две засичания, едно градско за 620 със 38л.
Другото е извинградско карано по правилник и ограничения, магистрала с 115км/ч
445км със 19,0л. И двата замера са с гориво до преливане от тръбата а не при изключване на пистолета.
Демек градско 6,2л/100км при показание на таблото 5,9л. Извънградското е 4,2л/100км при показание
на таблото 4,6л
Хората с по дълъг опит могат да кажат как е. Чувал съм легенди за 4л градско, но май трябва специално обучение
как да се кара такава кола.
Счупих си дръжката на задната врата и утре ще магаря нещо, че нова е към 80лв и се чака а после и боя.
Втора употреба ми поискаха 100лв с периферията, била уж здрава, но пак трябва боя. Намерих една с инплантирана
метална дръжка под пластмасата, но пък е към 160лв и пак боя. Та ще се опитам да изкопирам идеята за метална дръжка за по-здраво.
Видео как си е решил проблема един меко казано американски непукист.
gordini
- mapamop
- Мнения: 5219
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 594 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от mapamop » 26 Яну 2024 21:54
Нагласи си 780 лева за нов канистър. Черна кутия някъде около задния мост, или резервоара.
Потърси тук как се ремонтира тоя боклук на Авенсис Т25.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
gordini
- mapamop
- Мнения: 5219
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 594 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от mapamop » 26 Яну 2024 22:35
Толкова струва нов канистър на Авенсис Т25 - реално е кутия с гранули активен въглен, и серия от клапани вътре.
Ролята му е да акумулира бензиновите пари от резервоара, и да ги изпуска в мотора когато работи.
Като напълниш бензин до калника, а не да спре пистолета, течен бензин навлиза през вентилационните тръби във канистъра. От там гранулите се разкисват, стават на кал, и като изсъхнат си имаш непоправимо запушен филтър.
И на Авенсис Т25 не може да се шунтира или байпасне, че отива празния ход.
Потърси за charcoal canister в нета.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
gordini
- WoLF
- Мнения: 3470
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 705 пъти
- Получена благодарност: 278 пъти
Приус 2ра генерация - помощ и съвети
Мнение от WoLF » 27 Яну 2024 12:41
Разхода си е в норми.
Дръжката и моята е счупена, слабо място е. Аз съм я залепил декоративно и вдигам багажника от долния ръб. Нямам притеснения така, че нещо ще ми остане в ръцете. Опитал съм няколко вида ремонти, но дори и чисто ново да е всичко, на следващото залепване на уплътнението пак ще я счупиш...



WoLF
Обратно към “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост