Невярно е, че тънката ламарина има отношение към анти-корознионнната обработка.
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Таблото на Рав4 много ми харесва и е доста по-качествено като пластмаси от Тигуан ot 2008-ма, след това малко го подобриха поне като цветове Тигуана, но Рав 4-ката не е с по-нискокачествени пластмаси от Тигуана. А таблото на Рав4 изглежда много по-модерн от скучни Тигуан.nov написа: ↑15 Ное 2023 06:23 т.15 ниско качество на пластмасата на таблото - бях го пропуснал и там където са двете жабки, неразличими от тези в Рено Клио 2014 (нарочно споменавам този модел, защото имаме такова в семейството), като кофички от кисело мляко, особено едни сиви панели, които са отстрани,където са авариините и откъм страната на шофьора, копчето за блокаж.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Моите 5 ст. по темата за корозия. Ок, всичките ми коли от концерна до сега са ми били обработени с допълнително антикорозионно покритие отдолу, та не може да ги сравняваме с фабрично необработени такива, но нито една няма ръжда където и да е било, както отдолу, така и по купето където и да е. Факт.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Елементарен си.LEXUS написа: ↑15 Ное 2023 14:34Добре, как може сега такива работи! Човекът ти каза,че всички Рав-ки на такива години на подемника като ги вдигнеш са ръждясали, Ланд Крюзери им се откачват резервоарите от ръжда, а ти сега снимаш Рав4 без ръжда. Започващ да му влизаш остро,което не ми харесва. Сега остава да кажеш,че отварящата се настрани врата ти харесва и съвсем ще го закъсаш.chukich написа: ↑15 Ное 2023 13:07 Моят Равчик е 4та фейслифт, 3ZR FAE, но се съмнявам да има кой знае каква разлика в изработката от споменатта 3та ген. Прилагам малко снимки от по-рано тази година. Колата е минала 130х км, 7 годишна и няма грам ръжда - почти като нова.
IMG_0248.jpeg
IMG_0249.jpeg
IMG_0250.jpeg![]()
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Съчетанието от двете, точно , както е при РАВЧИКА.
Ти в Тиган влизал ли си? Н е ми отговори на въпроса, притежавал ли си такъв РАВ или само копираш от нет-а кой къде и какво казАл?
Остава и след обработката антикорозионно да имат, а би ли обяснил на Лексуса ( не на мен ) защо от нови ги обработваш с антикорозионно покритие?dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:00 Моите 5 ст. по темата за корозия. Ок, всичките ми коли от концерна до сега са ми били обработени с допълнително антикорозионно покритие отдолу, та не може да ги сравняваме с фабрично необработени такива, но нито една няма ръжда където и да е било, както отдолу, така и по купето където и да е. Факт.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Обработвам ги от нови поради принципите ми. Искам колкото може да ги защитя и за колкото може по-дълго време. Все пак всяка кола някога ще ръждяса, без значение от марка и покупна цена. Просто имам (за някои може би патологична) привързаност към автомобилите ми и искам да направя нещо добро за тях, пък било то и да не е кой знае колко смислено. 
И пак казвам, ръжда нямма никъде, нито по вежди, подкалници, прагове или каквото и да е
Защото и натам забихте темата. В интерес на истината на един A6 Allroad 2006 преди години (беше на 10г.) му изпадаха парчета от вратите, като ги затвориш- от КОРОЗИЯ!!! Праговете бяха пробити също....Колата се караше в Тирол и се миеше веднъж годишно, а се караше ок. 60 000км годишно, ок натоварването със сол беше огромно, но такава корозия не очаквах все пак. Защото иначе е премиум автомобил, но....

И пак казвам, ръжда нямма никъде, нито по вежди, подкалници, прагове или каквото и да е

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Е................нали са защитени и според колегата Лексус няма мърдане????? Всяка кола сигурно ще ръждяса, въпроса е обаче кога ще ръждяса едната и кога другата, говорим за нормален седан да не намесвам ес ю витата, че ше ме коригират че кой знае къде били карани из кви трапища и из кви калищаци и видиш ли затова са на това дередже........................dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:31 Искам колкото може да ги защитя и за колкото може по-дълго време. Все пак всяка кола някога ще ръждяса, без значение от марка и покупна цена.
Иначе, много добре си решил да ги обработиш ВЕДНАГА след покупката, аз лично изгнил Лексус не съм виждал, поне отстрани, отдолу незнам как е, но за Тойота специално си е препоръчително такова покритие, приятел си взе Корола 2021 и тогава още с предаването на клюовете му дадоха телефони на фирми, които се занимават с тази дейност, на въпроса му защо да го прави и че в България не хвърлят толкова агресивни химикали, колкото в Германия, пък и самата кола има гаранция против корозия, отговора на сейлсмен-а бил - за всеки случай ако имаш намерение да караш колата си по-дълго



NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
При Ауди е по-скоро много голямо изключение, въпреки, че в последните години занижиха качеството на салона отвътре, така и антикорозионното покритие, докато при повечето Японци е по-скоро правило.dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:31 В интерес на истината на един A6 Allroad 2006 преди години (беше на 10г.) му изпадаха парчета от вратите, като ги затвориш- от КОРОЗИЯ!!! Праговете бяха пробити също....Защото иначе е премиум автомобил, но....
А и как очакваш, гледам едната ти кола е 2017, другата премиум 2020, минал си ги с покритието да избие ръжда - това би било наистина смешно и е излишно да се коментира.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
nov, Ако не я удариш тая РАВ-ка, да я нахлузиш в някои драки така че да я надерат до гол метал, няма да ръждяса толкова лесно по панелите, тавана и капаците. Дернеш ли я обаче до голо имаш между 6 и 8 часа да я цапнеш с лака за нокти на жена ти, във дъждовно време. След тия часове вече е кафяво и си е за ръждопреобразувател, грунд, боя, лак и т.н.
Това ме дразни в моята - цялата е залята със някаква парафинова вакса и не ръждясва почти. Обаче там където е отворен грунда е kaputt. Виждал съм и белгийска в автентичен вид - не бяха изгнили панелите, освен разни ръждички (буквално) вътре из ребрата на купето, вътре из праговете и т.н.
Мостовете ѝ бяха изгнили обаче. Не толкова колкото моите щатни, но си бяха гроги. И окачването не е особено пасивирано и като го бият камъните по праховата боя си "диша" и "смуче" вода. Понеже и няма много мат'рЯл паяжината излиза бързо. Не помня на 27 годишния ми Опел да съм сменял полуоски, мостовете си имаха лека ръжда но не и да се рони моста, че братовчеда да му скъса плата със отвертка 6мм. А е Опел. За сметка на това всяка година му слугувах на праговете, вратите и калниците, че ръждата се мъчеше да избива под боята, около дупки от камъни. Имам приятел със скоро купена Запира 2009 година като регистрация, внос от Германия - оправи ми се настроението като му видях кипналите ръбове на вратите.
Като цяло е относително добре направено купето откъм ръжда, но ако няма механични въздействия по него. Излезе ли гол метал навън, ще кипне. Но изглежда това да не е патент само на Тойота. Ламарината колко е дебела няма голямо значение за ръждата - и 5мм да е, ако не е третирана ще пробие от ръжда. Просто по-тънката пробива за по-малко време, щото няма к'во да гние.
За другото подкрепям колегите че все пак си е евтинярска изработка и май с изключение на последните години, си бяха и осезаемо по-евтини тия коли.
Все пак по спомен дават 12 години гаранция срещу пробив от ръжда - вероятно са се презапасили.
Това ме дразни в моята - цялата е залята със някаква парафинова вакса и не ръждясва почти. Обаче там където е отворен грунда е kaputt. Виждал съм и белгийска в автентичен вид - не бяха изгнили панелите, освен разни ръждички (буквално) вътре из ребрата на купето, вътре из праговете и т.н.
Мостовете ѝ бяха изгнили обаче. Не толкова колкото моите щатни, но си бяха гроги. И окачването не е особено пасивирано и като го бият камъните по праховата боя си "диша" и "смуче" вода. Понеже и няма много мат'рЯл паяжината излиза бързо. Не помня на 27 годишния ми Опел да съм сменял полуоски, мостовете си имаха лека ръжда но не и да се рони моста, че братовчеда да му скъса плата със отвертка 6мм. А е Опел. За сметка на това всяка година му слугувах на праговете, вратите и калниците, че ръждата се мъчеше да избива под боята, около дупки от камъни. Имам приятел със скоро купена Запира 2009 година като регистрация, внос от Германия - оправи ми се настроението като му видях кипналите ръбове на вратите.
Като цяло е относително добре направено купето откъм ръжда, но ако няма механични въздействия по него. Излезе ли гол метал навън, ще кипне. Но изглежда това да не е патент само на Тойота. Ламарината колко е дебела няма голямо значение за ръждата - и 5мм да е, ако не е третирана ще пробие от ръжда. Просто по-тънката пробива за по-малко време, щото няма к'во да гние.
За другото подкрепям колегите че все пак си е евтинярска изработка и май с изключение на последните години, си бяха и осезаемо по-евтини тия коли.
Все пак по спомен дават 12 години гаранция срещу пробив от ръжда - вероятно са се презапасили.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Ок, колега, но Королата е на 12г. почти, 230 000км и е муцка. Как па не ръждяса? Може би тънките ламарини са въпреки всичко достатъчно добре обработени? Да, подът е минат допълнително с покритие, но подкалници, прагове, вежди и т.н. си е стоково всичко.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Ама ОбЯсни го това на Лексуса.........................................
Лексотанеееееееееееееееееееееееееееееееееееееее тука ли сиииииииииииииииии,четеш ли кво казва човека?
пак препратка към моя любимец.........
Купена е нова от Бг и е карана тук или е внос отнякъде? И въпреки това и нея си я обработил, нали?Защо? Въпроса е риторичен?dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 16:13 Да, подът е минат допълнително с покритие, но подкалници, прагове, вежди и т.н. си е стоково всичко.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Това е комплимент за мен да го прочета от човек,който още не може да определи в логически издържан параграф защо дебелата ламарина на Меган е по-хубава от тънката на Рав4, като първо каза,че има значение за анти-корозионната защита, после каза,че всъщност не дебелеината на ламарината е важна,а важо е качественото анти-корозионно покритите
Сега трето мнение,което е противоречивоnov написа: ↑14 Ное 2023 16:12 разбира се, че има разлика между дебелина на тенекия и качествено антикорозионно покритие, може да е най-тънката тенекия (визирам тази на РАв), но съчетана с качествено антикорозионно покритие (нещо , което не важи за Тойота) - то няма проблем, и обратното може да е най-дебелата тенекия, ако не е защитена, то все едно - ръждата ще избие дали е повърхностна или в дълбочина е все едно , защото процеса по ръждясване (окисление на метала) е започнал.
Какво означава съчетание от двете - тоест все пак според теб тънката ламарина е причина за ръжда? Защо не си спестеше главоблъскането още на първото мнение,когато те попитах за дебелината на ламарината. Правиш излишен спам. Ако смяташ,че дебелината на ламарината е причина за ръжда, нека продължим с тази дискусия, в противен случай приемаме,че пишеш невеярно твърдение, както казах преди.
Да и съм карал Тиган, таблото е директно от Кади, пластмасария от всякъде! И скучно!
Неправилна насока на темата, ставаш елементарен като мен! В тази тема трябва да се говори само за недостатъците на Рав4 и какви ръждавелници са с тънки ламарини, дрънчащи на кухо врати, ужасно шумни на магистрала, с табло правено от кофички за кисели млека и лоши спирачки, неудобни багажници! Иначе ставаш елементарен и заблуден Тойота фен, нищо,че пишеш във форум Тойота,което очевидно означава,че харесваш тези коли, но не може да не си съгласен с мнението на nov, иначе те квалифицира.dracunculus написа: ↑15 Ное 2023 15:31 един A6 Allroad 2006 преди години (беше на 10г.) му изпадаха парчета от вратите, като ги затвориш- от КОРОЗИЯ!!! Праговете бяха пробити също....Колата се караше в Тирол и се миеше веднъж годишно, а се караше ок. 60 000км годишно, ок натоварването със сол беше огромно, но такава корозия не очаквах все пак. Защото иначе е премиум автомобил, но....
Какво да ми обясни, това няма ама абсолютно никаква връзка с дебелината на ламарината,която посочваш като недостатък. Казах ти,че вероятно си функционално неграмотен, това не е обида, това са хора,които четат текст, но не го разбират, ти това доказваш вече 4 страници. И си упорит,разбира се. Което е нормално.
Единични случаи могат да се дадат за всяка марка и модел автомобил.
Какво трябва да доказва това според теб?
Аз не съм виждал Лексус или Тойота с изгнил под, тази обработка е излишна и той е обяснил защо я прави на всички коли, това си е негов идея.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Имам един ангажимент и ще ти отделя специално внимание на цитираните глупости да ти отговоря, като привърша.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE




Заповядай, обичам хората,които си противоречат във всяко изречение, но са упорити

И аз ще излизам, така че по-късно ще пишем.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта