Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Имам малко работа, по-късно ще ти пиша. Хубаво е да си владееш нервите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Къде говорим за морал и морални теми, та да съм морален стожер,камо ли на форума? Не се заяждам, само посочвам безсмислиците или неверните твърдения. В крайна сметка ти имаш право на своето мнение, което никой не може да ти забрани, както аз имам право на своето. Но да ми се палиш толкова,че не съм съгласен с теб, щом го смяташ за в реда на нещата ок. Това,че не съм съгласен с теб не значи,че искам да ти наложа моето мнение, просто излагам моята позиция с аргументи защо така мисля. Все пак никой не е длъжен да е съгласен с теб.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Кое твърдение е невярно????????????????????
Нека собствениците на тоя, а и предния модел да споделят как би било по-удобно за 5-тата врата - да се отваря, както сега настрани или да се вдига нагоре?
За тенекията - казвам, че тая тънка тенекия НА МЕН ми създава чувство на несигурност, като на нещо завито в целофан - не подобава на такъв СУВ, вчера нарочно детайлно гледах СРВ 3-та генерация - на допир дори създава впечатление на по-дебела тенекия.
освен това да добавя още 2 точки:
т.15 ниско качество на пластмасата на таблото - бях го пропуснал и там където са двете жабки, неразличими от тези в Рено Клио 2014 (нарочно споменавам този модел, защото имаме такова в семейството), като кофички от кисело мляко, особено едни сиви панели, които са отстрани,където са авариините и откъм страната на шофьора, копчето за блокаж.
т.16 Тая забележка е написана в сайта Honest John (англииски сайт), но я бях забравил - досадното тракане на катарамата (токата, закопчалката), на пасажерския колан, когато не се използва , а е в прибрано състояние.
между другото ти караш/имаш такъв модел/притежавал ли си, защото гледам коментираш част от точките засягащи общото положение, а не и конкретиката, като ужасно шумния двигател след 120-130, посредствената шумоизолация, тук бих добавил и нечувствителните и твърди спирачки и преди да се намесиш компетентно да кажа, че на Аурис 2017 са такива, на Версо 2016 са пак такива и пак да спомена тия трите сравнени със спирачките на вече станал известен Меган са пълен кашмер от гледна точка на чувствителност, спирачен път не съм мерил, но няма да ме учуди ако на въпросния кош за 5 бона спирачния път е по-къс?
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Минавам да ви налея малко масло в огъня преди да заключа темата за 24 часа, за да се успокоите:
Специфично на Авенсис Т25/1ZZ-FE:
- резервоарът е пластмасов. На Корола-Версо 2007 е метален. На Аурис 2007
- ламарината не е пасивирана "извапоще, хич даже". Драскотина до гол метал кипва от ръжда за точно 7 часа, без директен достъп на вода до нея - трябва да е влажен въздуха достатъчно.
- ламарината е тънка, но на такъв във моргата който беше правил салта и пируети през таван, предния носач беше обърнат наопаки, назад и нямаше място по купето където да няма нагънато, всичките му врати се отваряха и затваряха като на хладилник, въпреки че примерно задното стъкло беше гръмнало.
- Пежо 607 се реже задна дясна четвърт от купето за 3 часа със сабления трион. Задна дясна част от Авенсис и Корола-Версо 2007 се режат за 5 часа и свършват зъбите на 4 ножчета на сабления трион. Ребрата на купетата им са брутално стоманизирани и нагънати вътре на хармоника.
- Пластмасите на не помня какво БМВ от тия години също поскръцваха в дупките. За шум поне на скорости до 60-70 шума е сравним с Авенсис
- Мерцедесите гният очевидно, предвид на Ц класа пред блока на приблизително същите години като моята.
- Авенсис който разглобихме за части, десняк е със метален резервоар и почти нямаше ръжда по него. По купето имаше значително по-малко ръжда от моя барутник.
- Аудиото на Ауди А4 2004 година е също толкова гадно колкото на Авенсиса. Обезшумяването му е 2 идеи по-добро обаче. Ламарините му са по-дебели, но е по-тромаво и от 2 литра атмосферен мотор са извадили 128 конски сили. Вероятно от там и мотора е по-кротък със озвучаването. Цената му не е била като Авенсиса почти сигурно.
В крайна сметка ако се гони комфорт и обезшумяване има и Lexus от Тойота. И мисля цената му да не е на равнището на марките с големите претенции.
Специфично на Авенсис Т25/1ZZ-FE:
- резервоарът е пластмасов. На Корола-Версо 2007 е метален. На Аурис 2007
- ламарината не е пасивирана "извапоще, хич даже". Драскотина до гол метал кипва от ръжда за точно 7 часа, без директен достъп на вода до нея - трябва да е влажен въздуха достатъчно.
- ламарината е тънка, но на такъв във моргата който беше правил салта и пируети през таван, предния носач беше обърнат наопаки, назад и нямаше място по купето където да няма нагънато, всичките му врати се отваряха и затваряха като на хладилник, въпреки че примерно задното стъкло беше гръмнало.
- Пежо 607 се реже задна дясна четвърт от купето за 3 часа със сабления трион. Задна дясна част от Авенсис и Корола-Версо 2007 се режат за 5 часа и свършват зъбите на 4 ножчета на сабления трион. Ребрата на купетата им са брутално стоманизирани и нагънати вътре на хармоника.
- Пластмасите на не помня какво БМВ от тия години също поскръцваха в дупките. За шум поне на скорости до 60-70 шума е сравним с Авенсис
- Мерцедесите гният очевидно, предвид на Ц класа пред блока на приблизително същите години като моята.
- Авенсис който разглобихме за части, десняк е със метален резервоар и почти нямаше ръжда по него. По купето имаше значително по-малко ръжда от моя барутник.
- Аудиото на Ауди А4 2004 година е също толкова гадно колкото на Авенсиса. Обезшумяването му е 2 идеи по-добро обаче. Ламарините му са по-дебели, но е по-тромаво и от 2 литра атмосферен мотор са извадили 128 конски сили. Вероятно от там и мотора е по-кротък със озвучаването. Цената му не е била като Авенсиса почти сигурно.
В крайна сметка ако се гони комфорт и обезшумяване има и Lexus от Тойота. И мисля цената му да не е на равнището на марките с големите претенции.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Аз само ще кажа колко е малоумно отварянето на задния капак на РАВ-ката. Два пъти съм пътувал с такава кола и двата пъти ударихме един и същ "проблем".
Отиваме до където трябваше и паркираме на пътя. Успоредно. И трябва да си свалим багажа. Да де, но тъпата врата се отваря от ляво. Съответно като спреш до тротоара и имаш късмет да намериш толкова място, че вратата да може да се отвори свободно в целия си размер, изведнъж тя се оказва като стена и не може да си свалиш багажа от колата и да го оставиш на тротоара. Решението - ами запушваш пътя, леко те освиркват, гузен разтоварваш багажа извиняваш се и това е. А ако не сте забелязали на всички баничарки задните врати се отварят на 180 градуса. Няма такъв филм такава врата да се отвори на 90 градуса и да те пратят да пасеш.
Но пък това е решението като имаш гума на капака. Няма как, преглътваш и продължаваш напред.
Отиваме до където трябваше и паркираме на пътя. Успоредно. И трябва да си свалим багажа. Да де, но тъпата врата се отваря от ляво. Съответно като спреш до тротоара и имаш късмет да намериш толкова място, че вратата да може да се отвори свободно в целия си размер, изведнъж тя се оказва като стена и не може да си свалиш багажа от колата и да го оставиш на тротоара. Решението - ами запушваш пътя, леко те освиркват, гузен разтоварваш багажа извиняваш се и това е. А ако не сте забелязали на всички баничарки задните врати се отварят на 180 градуса. Няма такъв филм такава врата да се отвори на 90 градуса и да те пратят да пасеш.

Но пък това е решението като имаш гума на капака. Няма как, преглътваш и продължаваш напред.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
тараторе..............................
Казвам, че за МЕН сглобката, чувството за СУВ макар било то и градски паркетник и останалите точки които съм изброил са ПОД нивото на конкурентите МУ в тоя клас, айде махаме Волво/БМВ и компания, че са премиум, ами сравнено с другите..................а като нова тая кола хич не е евтина, дори напротив и пак казвам МОЕ мнение базирано на МОИ впечатления с колата - разбира се, че има Лексъс, но и там имам допир и ще си запазя коментарЕтЕ, като си купя Лексъс тогава ще правя коментари.
"Аудиото на Ауди А4 2004 година е също толкова гадно колкото на Авенсиса. Обезшумяването му е 2 идеи по-добро обаче. Ламарините му са по-дебели, но е по-тромаво и от 2 литра атмосферен мотор са извадили 128 конски сили. Вероятно от там и мотора е по-кротък със озвучаването. Цената му не е била като Авенсиса почти сигурно."
Притежавах лично 3 години А4 Б7 1,8 Т BFB Quattro с ръчна 6 степенна кутия GJW - супер рядка комбинация с доста екстри, аудиото му беше доволно добро, ламарините и салона определено са 5 нива над Авенсис от тия години, но това е разбираемо и не ме учудва, не го и коментирам дори, мотора е 163 коня вървеже достатъчно за нормало движение и до 100 ми гореше 7,2 газ!!!!!!!!! лично тествано, махнах го защото беше ниско и тясно.........
Аудито, което цитираш е вероятно Б6 мотора му ако е атмосферен е 130 коня с код ALT и е невероятен маслояд, вървежа е по-скоро посредствен, но в същото купе вкарват 1,8Т 150 и 163 коня, които са в пъти по-здрави и в пъти по-вървящи.
Казвам, че за МЕН сглобката, чувството за СУВ макар било то и градски паркетник и останалите точки които съм изброил са ПОД нивото на конкурентите МУ в тоя клас, айде махаме Волво/БМВ и компания, че са премиум, ами сравнено с другите..................а като нова тая кола хич не е евтина, дори напротив и пак казвам МОЕ мнение базирано на МОИ впечатления с колата - разбира се, че има Лексъс, но и там имам допир и ще си запазя коментарЕтЕ, като си купя Лексъс тогава ще правя коментари.
"Аудиото на Ауди А4 2004 година е също толкова гадно колкото на Авенсиса. Обезшумяването му е 2 идеи по-добро обаче. Ламарините му са по-дебели, но е по-тромаво и от 2 литра атмосферен мотор са извадили 128 конски сили. Вероятно от там и мотора е по-кротък със озвучаването. Цената му не е била като Авенсиса почти сигурно."
Притежавах лично 3 години А4 Б7 1,8 Т BFB Quattro с ръчна 6 степенна кутия GJW - супер рядка комбинация с доста екстри, аудиото му беше доволно добро, ламарините и салона определено са 5 нива над Авенсис от тия години, но това е разбираемо и не ме учудва, не го и коментирам дори, мотора е 163 коня вървеже достатъчно за нормало движение и до 100 ми гореше 7,2 газ!!!!!!!!! лично тествано, махнах го защото беше ниско и тясно.........
Аудито, което цитираш е вероятно Б6 мотора му ако е атмосферен е 130 коня с код ALT и е невероятен маслояд, вървежа е по-скоро посредствен, но в същото купе вкарват 1,8Т 150 и 163 коня, които са в пъти по-здрави и в пъти по-вървящи.
Последно промяна от nov на 15 Ное 2023 09:22, променено общо 1 път.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Радвам се, че не само аз мисля така......................малоумно решение, вероятно заради резервната гума, аз нямам проклетата резервна гума и пак шибания фризер са го направИлИ да се отваря настрани, аз съм с инфлейшън pack, нямам дори и патерица.............Едно сиар ви ми е наръчно и ще ида да видя къде по дяволите му седи резервната гума или и то е инфлейшън пак за 3-та генерация си ар ви говоря.BOz написа: ↑15 Ное 2023 09:17 Аз само ще кажа колко е малоумно отварянето на задния капак на РАВ-ката. Два пъти съм пътувал с такава кола и двата пъти ударихме един и същ "проблем".
Отиваме до където трябваше и паркираме на пътя. Успоредно. И трябва да си свалим багажа. Да де, но тъпата врата се отваря от ляво. Съответно като спреш до тротоара и имаш късмет да намериш толкова място, че вратата да може да се отвори свободно в целия си размер, изведнъж тя се оказва като стена и не може да си свалиш багажа от колата и да го оставиш на тротоара. Решението - ами запушваш пътя, леко те освиркват, гузен разтоварваш багажа извиняваш се и това е. А ако не сте забелязали на всички баничарки задните врати се отварят на 180 градуса. Няма такъв филм такава врата да се отвори на 90 градуса и да те пратят да пасеш.![]()
Но пък това е решението като имаш гума на капака. Няма как, преглътваш и продължаваш напред.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Ето за това говоря, и да не е влажен въздуха - пълен кашмер - кола 2012..........................виждал съм точно на такъв , като моя ударен, паднала боята, респективно лака , гола тенекия - айде да не е 7 часа, ама на 10-я ден беше запознало да става кафяво, при сухо време това лято, за съжаление отиде на скрап иначе щях да бия 150км път (не ме бърка) да ида да видя точно в момента какво е състоянието, сигурно вече има дупка да мине уплашен смок къпинЯр с 2 глАвИ...................
Радвам се, че е и по тая тема не мисля само аз така............и пак казвам , въпреки тия минуси колата ми върши работа, но без емоции.
Волвото, което карах също имаше минуси, но за МЕН те бяха два:
- единия на минусовата клема на акумулатора

- и другия - огромния радиус на завои - все едно караш автовлак с овце от Австралия с 3-4 ремаркета навързани отзад - за една година и почти 30к.км никакви проблеми абсолютно, но четейки ревютата из разни чужди форуми се оказва, че като надеждност е далеч от Тойота...........
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
E що не си взе пак Волво, след като си доволен от него? Аз не повтарям от марка ако сериозно са ми сговнили удоволствието от покупката. Примерно телефон Sorry даже и за подарък не го искам, заради една Лешперия L преди доста години. Лаптопи на HeРаботи (HP) само за части, от тях само лазерни принтери и то от над 300-400 лева, че под 300 са на Гнусмас вече. От на БайФилип нещата само ламБи. От Гнусмас май само хладилници и прахосмукачки, може и еБентуално някой телефон, но и те си осраха телефоните със всякакви боклучави като концепция софтуери, които и на всичкото отгоре нямат разкарване.
Но това си е моя идея за живота. Заради опашатите лъжи че поддръжката е евтина, не гние и са добре измислени, вероятно няма да повторя със същата мотика.
Не ми се вярва и РАВ-ката да има кой знае колко по-добър радиус на завиване с тоя макферсон отпред.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Веднага ти казвам - това беше първата и последната ми ЛИЧНО ЗА МЕН дизелова кола в живота, дразни ме всяко сутрешно палене и тракането на дизеловия мотор (не визирам само волвото), освен това правя кратки градски преходи, когато съм на бачкане и осъзнавам, че му е...м майката, парно за по 2 км сутрин и вечер обратно не очаквай (нямаше печка), освен това зареждах от скъпата нафта , когато го взех цената започна от 2,25, а като го продадох вече беше 3,80 литъра и за моето каране не ми излизаше сметката.Това, което се оглеждам в момента е същото , да ще гори 20 газ - ама цената е друга и най-вече вътре е забележително тихо в салона, дори и с 200 да си (от опит говоря), въпреки, че и дизеловото беше тихо при 170-180.
РАВ-та е забележително маневрена спрямо такова Волво и се сгъва супер, но.................не съм мерил външни габарити, според МЕН Волвото е доста по-голямо на външни габарити, както на ширина, така и на дължина - говоря за ХЦ60, не за ХЦ 90, където разликата е очевадна, но те са и в друг клас.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Недейте да сравнявате коли, които са несравними. Аз си купих авенсис за 36 000лв, тогава волво s60 беше над 60 000, а волво s80 над 80 000. Рав4 базова струваше 50 000 с ддс, в Германия имаше едни бройки, които се продаваха от друг дилър, цената беше 22 000 евро с ддс. Както се казва, за тия пари, толкова.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Волвото беше за пример, сравнявам РАВ със съответния клас (ценови диапазон) - CRV - най-вече,гнилоча CX30, Тиган и т.н.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Моят Равчик е 4та фейслифт, 3ZR FAE, но се съмнявам да има кой знае каква разлика в изработката от споменатта 3та ген. Прилагам малко снимки от по-рано тази година. Колата е минала 130х км, 7 годишна и няма грам ръжда - почти като нова.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Добре, как може сега такива работи! Човекът ти каза,че всички Рав-ки на такива години на подемника като ги вдигнеш са ръждясали, Ланд Крюзери им се откачват резервоарите от ръжда, а ти сега снимаш Рав4 без ръжда. Започващ да му влизаш остро,което не ми харесва. Сега остава да кажеш,че отварящата се настрани врата ти харесва и съвсем ще го закъсаш.chukich написа: ↑15 Ное 2023 13:07 Моят Равчик е 4та фейслифт, 3ZR FAE, но се съмнявам да има кой знае каква разлика в изработката от споменатта 3та ген. Прилагам малко снимки от по-рано тази година. Колата е минала 130х км, 7 годишна и няма грам ръжда - почти като нова.
IMG_0248.jpeg
IMG_0249.jpeg
IMG_0250.jpeg

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 6 госта