Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Апр 2021 13:05
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Хайлукс
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Колеги, здравейте! Колата ми влиза в авариен режим от една година. Закачих я и мастъра каза, че авариен режим може да дава заради повреда в датчика в помпата за високо налягане и повреден датчик във въздуховода, който се намира след въздушния филтър. Пикапът е 2.4 турбодизел. Интересното е, че зимата почти не влиза в авариен режим. Но дойде ли лятото, започва да влиза и излиза почти ежедневно. Два пъти сменям датчика за високото налягане. Смених и въздушния, но ефект няма. Моля за помощ! Някой има ли идея, откъде идва проблемът? Благодаря предварително!
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Апр 2021 13:05
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Хайлукс
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Без конкретните грешки, само ще си чешем клавиатурите!!!
И точния модел и двигател на колата!
И точния модел и двигател на колата!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Апр 2021 13:05
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Хайлукс
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Колата е Toyota Hilux invincible 2.4 TD, 2004 г. Светва червена лампа на двигателя, т.е. колата влиза в авариен режим. Всеки ден влиза и излиза от авариен режим. Това се случва предимно лятото. За цялата зима светна червената лампа на двигателя най-много 3 пъти, като се има предвид, че колата се пали минимум 10 пъти на ден, всеки ден през цялата година. Това е. Описал съм, какво е сменено. Според човека, който я закачи на компютър (имаше само един вариант, заради рядката букса), проблемът е датчик за високото налягане на помпата и датчика във въздуховода. Всичко е сменено!
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Щом лятото е повече има шанс някъде от температурата да се влияе слаба връзка... Преглед на кабели и букси иска 




- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Имат проблем с филтърчето на МАР сензора.Зацапва се и ако не се смени отива и турбината .
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Апр 2021 13:05
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Хайлукс
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Колеги, благодаря сърдечно! Ще се заема с проверка на сензори и връзки
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Каквато и да е диагностика с кода на грешката е много по-добър вариант от просто проверки на сензори и връзки.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Апр 2021 13:05
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Хайлукс
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Здравейте, колеги!
След направен тест в сервиза на Тойота излезна, че има проблем с горивната рейка. Цифрата за ремонта е високичка. Има ли начин да се откача от 2000 лв за ремонта?
Благодаря предварително!
След направен тест в сервиза на Тойота излезна, че има проблем с горивната рейка. Цифрата за ремонта е високичка. Има ли начин да се откача от 2000 лв за ремонта?
Благодаря предварително!
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Няма достатъчна информация, за да вземем адекватно отношение. Цената е дадена за подмяна на части цялостно. Така работят официалните представителства. За да се "откачиш" от такава сума за ремонт трябва да е ясно в какво точно се изразява проблема...



- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Рейката много вероятно има разтоварващ клапан за излишното гориво (обратната нафта). Според сервизното на дизелите които съм виждал тоя клапан фабрично е калиброван, като е завит на резбата на рейката в конкретно положение. Ако се развие се губи калибрацията. Същото 50/50 важи и за датчика за налягането в рейката - според зависи може и да (не) се сменя. Познава се че има/няма каталожен номер. Но заради клапан се сменя цяла рейка. Варианта (евентуално) да не струва 2000 лева, е темата на колегите с доставки на оригинални части и след поръчка да си я смените вие. Но порядъка няма да е грандиозно различен, освен ако не пробвате с морга. Но от морга не се знае в какво състояние е.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 02 Апр 2021 13:05
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота Хайлукс
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Официалното представителство ми иска 2700 лв за частта-рейката с датчика без труд. Само датчик не продават никъде. Оригиналната част от друго място струва 1800 лв, пак без труд. Всъщност частта е само оригинална и цената й е такава. А проблемът съм го описал по-горе. Лятото колата минава на авариен режим. Тестът полазва две грешки. Едната е датчика налягане на рейката, а другата-датчик за високо налягане на помпата (който е сменен с оригинален нов!), и пак го дава като грешка.
- Прикачени файлове
-
- IMG_4662.jpeg (659.5 KiB) Преглеждано 3565 пъти
-
- Мнения: 1420
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Влизане в авариен режим ма Toyota Hilux Invincible 2004
Без конкретните цифрички на грешките, не с описанията им, няма как да се дадат правилни насоки.
Това, че нещо е сменено, не значи, че е било повредено. Както и обратното - сменено уж с ново, не значи изправно.
Това, че нещо е сменено, не значи, че е било повредено. Както и обратното - сменено уж с ново, не значи изправно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 8 госта