Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Мдааа,сегашната тенденция е да не се мисли, идва поколението TIK TOK което въобще не го интерсува какъв е автомобила,важното е да се тагне някъде.....
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Карат си и мноооого повечко от 100к - ако се карат по предназначение и със правилните консумативи.
Да, капризни са на:
-Масло (low-SAPS)
-Гориво (примерно лимитите за сярата)
-Режими на каране (какво градски дизел и има ли почва някъде)
...но това е положението.
За тойотовските дизели основно съм чел или нормални неща (пиезо дюзите - няма неизревала марка), или локални "безумия" (EGR колекторът на 2AD, буталата на KD, що годе всичко на VD).
Еко нормите са за ВРЕДНИ емисии, не за парникови газове (CO2) и не знам колко милиона пъти трябва да се повтори това нещо. Дизеловите двигатели има фундаментални проблеми със пълното изгаряне. Някои бензинови (FSI и подобни "stratified") - също.
Да, капризни са на:
-Масло (low-SAPS)
-Гориво (примерно лимитите за сярата)
-Режими на каране (какво градски дизел и има ли почва някъде)
...но това е положението.
За тойотовските дизели основно съм чел или нормални неща (пиезо дюзите - няма неизревала марка), или локални "безумия" (EGR колекторът на 2AD, буталата на KD, що годе всичко на VD).
Еко нормите са за ВРЕДНИ емисии, не за парникови газове (CO2) и не знам колко милиона пъти трябва да се повтори това нещо. Дизеловите двигатели има фундаментални проблеми със пълното изгаряне. Някои бензинови (FSI и подобни "stratified") - също.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Що си скриваш мнението, нещо срам ли те е?
Аз да се плаша ли със 380к и неотварян мотор? Щото е бензин, а на сумати познати по дизелите все им има нещо въпреки изкормените "абсурди" (пожелавам ти да караш кабрио плътно зад такъф ке---такова изпълнение - и да не забравиш да ти хареса) им правеха ревизии не само на турбо и горивна система? Предполагам трябваше вече да съм метнал нещо. Язък, само радиатор на 330к.
Я кажи кои производители правят нещо по въпросът за емисиите, излизащи директно от двигателят? Жокер: няма европейски.
Не, че от теб се очаква нещо друго.
Всъщност бензините ако работят на по-бедна смес нямат абсолютно никакви проблеми със горното. Дизелите на каквато и смес да работят, имат и от двете. Познай защо.
Ти що не си взе шкодичка дизелче в крайна сметка? Не те кефи гениално простото и съвършенно "технологично" решение от два EGR кръга + оксидиращ катализатор + DPF + LNT + SCR? Да не си чул нещо от някой собственик?Hursa написа: ↑27 Мар 2023 14:14 Тойота така и не успя да предложи конкурентни дизелови двигатели – достатъчно динамични, достатъчно икономични и поради това достатъчно чисти – за да съперничат на европейските. Все пак те са по-сложни и по-технологични – явно не е по силите на всеки производител да създаде добри такива и не успелите се отказаха.![]()

Аз да се плаша ли със 380к и неотварян мотор? Щото е бензин, а на сумати познати по дизелите все им има нещо въпреки изкормените "абсурди" (пожелавам ти да караш кабрио плътно зад такъф ке---такова изпълнение - и да не забравиш да ти хареса) им правеха ревизии не само на турбо и горивна система? Предполагам трябваше вече да съм метнал нещо. Язък, само радиатор на 330к.
Я кажи кои производители правят нещо по въпросът за емисиите, излизащи директно от двигателят? Жокер: няма европейски.
Не, че от теб се очаква нещо друго.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Всъщност "бензинките" и на бедна смес да работят - пак имат по-големи емисии на въглероден окис и въглеводороди. При много бедна смес дори се повишават и може дори да се пропусне запалване. Отделно - вече системата не допуска бедна смес при стандартните двигатели - поради повишените емисии на азотни окиси. А тези "бензинки" - за които евентуално пишете - защо ли ги сравняват все с дизеловите двигатели?
Последно промяна от Hursa на 27 Мар 2023 16:07, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Я дай някакво доказателство. Примерно някое от изследванията на тема "емисии на бензин при различни смеси". На любимите ти немци FSI моторите тип "правим се на дизел" не ги броим.
Викаш това при дизелите липсва. Или май не беше баш така?
Поясни. Какво имаш впредвид И какво намекваш.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Сравнете бедната смес при която се достига най-голяма икономичност при стандартните бензинови двигатели (когато действително се достига сравнително по-добро изгаряне) с бедната смес при дизелите - при която достигат максимална мощност.
Сравнете времената за които изгаря горивната смес при едните и другите.
Сравнете нормите заложени в евростандартите за въглеродния окис и въглеводородите за двата типа двигатели.
Сравнете времената за които изгаря горивната смес при едните и другите.
Сравнете нормите заложени в евростандартите за въглеродния окис и въглеводородите за двата типа двигатели.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Не, Hursa, не "неуспелите се отказаха". Просто Тойота не видя смисъл да развива тази технология, която е със заложена "смърт"- ако щеш и чисто политически. Примери няма нужда да ти давам- за забрани на влизане на дизели под Евро 5, а скоро и 6 в маса големи европейски градове няма нужда да споменавам. Самите европейски производители ограничиха производството на дизели, за продажбите да не говорим- какво ти говори това? Просто Тойота разработи хибридна технология, която е съизмерима като икономичност с дизеловата. И ДА, съизмерима е (щото сега веднага някой ще скочи!). Експлоатационният ми разход на хибрида до момента за 80 000км- 6,5 на 100, градско на ден са само 10%- е напълно съизмерим с разхода на еквивалентни дизелови коли от по 1,75т и 220-225 коня. Това го показват сравнения с коли в обкръжението ми и Spritmonitor, като последния много точно дава база за адекватно сравнение.
И аз се чудя ти лично защо не купи някой TDI ами взе тази неикономична, тромава, неконкурентна и т.н. технология? Всмисъл, всеки има право на избор, разбира се. Но като цяло изборът принципно показва вътрешната настройка, или греша?

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Hursa, не бяха ли именно VW и Bosch, които погребаха дизелите, решавайки проблема с емисиите, като вкараха малка доза изкуствен интелект, в управлението на двигателния компютър? Ако не се сещаш за какво става въпрос, напиши в google Dieselgate.
И още нещо - авангардната технология за изключване на цилиндри, я ползват доста производители, от поне 3 петилетки(примерно Honda VCM). Макар в началото проблемите покрай нея многократно да надхвърлят ползите. Пък и не виждам, защо толкова въздишаш по това решение, като и твоята ниско технологична Toyota, си деактивира всички цилиндри
И още нещо - авангардната технология за изключване на цилиндри, я ползват доста производители, от поне 3 петилетки(примерно Honda VCM). Макар в началото проблемите покрай нея многократно да надхвърлят ползите. Пък и не виждам, защо толкова въздишаш по това решение, като и твоята ниско технологична Toyota, си деактивира всички цилиндри

-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Всъщност за да се изясни позицията на колегата Hursa, за да най-накрая има яснота и спокойствие по въпроса, пък и да предпазим евентуални чудещи се от вземането на грешно решение (нали сме технически форум), пак питам. Колега, защо си купи Королата??? Отговори ми на въпроса защо наля толкова много пари в една остаряла, неикономична, тромава и т.н. технология?
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Разбира се, че не бяха те. Къде откриха измамата? В щатите, а не във фалшиво прехластващия се по екология т. н. „евросъюз“. Какво като си създал правила, ако не следиш за изпълнението им и ако създаваш условия да бъдат заобиколени. Това само показва фалша на тази политика. Особено, ако производителя е плащал за да не бъде разкрит, да заобиколи "евростандартите" - т. е. така създават условия за корупция.
Опитваха се да погребат дизеловите двигатели с абсурдно завишени еко изисквания – това относително завиши разхода им (което най-вече свидетелстваше за абсурдността на налаганите норми), повиши цената им, компрометира надеждността и създаде проблеми при експлоатацията им - но въпреки това постигнаха само частичен успех. Завишиха изкуствено с административни мерки цената на дизеловото гориво – което е по-евтино за производство (като производството е и по-екологично) при сравнение с бензина. Но подобрената икономичност с развитието на технологиите при дизелите компенсира и тази мярка. Затова последваха допълнителни административни ограничение с абсурдна обосновка на мерките. И въпреки целия този натиск - дизеловите двигатели остават привлекателни за потребителите със своите характеристики. Сега, след като постигнаха този частичен успех с ограничаване на дизелите, след като тези ограничения така или иначе засегнаха и бензиновите двигатели - рестрикциите се пренасочват към автомобилите въобще с ДВГ, което показа истинския обект на тези мерки. То и в самото начало бе ясно - да се постигне поетапно ограничаване привлекателността и конкурентността на ДВГ, оскъпяването автомобилите с такива двигатели и освобождаване на пазара за неконкурентните електроавтомобили. Като цената за всички тези мерки се заплаща предимно и най-вече от потребителите, от нас (производителите извлякоха определени ползи от всичко това, от замяната на автомобили например). Потребителите плащат за всичко - със значително завишените цени на автомобилите на европазара, със завишените цени за подръжка, със завишената амортизация, със завишените цени на консумативи, със силно завишените цени на горива поради абсурдните акцизи и с "еко" изискванията към тях.
И пак за манипулациите на фолксваген.
Без да държа, че съм прав - смятам, че нормите на емисиите в налаганите т. н. „евростандарти“ са абсурдно занижени. За това, като потребител – не ме интересува, че някой ги нарушава, ако с това нарушение автомобила, който предлага е едновременно по-динамичен и по-икономичен. При това – допълнително, заобикалянето на мерките – намалява проблемите и амортизацията на двигателя и на неговите системи, удължава срока му на експлоатация, като потребител това разбира се ме устройва, след като отричам абсурдните рестрикции по отношение на дизеловите двигатели.
Авангардната технология за изключване на цилиндри дава свои предимства и не могат да бъдат компенсирани напълно с изключване на двигателя при хибрида – тъй като автомобила през това време (за да остане в движение) потребява получената и съхранена със загуби енергия, като при това реализира допълнителни загуби.
Опитваха се да погребат дизеловите двигатели с абсурдно завишени еко изисквания – това относително завиши разхода им (което най-вече свидетелстваше за абсурдността на налаганите норми), повиши цената им, компрометира надеждността и създаде проблеми при експлоатацията им - но въпреки това постигнаха само частичен успех. Завишиха изкуствено с административни мерки цената на дизеловото гориво – което е по-евтино за производство (като производството е и по-екологично) при сравнение с бензина. Но подобрената икономичност с развитието на технологиите при дизелите компенсира и тази мярка. Затова последваха допълнителни административни ограничение с абсурдна обосновка на мерките. И въпреки целия този натиск - дизеловите двигатели остават привлекателни за потребителите със своите характеристики. Сега, след като постигнаха този частичен успех с ограничаване на дизелите, след като тези ограничения така или иначе засегнаха и бензиновите двигатели - рестрикциите се пренасочват към автомобилите въобще с ДВГ, което показа истинския обект на тези мерки. То и в самото начало бе ясно - да се постигне поетапно ограничаване привлекателността и конкурентността на ДВГ, оскъпяването автомобилите с такива двигатели и освобождаване на пазара за неконкурентните електроавтомобили. Като цената за всички тези мерки се заплаща предимно и най-вече от потребителите, от нас (производителите извлякоха определени ползи от всичко това, от замяната на автомобили например). Потребителите плащат за всичко - със значително завишените цени на автомобилите на европазара, със завишените цени за подръжка, със завишената амортизация, със завишените цени на консумативи, със силно завишените цени на горива поради абсурдните акцизи и с "еко" изискванията към тях.
И пак за манипулациите на фолксваген.
Без да държа, че съм прав - смятам, че нормите на емисиите в налаганите т. н. „евростандарти“ са абсурдно занижени. За това, като потребител – не ме интересува, че някой ги нарушава, ако с това нарушение автомобила, който предлага е едновременно по-динамичен и по-икономичен. При това – допълнително, заобикалянето на мерките – намалява проблемите и амортизацията на двигателя и на неговите системи, удължава срока му на експлоатация, като потребител това разбира се ме устройва, след като отричам абсурдните рестрикции по отношение на дизеловите двигатели.
Авангардната технология за изключване на цилиндри дава свои предимства и не могат да бъдат компенсирани напълно с изключване на двигателя при хибрида – тъй като автомобила през това време (за да остане в движение) потребява получената и съхранена със загуби енергия, като при това реализира допълнителни загуби.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Явно живеем във някакви алтернативни реалности тук.
Ама пак ми е интересно със това мислене оти си не взе едно 535d.
Ама пак ми е интересно със това мислене оти си не взе едно 535d.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Докато арабеските имат нефт ще пърпорят ДВГ по улиците.....без значение на кой какво му се иска,купиха си световно,могат да си купят всичко,даже и време....
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Само като видя някое такова и гледам или да мина някакси пред него или да изостана на поне 500 метра, че в момента който реши да покаже на околните колко върви и започвам да си търся старата ковид маска из жабката

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта