От Ebay заради дистанционото и чипа ли? При китайците комплекта е 30 кинта, но не струва? За обучението Rudy го е описал още на първата страница.
Ключове & имобилайзери
- jery69111
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18 Дек 2022 12:43
- Местоположение: Голямото село
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ключове & имобилайзери
Действието без знание е фатално. Знанието без действие е безполезно. – Мери Биърд
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Именно!
Китайския сгъваем ключ за 35 лева за Авенсиса със "100% съвместим транспондер" (които не беше съвместим), ми коства 20 лева за "наливане на код в ключа", 10 лева за нарязване на пластината/острието и разрязване на валетния ключ. Валетния ключ го разрязах да му извадя транспондера (китайския не ставаше), и да спестя между 90 и 150 лева за копиране на транспондера в нов чип.
Т.е. при наличие само на 1 ключ цената само на ключа излизаше 120-200 лева, без труда за обучението.
При около 50-60 лева за ключ втора употреба на Авенсиса, цената е 400%....
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- jery69111
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18 Дек 2022 12:43
- Местоположение: Голямото село
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ключове & имобилайзери
Значи, вадя 160 лв и приключвам драмата, благодаря все пак за инфо-то, mapamor!

Весели празници!
Действието без знание е фатално. Знанието без действие е безполезно. – Мери Биърд
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Аз не бих дал такива пари за китайски боклук. На китайския ключ бутона за заключването вече е за смяна - 1 година време, примерно.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- jery69111
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18 Дек 2022 12:43
- Местоположение: Голямото село
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ключове & имобилайзери
Да търся втора употреба ключ ли имаш впредвид? Желязната заготовка, пак ще е китаиска!
Действието без знание е фатално. Знанието без действие е безполезно. – Мери Биърд
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Да. Заготовката вероятно да я има и ключаря който ще ти я нареже, евентуално кутийка от китайците ако втората употреба е много износена. Наличието на транспондер в ключа е уловката за по-ниската цена.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Ключове & имобилайзери
Здравейте! Първо писано ми е тук, но не ми се е налагало досега
Имам пълнолетна вече колица - Тойота Корола Версо 2005. Изгубих ключа
Вторият ми ключ беше само за отключване и заключване (при нужда) и в него няма чип. Живея в Испания - Майорка. Днес посетих няколко ключаря, които ми казаха, че няма как да ми помогнат след като вторият ключ няма чип. Посетих и представителя на Тойота за острова...цената, която ми дадоха за решаване на проблема леко ме притесни...1600 евро с ДДС за два ключа и всичко каквото е необходимо около смяната им. Та, извинявам се за може би тъпият въпрос, но ... някой с по - добро решение на проблема, може ли да ме посъветва как да процедирам? Благодаря предварително, извинявам се ако вече е била повдигана подобна тема 



- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Без да имате "валиден" (вече регистриран) ключ от тип Master няма как да добавяте и/или премахвате ключове в имобилайзера.
Тоя филм го играх лятото на Авенсиса като сменях горивния компютър - имобилайзера е вътре на платката му, и нямах нито един ключ от донора за него.
При тази ситуация има няколко варианта:
Ключ втора употреба и "процедурата със кламера". Това ще изтрие абсолютно всички записани транспондери в имобилайзера и ще ви остави само текущия ключ в имобилайзера. Процедурата трае 35 минути, и не бива да се прекъсва, че се поврежда горивния компютър/имобилайзера. Ще ви трябва здрав акумулатор и евентуално зарядно, за да не пада акумулатора под 10.8 волта по спомен.
Ако имате кабел за диагностика, си слагате Techstream 10.8.не-помня-последните-цифри или по-стар, и си търсите генератора за кодове за отключване на имобилайзера.
Като го отключите с кода си добавяте ключа втора употреба.
Ако сте първи собственик, мисля че кода го има на една табелка с ключовете.
Отивате до представителство на Тойота и по ВИН си искате тоя код. Може да ви откажат, или ако не откажат се пригответе да платите сума доближаваща цената на малко кралство с поданиците заедно.
На финала минавате през ключар да ви нареже ново острие за вашата ключалка.
Ще трябва да минете през процедурата с вратите за да си добавите дистанционното в компютъра за централното заключване.
Може да си купите и 2 ключа втора употреба, като втория си го добавяте когато вече първият работи.
Пишете ми на лично ако нещо повече ви трябва като подробности. Темата е малко чувствителна и не искам да я пиша на публично достъпно място.
Тоя филм го играх лятото на Авенсиса като сменях горивния компютър - имобилайзера е вътре на платката му, и нямах нито един ключ от донора за него.
При тази ситуация има няколко варианта:
Ключ втора употреба и "процедурата със кламера". Това ще изтрие абсолютно всички записани транспондери в имобилайзера и ще ви остави само текущия ключ в имобилайзера. Процедурата трае 35 минути, и не бива да се прекъсва, че се поврежда горивния компютър/имобилайзера. Ще ви трябва здрав акумулатор и евентуално зарядно, за да не пада акумулатора под 10.8 волта по спомен.
Ако имате кабел за диагностика, си слагате Techstream 10.8.не-помня-последните-цифри или по-стар, и си търсите генератора за кодове за отключване на имобилайзера.
Като го отключите с кода си добавяте ключа втора употреба.
Ако сте първи собственик, мисля че кода го има на една табелка с ключовете.
Отивате до представителство на Тойота и по ВИН си искате тоя код. Може да ви откажат, или ако не откажат се пригответе да платите сума доближаваща цената на малко кралство с поданиците заедно.
На финала минавате през ключар да ви нареже ново острие за вашата ключалка.
Ще трябва да минете през процедурата с вратите за да си добавите дистанционното в компютъра за централното заключване.
Може да си купите и 2 ключа втора употреба, като втория си го добавяте когато вече първият работи.
Пишете ми на лично ако нещо повече ви трябва като подробности. Темата е малко чувствителна и не искам да я пиша на публично достъпно място.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Ключове & имобилайзери
Здравейте, благодаря за изчерпателният отговор!
Нямам опцията да пиша на лично, вероятно защото нямам публикувани мнения..
Питам като първокласиник, тъй като не ми е съвсем ясно: Ако купя ключ втора употреба, който вече си е програмиран и си има чип и всичко за друга кола, може чрез кабел + Techstream, да се изчистят данните от имобилайзера на моята кола и да бъде въведена информацията от "новият" ключ?


- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Теоретично това е начина, но със версия на Techstream 10.10.018 и трябва да си намерите калкулатора за "паролата/ключа за имобилайзера" за да го изтриете нацяло, без да имате валиден чип/ключ за него. Аз не успях да стигна до този момент, защото пробвах да си ресетна имобилайзера с кламера на буксата и играта свърши.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Ключове & имобилайзери
Здравейте.И аз да попитам само с тази версия на техстрийм ли става,защото аз съм с 17,00,020
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Кое да става?
Със валиден мастър ключ може да си пипате имобилайзера, със всяка версия. Със загубени всички ключове - само с гореописаните, ако не ви се замесва представителство на Тойота.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Transponder s-code: 1
Transponder M-code: 2
Имаш 2 master + 1 sub. Друг е въпроса джамбазите колко ключа са ти дали от 3 възможни. При нулеви стойности на двете полета имобилайзера влиза в режим на регистрация и няма да запали мотора...
Transponder M-code: 2
Имаш 2 master + 1 sub. Друг е въпроса джамбазите колко ключа са ти дали от 3 възможни. При нулеви стойности на двете полета имобилайзера влиза в режим на регистрация и няма да запали мотора...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта