Хурса, само като добавка... При много мотори на Опел от 80-те и 90-те години тарелките под пружините на клапаните бяха конструирани така, че клапаните леко да превъртат и затова бяха много подходящи за газифициране, а допълнително и хидравличните повдигачи бяха от голяма полза, защото много рядко се налагаше работа около тях. За сегашните не знам как са, но вероятно има и други фирми, които са правили този номер...
Avensis T27 2.0 Valvematic AT 2010 - Кит за омасляване на клапани ?
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T27 - кит за омасляване на клапани
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T27 - кит за омасляване на клапани
Само да не забравяме че същите тези години си горяха клапани масово заради някое кофти делко или настройка на предварение на око/слух, или бъгове по карбураторите. Например на брат ми Ладата изгори клапани точно заради некадърно настроено предварение без да е имала газ някога!!!ufer написа: ↑15 Ное 2022 14:28Хурса, само като добавка... При много мотори на Опел от 80-те и 90-те години тарелките под пружините на клапаните бяха конструирани така, че клапаните леко да превъртат и затова бяха много подходящи за газифициране, а допълнително и хидравличните повдигачи бяха от голяма полза, защото много рядко се налагаше работа около тях. За сегашните не знам как са, но вероятно има и други фирми, които са правили този номер...
А и АГУ допълнително бяха с плочки и всичко се настройва в най-добрия случай на 3000rpm на място с газ анализатор. Все едно караш с два карбуратора ама единия е настроен на усет ....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта