Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Може да дублирате минусовата маса от клемата до купето евнтуално, щом е такава драма с достъпа.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10 Сеп 2022 19:19
- Местоположение: Велинград
- Автомобил: Avensis T22 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Не, прави го и без да пускам вентилатора. Просто врътвам средното на топло, без да пускам нищо.
Всичко за обзавеждането на едно място -> https://krachov.com/
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
А каква е работната температура в случая?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10 Сеп 2022 19:19
- Местоположение: Велинград
- Автомобил: Avensis T22 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
40-45 градуса.
Утре ще я покарам повече да загрее до 90 и ще пробвам пак същото.
Всичко за обзавеждането на едно място -> https://krachov.com/
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10 Сеп 2022 19:19
- Местоположение: Велинград
- Автомобил: Avensis T22 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Ъпдейт по темата: Днес покарах колата, минах 30км и нямаше никакъв проблем, а на загряла кола с врътка на топло не държи 950 оборота.
За сега всичко е наред, силно се надявам да остане така в следващите 10 години
За сега всичко е наред, силно се надявам да остане така в следващите 10 години

Всичко за обзавеждането на едно място -> https://krachov.com/
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D

-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26 Фев 2024 18:30
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Здравейте. Ще помоля автора на темата ако може да потвърди дали проблема е бил окончателно решен. Опитвам се да открия откъде може да прави при мен абсолютно същата мизерия. Колата е корола Е12 с 90кс D4D . Накратко светва чека в движение, турбо няма, ускорява едва едва като накрая вече губи тотално възможност да се форсира. С гасене и палене наново може да се кара още дълго преди отново да се случи същото. Благодаря!
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10 Сеп 2022 19:19
- Местоположение: Велинград
- Автомобил: Avensis T22 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Привет, току що получих имейл че има отговор по темата, а съм забравил дали съм писал след като реших проблема.
Звучи сякаш имаш малко по различен проблем от моя, понеже на мен двигателя ми гаснеше както съм си на скорост и се налагаше да върна и да дам контакт, за да тръгне.
Грешката, която даваше беше в горивната помпа и аз като най - големия балък тръгнах от скъпите части.
Купих два svc клапана, смених ги и колата една седмица не направи проблем. Бях най - щастливия човек на планетата, до момента, в който не ме изненада по време на едно изпреварване.
Та както и да е. В крайна сметка проблема беше от лоша маса, но понеже не успях да достигна кабела за масата на скоростната кутия, го дублирах близо до него и до ден днешен не съм имал проблем.
Обяснявам си го като да е прекъсвал тока на дюзите по време на движение и те просто спират да пускат гориво, респективно гасна както съм си на скорост.
Относно проблема, който описваш, аз смятам че пак е нещо електрическо, по изпускателната или горивната система, но след като казваш че няма турбо не знам дали егр клапанът не ти е електрически и той да ти прави мизерия.
Пускай някой друг ред, да обогатиш темата след като имаш яснота.
Поздрави,
Красимир Крачов от krachov.com
Едит: пропуснах да говоря за вдигането на оборотите при настройка за столяне на купето. Колата е умна и като й кажеш, че искаш да ти духа топло, си дава зор да загрее по бързо и сама си качва оборотите.
Звучи сякаш имаш малко по различен проблем от моя, понеже на мен двигателя ми гаснеше както съм си на скорост и се налагаше да върна и да дам контакт, за да тръгне.
Грешката, която даваше беше в горивната помпа и аз като най - големия балък тръгнах от скъпите части.
Купих два svc клапана, смених ги и колата една седмица не направи проблем. Бях най - щастливия човек на планетата, до момента, в който не ме изненада по време на едно изпреварване.
Та както и да е. В крайна сметка проблема беше от лоша маса, но понеже не успях да достигна кабела за масата на скоростната кутия, го дублирах близо до него и до ден днешен не съм имал проблем.
Обяснявам си го като да е прекъсвал тока на дюзите по време на движение и те просто спират да пускат гориво, респективно гасна както съм си на скорост.
Относно проблема, който описваш, аз смятам че пак е нещо електрическо, по изпускателната или горивната система, но след като казваш че няма турбо не знам дали егр клапанът не ти е електрически и той да ти прави мизерия.
Пускай някой друг ред, да обогатиш темата след като имаш яснота.
Поздрави,
Красимир Крачов от krachov.com
Едит: пропуснах да говоря за вдигането на оборотите при настройка за столяне на купето. Колата е умна и като й кажеш, че искаш да ти духа топло, си дава зор да загрее по бързо и сама си качва оборотите.
Всичко за обзавеждането на едно място -> https://krachov.com/
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26 Фев 2024 18:30
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Нека да обновя поста. След добавяне на допълнителна маса като опит за решение на проблема нещата са на 90% решени. С други думи вече грешката не се появява да кажем на 20тина минати километра на загрят двигател а на над 150. За около 400 вече минати километра ми го направи веднъж. Към момента не мисля да се занимавам с допълнителни диагностики или ремонти докато не зачести.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26 Фев 2024 18:30
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Опитах да реша проблема напълно. След двуседмично мотаене в електро сервиз ми се сервира че проблема е от еду модула. Е вчера го смених въпросния модул и проблема си остана. Клоня към дюза. Някой да препоръча читав сервиз в София?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 26 Фев 2024 18:30
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Като допълнение към горното:
- Вече проблема се появява само на студен двигател като започва да прекъсва за много кратък период. Оправя се за около минута и след това напълно изчезва до следващото студено палене. Поради наскоро забелязан теч на масло върху алтернатора вече клоня натам.
- Вече проблема се появява само на студен двигател като започва да прекъсва за много кратък период. Оправя се за около минута и след това напълно изчезва до следващото студено палене. Поради наскоро забелязан теч на масло върху алтернатора вече клоня натам.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Съветът ми е да пръснеш с WD40 тези лъскавички клеми и свръзки - няма да почне да трупа патина по тях..
Да, WD-40 върши прекрасна работа за защита на тези клеми..
Пръскал съм и клеми в доста лошо състояние, и след почистване с парцал стоят като нови без да трупат окис с години

Да, WD-40 върши прекрасна работа за защита на тези клеми..
Пръскал съм и клеми в доста лошо състояние, и след почистване с парцал стоят като нови без да трупат окис с години


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта