Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от Ивайло Димов » 11 Авг 2022 19:28
Ивайло Димов
Hursa
- mapamop
- Мнения: 5327
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 620 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от mapamop » 11 Авг 2022 20:17
През три съм минал досега Иво, и ме дундуркат да ходя на сервиз да гледали мотора, на електричар да гледал кабелите, до Тойота да я ровели. В Никком като минах, казаха "диагностика и неизвестно време за разследване на проблема", което за потенциално никакъв резултата и сметка гонеща цената на още една такава бангия на старо е грубо развитие на ситуацията.
Идеята беше да го реставрирам тоя автомобил и да го карам и поддържам "по книга", обаче ми свършиха ината и търпението да го завърша нацяло. Даже не знам има ли шанс да го завърша и струва ли си упорството.
А и напоследък като чуя за части за Тойота и нещо ми остава един кисело-горчив вкус в устата. Били им евтини частите и не гниели . Два абсолютно лъжливи мита. Гният, и са им безумни цените на разни части. Евентуално може и да не се чупят толкова много като френските боклуци, но за това имам много къса история и не мога да го потвърдя или отхвърля.... Факт е че на произволна марка каквото и да сменя ще изкара 2-3 години някак си.
Не те разбрах...
Ако искам да не трепери трябва да забравя да карам по инерция. Което си е градски разход от порядъка на 10-14/100км.
Астрата навън съм я свалял на 4.8, и градско в последните ѝ месеци се въртеше между 6.5 и 7.5 без да я жаля особено. Тая със някои условности я свалям на 5.3-6.2 навън и 8.3-9.3 градско. 10-14/100 ми излизат от финансовата рамка и пак е за продан, заради лакомията ѝ.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от Ивайло Димов » 11 Авг 2022 20:29

Ивайло Димов
- Rocky112
- Мнения: 99
- Регистриран на: 15 Дек 2021 17:25
- Местоположение: Хасково
- Автомобил: Avensis 1.8 VVTI
- Благодарил/а: 19 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от Rocky112 » 11 Авг 2022 22:07
Rocky112
- mapamop
- Мнения: 5327
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 620 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от mapamop » 11 Авг 2022 22:20
Утре ще смятам колко пари съм потрошил по нея, свалям някаква сериозна цифра в моите очи от реалната ѝ стойност и да си стои обявата, докато някой я оцени че си струва. Мразя я тая кола вече и не искам да я виждам.
Който каквото иска да прави с нея след като я осребря - ако иска да я запали, да я нацепи с брадвата.... Не е мой проблем.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
- max-2
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 113 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от max-2 » 12 Авг 2022 07:40
max-2
-
- Мнения: 5745
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от Hursa » 12 Авг 2022 09:00
Управлява ли се разхода на компресора при вас? (Подобно на "инверторните" стационарни климатици, но при автомобилите управлението (на производителността) е в много по широки граници, тъй като компресора се задвижва от двигателя, а неговите обороти могат да се изменят в много широки граници независимо от нуждите на климатика.)
Hursa
- ufer
- Мнения: 2823
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от ufer » 12 Авг 2022 09:23
Датчиците са особени животни, особено тези на Хол...




ufer
- mapamop
- Мнения: 5327
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 620 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от mapamop » 12 Авг 2022 10:15
- сутринта бръмчах из града. Според дисплея външната температура беше в границите на 22-24 градуса. Климатика беше на 22 градуса. Вентилатора е на "автомат" и беше в ниските степени. На 2 до 4 чертички по скалата му от 8 мисля. Режима беше охлаждане/средните духалки. И Паркинсона от 1000-1400 оборота си дойде на момента в който мотора се стопли до работна температура.
- Ходихме докъдето трябваше с хлапето, колата беше паркирана през това време (изстина с една черта под работна температура), и потеглихме, температурата навън вече беше 26-27-28 градуса. Климатика се наду на средната степен, мотора загря и паркинсона го нямаше. Минахме по две сенчести улици, температурата навън падна пак до 23-24 градуса и паркинсона си дойде, но започна да се успокоява след 1-2 такта.
- за мен има някаква аномалия с управлението на климатика когато външната, вероятно вътрешната и целевата температури са близки по стойност.
Пиша ги тези неща, за следващия който ще се бори с тая простотия след мен. Аз още мисля че тая кола не е моята, и много вероятно ще я лангъркам така докато се продаде....
Разбира се - на празен ход подава IDLE-UP сигнал на горивния Денсовски боклук да вдигне оборотите (или би трябвало, видимо не усещам това да работи кадърно). Климатичния компютър получава сигнали за обороти на мотора, скорост, натискана ли е спирачката, дръпната ли е ръчната, колко градуса е навън, колко е топло в купето (четох че май датчика за температурата в купето е и за влажност на въздуха). Съответно климатичния компютър реагира на тези сигнали, и подава команди на горивния да вдигне оборотите или да налее гориво примерно, ако набия спирачката рязко изключва климатика да ми освободи мотора, ако направя кикдаун спира компресора за да не ми убие ускорението, на празен ход ако е стабилна скоростта подава сигнал на горивния да вдигне празния ход за да не изхълца като зацепи компресора и да изгасне. И всичко това е през BEAN протокол, който няма връзка с диагностиката и може само да гадаем какво се случва вътре в тая затворената мрежа.
Знам че са склонни да се сговнят когато се стоплят - на братовчеда Инфинитито с преебан датчик на разпределителния вал (4.2 V6, бензин), умираше и не палеше само на сгорещен мотор. И не палеше докато не изстине мотора напълно.
Но във случая ако спра климатика от копчето (т.е. изключа притока на фреон към купето, че е зацепен постоянно към мотора) никога не е треперила и оборотите са железни 680-8000 без да мърдат.
Някой има ли идея с манометъра за гумите дали ще хвана текущото налягане на фреона в двата кръга на ниското и високото налягане? Става дума за двете цивки с клапаните тип "игла за гума". Евентуално е опция да си мисля да закача нещо което да мери налягането и да го чета в движение. Ако не намеря читав заместник на кенефчето. Не ме притеснява факта че ще я разкарам, притеснява ме факта че пак ще отиде един месец за четене да си избера следващият моргаджийски боклук.... Не че за тоя като четох и се покриха надеждите за него де ... даже ми стана гадно, като разбрах че всъщност е по-голям боклук в моите очи, отколкото го представят....
--
Тц...тц...тц...
mapamop
-
- Мнения: 5745
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от Hursa » 12 Авг 2022 10:22
Не - управлява ли се обемния разход на един оборот. Ако това управление се прецака, евентуално ще се опитва да го компенсира и да бърка управлението на оборотите.
Hursa
- mapamop
- Мнения: 5327
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 620 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от mapamop » 12 Авг 2022 12:17
Майната ѝ на кочината. И без това е пътник. Някой друг да се бори с недостатъците ѝ, защото аз абдикирам от нея самата и проблема ѝ.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
Hursa
- mapamop
- Мнения: 5327
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 167 пъти
- Получена благодарност: 620 пъти
Avensis T25, 1.8 бензин / 1ZZ-FE, 12.2005 - Стрелката за оборотите подскача между 1000 и 1400 оборота
Мнение от mapamop » 12 Авг 2022 12:33
Зависи колко време ще се продава - може и да ми мине яда в някой момент, и да се заровя пак в червата ѝ, но към момента нямам нагласата да влагам повече ресурси в тоя боклук. Достатъчно много го реставрирах, и е време да си починем един от друг.
--
Тц...тц...тц...
mapamop
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта