Здравейте,
Поръчката за Toyota Yaris Cross я направих на 01.02.2022г. Днес дилъра от Тойота ме "зарадва", че автомобила вероятно ще пристигне през месец септември.
Другоселец написа: ↑08 Юли 2022 21:35
Здравейте,
Поръчката за Toyota Yaris Cross я направих на 01.02.2022г. Днес дилъра от Тойота ме "зарадва", че автомобила вероятно ще пристигне през месец септември.
А за кога Ви бяха казали, че ще пристигне при поръчката?
Първата дата беше края на май, втората края на август, третата е за септември. Пожелах автомобила да е със зимни гуми, но от Toyota казаха, че няма такава възможност. Дори автомобилите доставени през месец януари "идвали" с летни гуми.
Имам въпрос към хората, които вече са собственици. Понеже не съм карал хибрид досега, всичко е ново за мен и понеже скоро няма да ми дойде колата реших да запълня времето с малко образоване по въпроса. Та, стана ми ясно, че батерията е под седалката и там има един вентилатор, чийто филтър е добре да се чисти отвреме навреме за да се запази батерията от прегряване.
Един от съществените недостатъци на Ярис Крос-а обаче е, че няма никакви отвори в средата отзад за охлаждане на купето от климатика, а ако има как да се охлажда отзад със сигурност това ще е по-добре за батерията. Но на сегашната ми кола тези отвори са всъщност под предните седалки. Та въпроса ми е някой дали може да каже има ли такива отвори при Ярис Крос - т.е. ще трябва да се наведе и да погледне под седалката, там където са ходилата на пасажерите, сядащи отзад.
Ето един интересен тест, който показва способностите на Ярис Крос AWD. Аз вече си поръчах такава, но ако някой не е решил дали да взима предно или AWD, може да му е от полза:
Последно промяна от Akima на 21 Юли 2022 12:00, променено общо 1 път.
Причина:Преместено мнение в правилната тема.Търсачката.
Печално. Вероятно сте го поръчали преди да видите теста. И явно причината не е в хибридната система, а в отвратителната и реализация от страна на тойота.
5 конски сили съвсем не са малко при потегляне, като в случая автомобила дори е на равно (не е много коректно да се пише за мощност при потегляне). А и вижте колко е безпомощен, като е "загубило" сцепление едно предно колело - предните се задвижват от пълната мощност на системата.
Не е до слабия заден ел. мотор, та той даже не се опитва да побутне колата. Маса уж. "4х4" хибридни модели на Тойота и Лексус са също толкова абсурдно безпомощни в такава ситуация, въпреки, че са с по 40-60 коня мотори отзад. Въпрос на настройки е....кога да се задейства задния мотор при загуба на сцепление. Върти ми се из главата едно видео, че при плъг-ин хибрида май най-накрая поизгладиха това недоразумение и успява да се измъкне доста по-добре от такава ситуация. Но при Яриса е това, за съжаление.