sluchaen_fen написа:
Питай някой, който има такъв Авенсис колко пъти е ходил в ТМ-ауто в гаранционния период?
........
Не си заслужава да се мечтае за този Авенсис. Даже трябва производителя да пусне анкета сред всички свои сервизни работници по цял свят "Да се отлюспи ли Авенсиса от семейството на Тойота? Да се спре ли производството на Авенсиса?".
П.П. По-добре си наеми рента кар за 3 месеца, отколкото веднага да се хвърляш на Авенсиса като че ли не си виждал друга кола досега!
Много силни думи. Ама все пак аз бих заложил на модел преди пенсия, вместо на нов модел.
Причините са очевидни новите модели имат проблеми поне първите две години и това важи за всяка марка и модел. Все пак и аз работя във бранш дето разработваме нови продукти при първи опит винаги има проблеми.
За Тойота един пример са първите две години на 1.8 ВВТ-и двигателя на Авенсис. Ако се задълбаете в историята на кои да е модел ще видите, че нещата са така. Чисто нов модел си е за хора с много пари дето искат да изглеждат фешън.
Королата ще падне поне 10% като цена до година и половина, ще включат повече екстри серийно, и ще премахнат поне един, два критични проблема които сега ги има серийно (не ги знам какви но обикновено така става).
Инак и аз имам познати с Авенсиси и визите в сервиза са или заради катастрофи или за смяна на масло. Кофти е че сервиза е претоварен но това е проблем на марката.
Пък за спирачките на корола от 2006 няма да споменавам, че е направо убиец
