Потропване на Corolla
Потропване на Corolla
Айде здравейте и от мене.Гледам че много хора са очаровани от Corollata (1.3;12 valve), и аз имам такава тривратка,върви като изоглавена на газ на бензин на к'вото пуснеш.Наскоро скъсах ангренажен ремък (смених го преди 6 месеца) и въпреки че много хора ме уверяваха че тоя модел тойоти имали защита,в крайна сметка се изкривиха 3 клапана и с ремонта и шлайфане на глава,клапани,нови гарнитури и т.н олекнах с около 350 лв.Но както и да е.С'я пак съм на пистата
.Та мойто питане е относно потропване на предницата.Смених неотдавна шарнири,амортисьори не са,един приятел каза че са тампони на носач но реших и вас да ви попитам вас дали имате идея к'во е.Интересно е че е само в дясно se усеща това почукване и то като ускорявам или като намалявам.Другото питане е за бензина.Неще въобще да запали на бензин.Преди нямаше никакви проблеми на безнин,даже и зимата палеше от раз.Сега обаче "въртя ключа" доста обаче неще и неще.Може би щото я карам предимно на газ.Помягайте.10x предварително
.
Toyota Corolla 1.3 12v 
-
agent dust
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
или тампон по двигателя и скоростите
ако си с карбуратор - сипи хубав и пресен бензин, и почисти карбураторът със спрей за карбуратори - напръскай го отвън, изчакай, запали колата, пусни я на бензин и като подаваш газ пръскай със спреят в дроселът - като гледаш да форсираш добре да не изгасне. тези карбуратори са доста прецизни и понякога от газта се запушват жигльорите. ако си инжекция - пак същата процедура, но пръскаш по дебитомер или направо в дроселът ако нямаш дебитомер
ако си с карбуратор - сипи хубав и пресен бензин, и почисти карбураторът със спрей за карбуратори - напръскай го отвън, изчакай, запали колата, пусни я на бензин и като подаваш газ пръскай със спреят в дроселът - като гледаш да форсираш добре да не изгасне. тези карбуратори са доста прецизни и понякога от газта се запушват жигльорите. ако си инжекция - пак същата процедура, но пръскаш по дебитомер или направо в дроселът ако нямаш дебитомер
status: за БАН
потропването
Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
запалването
При мен имаше проблем при запалването. Никога не си сипвай от Шел Ви Пауър бензин.Това е смърт за горивната система.Вдига всички боклуци от системата и ги вкарва в дюзите и т.н.А в твоя случай сипи повече бензин от нормалния 95 и смятам, че ще ти се оправи положението. Най-вероятно трябва да смениш горивния филтър. Сложи преди новия горивен филтър, който е сравнително скъп /около 25-30 лева/ от прозрачните горивни филтри /те са по 2лева/.Така ще сменяваш само тези по два лева:)
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Re: потропването
Какви биалетки,тия Короли нямат биалети!shirosama написа:Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
и на при мен има тропане във волана и ми казаха че е точно от карето на кормилната уредба .искат ми 50 лв за рециклиране.на теб колко ти взеха за ремонта и как точно ти отсраниха проблемаaleksbr написа:При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.
aleksbr написа:Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.
а да те питам преди ремонта имаше ли тресене във волана когато спираше от по висока скорост!!! да знам дали ми е от него или трябва и дискове да сменям
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта