Потропване на Corolla

Wish1981
Мнения: 7
Регистриран на: 14 Сеп 2007 23:17
Местоположение: Божурище
Обратна връзка:

Потропване на Corolla

Мнение от Wish1981 » 15 Сеп 2007 00:09

Айде здравейте и от мене.Гледам че много хора са очаровани от Corollata (1.3;12 valve), и аз имам такава тривратка,върви като изоглавена на газ на бензин на к'вото пуснеш.Наскоро скъсах ангренажен ремък (смених го преди 6 месеца) и въпреки че много хора ме уверяваха че тоя модел тойоти имали защита,в крайна сметка се изкривиха 3 клапана и с ремонта и шлайфане на глава,клапани,нови гарнитури и т.н олекнах с около 350 лв.Но както и да е.С'я пак съм на пистата cool.gif .Та мойто питане е относно потропване на предницата.Смених неотдавна шарнири,амортисьори не са,един приятел каза че са тампони на носач но реших и вас да ви попитам вас дали имате идея к'во е.Интересно е че е само в дясно se усеща това почукване и то като ускорявам или като намалявам.Другото питане е за бензина.Неще въобще да запали на бензин.Преди нямаше никакви проблеми на безнин,даже и зимата палеше от раз.Сега обаче "въртя ключа" доста обаче неще и неще.Може би щото я карам предимно на газ.Помягайте.10x предварително smile.gif .
Toyota Corolla 1.3 12v :)

Аватар
domi
Мнения: 58
Регистриран на: 11 Дек 2006 06:18

Мнение от domi » 15 Сеп 2007 02:24

Никакъв опит със въпросния модел, но тропането звучи като сдал амортесьор. Може да бъде много работи, де, сигурно ще е хубаво да смениш всички тампони и прочее...

Wish1981
Мнения: 7
Регистриран на: 14 Сеп 2007 23:17
Местоположение: Божурище
Обратна връзка:

Мнение от Wish1981 » 15 Сеп 2007 14:48

Мерси много на Domi но се надявам да е някой тампон щото амортесьорите са бая парички,но ако е,ще трябва да се сменява няма как.Мерси отново. biggrin.gif
Toyota Corolla 1.3 12v :)

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 15 Сеп 2007 15:46

Тампоните на носачите са обичайна и логична причина, провери си цялата предница, все ще има някоя стара гумена втулка, която да ти прави проблеми!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 15 Сеп 2007 22:12

или тампон по двигателя и скоростите


ако си с карбуратор - сипи хубав и пресен бензин, и почисти карбураторът със спрей за карбуратори - напръскай го отвън, изчакай, запали колата, пусни я на бензин и като подаваш газ пръскай със спреят в дроселът - като гледаш да форсираш добре да не изгасне. тези карбуратори са доста прецизни и понякога от газта се запушват жигльорите. ако си инжекция - пак същата процедура, но пръскаш по дебитомер или направо в дроселът ако нямаш дебитомер
status: за БАН

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Сеп 2007 00:29

Zalagam na tamponi na nosachite.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

shirosama
Мнения: 6
Регистриран на: 04 Окт 2007 22:44

потропването

Мнение от shirosama » 04 Окт 2007 22:51

Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.

shirosama
Мнения: 6
Регистриран на: 04 Окт 2007 22:44

запалването

Мнение от shirosama » 04 Окт 2007 22:55

При мен имаше проблем при запалването. Никога не си сипвай от Шел Ви Пауър бензин.Това е смърт за горивната система.Вдига всички боклуци от системата и ги вкарва в дюзите и т.н.А в твоя случай сипи повече бензин от нормалния 95 и смятам, че ще ти се оправи положението. Най-вероятно трябва да смениш горивния филтър. Сложи преди новия горивен филтър, който е сравнително скъп /около 25-30 лева/ от прозрачните горивни филтри /те са по 2лева/.Така ще сменяваш само тези по два лева:)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: потропването

Мнение от LEXUS » 05 Окт 2007 04:44

shirosama написа:Потропването най-вероятно е от биалетките и по-малко от амортисьорите. Също имам Корола 1.3 12 EFI и съм доволен от нея, въпреки че ми потропва от време на време.
Какви биалетки,тия Короли нямат биалети!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

davor
Мнения: 22
Регистриран на: 20 Сеп 2007 16:57

Мнение от davor » 05 Окт 2007 08:28

тампон на двигателя

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 05 Окт 2007 08:53

При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.

shirosama
Мнения: 6
Регистриран на: 04 Окт 2007 22:44

биалетки

Мнение от shirosama » 06 Окт 2007 09:26

Може да не са биалетки, но са някакви обирачи на вибрациите май. Представляват нещо като болт с два тампона на края

Аватар
dap
Мнения: 357
Регистриран на: 14 Дек 2006 09:55

Мнение от dap » 07 Окт 2007 20:42

aleksbr написа:При мен имаше едно потропване,което се оказа от карето на волана.Ако е тампон на двигателя се усеща при потегляне.Колкото до окачването нема лошо да се сменят втулките и тампоните поне на 100000 км,като се има впредвид какви са пътищата в БГ.
и на при мен има тропане във волана и ми казаха че е точно от карето на кормилната уредба .искат ми 50 лв за рециклиране.на теб колко ти взеха за ремонта и как точно ти отсраниха проблема

Аватар
aleksbr
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Сеп 2007 21:01
Местоположение: Благоевград

Мнение от aleksbr » 07 Окт 2007 20:58

Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.

Аватар
dap
Мнения: 357
Регистриран на: 14 Дек 2006 09:55

Мнение от dap » 08 Окт 2007 19:25

aleksbr написа:Карето мисля че беше около 30лв.Избих старото на преса и по същия начин /пак на преса/поставих новото.След това направих нещо като защитен маншон от наилон около него като предварително гресирах карето отвън за да не прониква вода.Така изминах около 80000 и още не е трепнало.

а да те питам преди ремонта имаше ли тресене във волана когато спираше от по висока скорост!!! да знам дали ми е от него или трябва и дискове да сменям

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта