Моята е12 1.6 я карах първоначално с 10w40 и имах подобно почукване при студено време докато е студен двигателят. Тогава започнах да слагам 5w40 по съвет на официален сервиз на Тойота и това чукане почти изчезна.
Също така може да купиш добавка, която допълнително да помогне.
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Според постното описание до тук - проблемът не е в маслото, а в "събирането" на двигателя и по-точно ГРМ и в частност хлабините на клапаните.
► Виж съдържание
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Какво значи дразнещо? Ако тракат толкова много, могат да станат и поразии. Само сваляне на капака няма да е достатъчно; повдигачите, за да се сменят, вероятно ще се свалят и валовете... 

- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2006 LPG - Няма компресия - ~3 ATM на цил.4
Горе-долу и ръководството на Mahle е същото с малка разлика в температурата, но главите бяха на Опел... И понеже нямах оригинални инструменти, си направих мои: кондуктори, дорници от месинг и други...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bultrastyle и 4 госта