O-o-o-o, сега разбирам една "аномалия", но нямах достатъчно данни, за да я проуча.
Всъщност пристигнах в Лом по скоро с 50%-49% ниво на батерията. След над 1-2 часа: малко маневри назад-напред и видях, че е паднала на 47%. И в статистиките така го и броих.
Това го забелязах дори след първото шофиране, но не знам къде са я зареждали преди да взема колата.
След последното зареждане веднага шофирах и имах съмнения, че може би пак е имало нещо. Но забравих да го снимам, за да видя дали и колко ще е паднала батерията след време като се кача.
Иначе ако не съм я зареждал преди това и дългосрочно си стои, не съм я видял да пада.
____
0.7 лв. е най-лошия случай и зависи от доставчика на тази услуга. Доскоро беше 0.5 лв., но са вдигнали цената заради повишението на тока.
При другия доставчик е 1 стотинка по-евтино. Te май нямат такса започване на сесия. Също така вторите монтират и по-бързи зарядни с възможно зареждане над 50 kW. Обаче Renault Zoe над 50 kW не може да приеме така, че за мен все тая.
Като си на дълъг път може да нямаш избор. Има едно място на магистрала Тракия, където има дори безплатно зареждане с до 50 kW. Дали работи реално - скоро ще разбера

____
Но ако си в града (примерно София) и нямаш собствен гараж и няма откъде да си зареждаш през нощта, то има безплатни места.
Ето един пример:
Това ми беше въобще първото зареждане от паркинга на голям магазин и не съм го слагал в статистиката. Обикновено там са безплатните. То си е добра практика: докато пазаруваш и си зареждаш колата безплатно.
Получих 2 kWh. Ако харчи 16kWh/100 km това са: 12.5 km бонус
