Ами реално важно е налягането, защото то определя налягането на 'масления клин'... С износването на двигателя спада това налягане, и се увеличава дебита...
Имаш ли налягане и колкото по-голямо е то - толкова 'по-здрав' е масленият клин..
Мнение от slowtraveler » 26 Сеп 2021 22:13
Ами реално важно е налягането, защото то определя налягането на 'масления клин'... С износването на двигателя спада това налягане, и се увеличава дебита...
slowtraveler
ufer
Мнение от Hursa » 27 Сеп 2021 12:03
Hursa
Мнение от slowtraveler » 27 Сеп 2021 12:08
На доста двигатели тези лагери имат един надлъжен канал
slowtraveler
Мнение от Hursa » 27 Сеп 2021 12:21
Hursa
Мнение от slowtraveler » 27 Сеп 2021 12:32
slowtraveler
Hursa
Мнение от slowtraveler » 27 Сеп 2021 12:48
slowtraveler
Hursa
Мнение от ufer » 27 Сеп 2021 13:46
ufer
Мнение от slowtraveler » 27 Сеп 2021 15:27
За корабните двигатели мога много да разказвам
slowtraveler
Мнение от ufer » 27 Сеп 2021 15:43
ufer
Мнение от Hursa » 27 Сеп 2021 18:28
Hursa
Мнение от witston » 01 Окт 2021 00:18
Не съм толкова навътре в тематиката и както е думата - чета и пълнеяufer написа: ↑27 Сеп 2021 15:43 И аз имам интересни спомени от корабните двигатели, когато бях в морското училище, особено, когато се наложи да вляза в един от цилиндрите (иначе съм около 2 м висок)...Но май "вапцахме" темата на колегата, като все пак предполагам, че и той се обогати заедно с нас...
![]()
witston
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост