Ами реално важно е налягането, защото то определя налягането на 'масления клин'... С износването на двигателя спада това налягане, и се увеличава дебита...
Имаш ли налягане и колкото по-голямо е то - толкова 'по-здрав' е масленият клин..
Ами реално важно е налягането, защото то определя налягането на 'масления клин'... С износването на двигателя спада това налягане, и се увеличава дебита...
На доста двигатели тези лагери имат един надлъжен канал
За корабните двигатели мога много да разказвам
Не съм толкова навътре в тематиката и както е думата - чета и пълнеяufer написа: ↑27 Сеп 2021 15:43 И аз имам интересни спомени от корабните двигатели, когато бях в морското училище, особено, когато се наложи да вляза в един от цилиндрите (иначе съм около 2 м висок)...Но май "вапцахме" темата на колегата, като все пак предполагам, че и той се обогати заедно с нас...
![]()
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 8 госта