
В момента Тойота предлата 2.0 хибрид ниво екзекютив за 48к, което според мен е добра е оферта. Прочетох мнения за Мерцедес А клас, но там най-базовата започва от 63к лева, което определено надхвърля бюджета.
За голфа/шкодата това, което срещам най-много като негативни коментари са 1,5 тси мотора, който нагарял масло и проблемен софтуер + дефектирали монитори на дигиталния кокпит и мултимедията.
Не знам как е при ВАГ групата, но от личен опит на моята алфа наскоро и изгоря блу енд ме модула, който е отговорен за блутуда, войсовите команди + усб слотовете както и датчика на климатика, който не чете правилната температува в купето и следователно климатика работи, когато си поиска. За да се отстрани проблема се изисква да се свали цялото табло и да се подмени...което можете да си представите колко сервизи в София се съгласяват с подобно нещо. Оторизираният сервиз директно ме отсвириха. Искам да довабая , че преди 6 месеца пак ми се наложи сваляне на таблото, за да се смени запушен радиатор на парното

За това за по-сигурно за слдеваща кола май ще заложа на японско, пък да видим
