MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
ivosto,
Проверете токовете при работа на актуатора. Явно е в начален стадий на заклинване.
Проверете токовете при работа на актуатора. Явно е в начален стадий на заклинване.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Необходима ми е малко помощ и информация за проблем с въпросната ММТ скоростна кутия. Колата е корола 1.4 д4д и от известно време започна да изключва от скорост и да светва едно червено зъбно колело. Като се изгаси колата и се запали отново започва да включва и след известно време пак почва да прави същите номера. Виждам, че и други колеги са имали този проблем и ви моля да ми препоръчате майстор(телефон ако е възможно), който може да отстрани повредата.
Необходима ми е малко помощ и информация за проблем с въпросната ММТ скоростна кутия. Колата е корола 1.4 д4д и от известно време започна да изключва от скорост и да светва едно червено зъбно колело. Като се изгаси колата и се запали отново започва да включва и след известно време пак почва да прави същите номера. Виждам, че и други колеги са имали този проблем и ви моля да ми препоръчате майстор(телефон ако е възможно), който може да отстрани повредата.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Авг 2021 13:17
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corola Verso
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте ,имам Тойота Корола Версо 2007 г. Светна ми индикатора ,,зъбчато колелло" направих диагностика и ми излязоха 3 грешки:
C0371 Yaw Rate Sensor Output signal
C1201 Engine Control System
C1208 Steering Position Sensor Output Signal
Не знам ,коя от тези грешки всъщност е проблема ,ако я занеса в сервиз на Тойота ,знам ,че ще ми излезе доста скъпо,та въпросът ми е някой имал ли е такъв проблем.
Това което забелязах е .че когато тръгна наоред,лампата не светва,когато включа на задна скорост светва.Угасям я запалвам пак и вече не свети .Благодаря предварително ако някой може да сподели мнение.![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
C0371 Yaw Rate Sensor Output signal
C1201 Engine Control System
C1208 Steering Position Sensor Output Signal
Не знам ,коя от тези грешки всъщност е проблема ,ако я занеса в сервиз на Тойота ,знам ,че ще ми излезе доста скъпо,та въпросът ми е някой имал ли е такъв проблем.
Това което забелязах е .че когато тръгна наоред,лампата не светва,когато включа на задна скорост светва.Угасям я запалвам пак и вече не свети .Благодаря предварително ако някой може да сподели мнение.
![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ключето за задна скорост те бъзика. Виж куплунга.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Авг 2021 13:17
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corola Verso
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря ти, а би ли ми казъл, къде да го търся куплонга извинянвам се за невежеството ![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
![Смях :)](./images/smilies/laugh.gif)
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Авг 2021 13:17
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corola Verso
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Има един датчик от горната страна на скоростната кутия ,но не съм сигурен дали е той.
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Колега ti6ko85,
Проблемът е в актуатора на съединителя и евентуално самия съединител (притискателен, феродов, лагер)
Проблемът е в актуатора на съединителя и евентуално самия съединител (притискателен, феродов, лагер)
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря! И друг колега ми каза за съединител, сега чакам да ми каже и състоянието на актуатора. Ще съм благодарен ако знаете дали aftermarket актуатор върши работа или трябва да е оригинален и евентуално откъде да поръчам на добра цена.
-
- Мнения: 547
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 28 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Миналата седмица и жена ми се оплака от същия проблем.Ivo Stoichev написа: ↑16 Авг 2021 11:42 Има един датчик от горната страна на скоростната кутия ,но не съм сигурен дали е той.
Днес го свалих, почистих и напръсках с контактен спрей. Засега работи. Ако пак започне да се бъзика ще купя нов
- Прикачени файлове
-
- IMG_20210822_125444~2.jpg (247.98 KiB) Преглеждано 1768 пъти
-
- IMG_20210822_125439~2.jpg (672.91 KiB) Преглеждано 1768 пъти
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги,
нов съм във форума, тази роботизирана кутия ми изяде главата, изчетох бая писано по темата, благодаря за всеотдайността на Petar555, mfandakov и останалите участници в дискусията, проблема при мен е от доста време насам, докато се кара, кутията изключва на светофара от предавка и не желае да потегли докато не се загаси изчака някакво време преди да се запали отново.
Предприех смяна на съединител както и смяна на актуатора с нов, но промяна няма никаква. Механика, който подмени всичко опита всякакви магии и не ще да потегли нормално и това си е.
Движи се, но след няколко км. колата отново влиза в "безумен" режим с грешка P0810, утре отивам с techstream и кабел, които ползвам засилено в Лексуса ми, надявам се, че обучението ще оправи този проблем.
Ако ли не ще се радвам някой вече ремонтирал такава кутия да ми пише, като остави контакт и съдейства в София да подкараме този "робот".
Забравих да споделя, че колата е Toyota Corola 2007г. 1.4 D4D
нов съм във форума, тази роботизирана кутия ми изяде главата, изчетох бая писано по темата, благодаря за всеотдайността на Petar555, mfandakov и останалите участници в дискусията, проблема при мен е от доста време насам, докато се кара, кутията изключва на светофара от предавка и не желае да потегли докато не се загаси изчака някакво време преди да се запали отново.
Предприех смяна на съединител както и смяна на актуатора с нов, но промяна няма никаква. Механика, който подмени всичко опита всякакви магии и не ще да потегли нормално и това си е.
Движи се, но след няколко км. колата отново влиза в "безумен" режим с грешка P0810, утре отивам с techstream и кабел, които ползвам засилено в Лексуса ми, надявам се, че обучението ще оправи този проблем.
Ако ли не ще се радвам някой вече ремонтирал такава кутия да ми пише, като остави контакт и съдейства в София да подкараме този "робот".
Забравих да споделя, че колата е Toyota Corola 2007г. 1.4 D4D
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мисията невъзможна е тази кутия, колеги някой от Вас сменявал ли е компютъра на скоростите? Забелязах, че почва да прави мизерии когато загрее автомобила. А и като го пипна самия компютър е доста топъл, нормално ли е да загрява до предполагаемите 40+ градуса. Отворих го за видими повреди по кондензаторите.. не видях такива. Свалих данни с техстрийм преди обучението и след него, разлики не виждам в разстоянията на различните предавки. Ще се радвам някой вече решавал проблем с тази кутия да даде своето мнение.
- slowtraveler
- Мнения: 5054
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 182 пъти
- Получена благодарност: 162 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Факт е, че колегите по-горе успешно са се справяли, като проблемът май винаги е бил механичен, а не електронен... Електрониката обикновено не се притеснява до около 80 градуса.. Можеш ли да я пипнеш - значи съвсем няма проблем с температурата.
И горе е изписано мнооого и са дали мнения колеги, които успешно са оправяли не само своите, но и са помагали на други колеги...
Какво още мнение очаквате?
И горе е изписано мнооого и са дали мнения колеги, които успешно са оправяли не само своите, но и са помагали на други колеги...
Какво още мнение очаквате?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
slowtraveler, много се радвам, че всички са си решили проблема с тази кутия, а някои със сигурност са се отървали от нея, но това няма как да го разберем. Четох и в английските форуми как хора остават на пътя заради подобни недоразумения с MMT кутиите. Както споменах автомобила е със сменен нов съединител и всичките му елементчета покрай него. Актуатора също е чисто нов, тъй като стария е видимо с износени моторчета и зъбни колела. Ревизирано е всичко по механичната част, изпълнени са процедурите по монтаж и изпъване на луфтовете при монтажа на съединителя. Но проблемите си продължават както и преди смяна на стария съединител и новия актуатор. Един вид съм в изходно положение. За това започнах с подробно четене... Какво би могло да бъде пропуснато за да се инициира грешката P0810 при положение, че обучението минава успешно, колата се движи и ако се кара на дълъг път и висока предавка няма никакви грижи, проблема идва в града при маневриране или спиране на светофар. А проблема, който имам не го видях из всичките 86 стр. Единствено подобно мнение видях от колега, при когото имаше Fail статус при Standby. За това ще съм много благодарен и задължен на всеки, който би могъл да мо помогне да реша този казус. Хубав следобед на всички!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Май 2019 22:17
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4 d4d automat
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте!Имам тойота корола 1.4 д4д 2006 г с ммт кутия.Колата е закупена от майка ми и имам пълна сервизна история.Взех я на 164000 км.,сега е на 194 000 км.Когато я взимах,майка ми беше правила ремонт на кутията в тойота на стойност 1300+ лева,беше сменян мотор на актуатор,ако правилно се изразявам,още някакви части и маслото.
Въпросът ми е има ли нужда и в какъв интервал трябва да се сменя маслото в тази кутия.В стари фактури никъде не забелязах смяна на маслото на кутията.Доколкото разбирам това е ръчна роботизирана кутия и няма смисъл да се сменя на 30 000 км а на 100 000км,поправете ме,ако греша,доволен съм от колата и бих инвестирал.Благодаря и поздрави!
Въпросът ми е има ли нужда и в какъв интервал трябва да се сменя маслото в тази кутия.В стари фактури никъде не забелязах смяна на маслото на кутията.Доколкото разбирам това е ръчна роботизирана кутия и няма смисъл да се сменя на 30 000 км а на 100 000км,поправете ме,ако греша,доволен съм от колата и бих инвестирал.Благодаря и поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта