MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
ivosto,
Проверете токовете при работа на актуатора. Явно е в начален стадий на заклинване.
Проверете токовете при работа на актуатора. Явно е в начален стадий на заклинване.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте,
Необходима ми е малко помощ и информация за проблем с въпросната ММТ скоростна кутия. Колата е корола 1.4 д4д и от известно време започна да изключва от скорост и да светва едно червено зъбно колело. Като се изгаси колата и се запали отново започва да включва и след известно време пак почва да прави същите номера. Виждам, че и други колеги са имали този проблем и ви моля да ми препоръчате майстор(телефон ако е възможно), който може да отстрани повредата.
Необходима ми е малко помощ и информация за проблем с въпросната ММТ скоростна кутия. Колата е корола 1.4 д4д и от известно време започна да изключва от скорост и да светва едно червено зъбно колело. Като се изгаси колата и се запали отново започва да включва и след известно време пак почва да прави същите номера. Виждам, че и други колеги са имали този проблем и ви моля да ми препоръчате майстор(телефон ако е възможно), който може да отстрани повредата.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Авг 2021 13:17
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corola Verso
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте ,имам Тойота Корола Версо 2007 г. Светна ми индикатора ,,зъбчато колелло" направих диагностика и ми излязоха 3 грешки:
C0371 Yaw Rate Sensor Output signal
C1201 Engine Control System
C1208 Steering Position Sensor Output Signal
Не знам ,коя от тези грешки всъщност е проблема ,ако я занеса в сервиз на Тойота ,знам ,че ще ми излезе доста скъпо,та въпросът ми е някой имал ли е такъв проблем.
Това което забелязах е .че когато тръгна наоред,лампата не светва,когато включа на задна скорост светва.Угасям я запалвам пак и вече не свети .Благодаря предварително ако някой може да сподели мнение.
C0371 Yaw Rate Sensor Output signal
C1201 Engine Control System
C1208 Steering Position Sensor Output Signal
Не знам ,коя от тези грешки всъщност е проблема ,ако я занеса в сервиз на Тойота ,знам ,че ще ми излезе доста скъпо,та въпросът ми е някой имал ли е такъв проблем.
Това което забелязах е .че когато тръгна наоред,лампата не светва,когато включа на задна скорост светва.Угасям я запалвам пак и вече не свети .Благодаря предварително ако някой може да сподели мнение.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Ключето за задна скорост те бъзика. Виж куплунга.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Авг 2021 13:17
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corola Verso
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря ти, а би ли ми казъл, къде да го търся куплонга извинянвам се за невежеството 

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15 Авг 2021 13:17
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corola Verso
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Има един датчик от горната страна на скоростната кутия ,но не съм сигурен дали е той.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Колега ti6ko85,
Проблемът е в актуатора на съединителя и евентуално самия съединител (притискателен, феродов, лагер)
Проблемът е в актуатора на съединителя и евентуално самия съединител (притискателен, феродов, лагер)
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Благодаря! И друг колега ми каза за съединител, сега чакам да ми каже и състоянието на актуатора. Ще съм благодарен ако знаете дали aftermarket актуатор върши работа или трябва да е оригинален и евентуално откъде да поръчам на добра цена.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Миналата седмица и жена ми се оплака от същия проблем.Ivo Stoichev написа: ↑16 Авг 2021 11:42 Има един датчик от горната страна на скоростната кутия ,но не съм сигурен дали е той.
Днес го свалих, почистих и напръсках с контактен спрей. Засега работи. Ако пак започне да се бъзика ще купя нов
- Прикачени файлове
-
- IMG_20210822_125444~2.jpg (247.98 KiB) Преглеждано 2335 пъти
-
- IMG_20210822_125439~2.jpg (672.91 KiB) Преглеждано 2335 пъти
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колеги,
нов съм във форума, тази роботизирана кутия ми изяде главата, изчетох бая писано по темата, благодаря за всеотдайността на Petar555, mfandakov и останалите участници в дискусията, проблема при мен е от доста време насам, докато се кара, кутията изключва на светофара от предавка и не желае да потегли докато не се загаси изчака някакво време преди да се запали отново.
Предприех смяна на съединител както и смяна на актуатора с нов, но промяна няма никаква. Механика, който подмени всичко опита всякакви магии и не ще да потегли нормално и това си е.
Движи се, но след няколко км. колата отново влиза в "безумен" режим с грешка P0810, утре отивам с techstream и кабел, които ползвам засилено в Лексуса ми, надявам се, че обучението ще оправи този проблем.
Ако ли не ще се радвам някой вече ремонтирал такава кутия да ми пише, като остави контакт и съдейства в София да подкараме този "робот".
Забравих да споделя, че колата е Toyota Corola 2007г. 1.4 D4D
нов съм във форума, тази роботизирана кутия ми изяде главата, изчетох бая писано по темата, благодаря за всеотдайността на Petar555, mfandakov и останалите участници в дискусията, проблема при мен е от доста време насам, докато се кара, кутията изключва на светофара от предавка и не желае да потегли докато не се загаси изчака някакво време преди да се запали отново.
Предприех смяна на съединител както и смяна на актуатора с нов, но промяна няма никаква. Механика, който подмени всичко опита всякакви магии и не ще да потегли нормално и това си е.
Движи се, но след няколко км. колата отново влиза в "безумен" режим с грешка P0810, утре отивам с techstream и кабел, които ползвам засилено в Лексуса ми, надявам се, че обучението ще оправи този проблем.
Ако ли не ще се радвам някой вече ремонтирал такава кутия да ми пише, като остави контакт и съдейства в София да подкараме този "робот".
Забравих да споделя, че колата е Toyota Corola 2007г. 1.4 D4D
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Мисията невъзможна е тази кутия, колеги някой от Вас сменявал ли е компютъра на скоростите? Забелязах, че почва да прави мизерии когато загрее автомобила. А и като го пипна самия компютър е доста топъл, нормално ли е да загрява до предполагаемите 40+ градуса. Отворих го за видими повреди по кондензаторите.. не видях такива. Свалих данни с техстрийм преди обучението и след него, разлики не виждам в разстоянията на различните предавки. Ще се радвам някой вече решавал проблем с тази кутия да даде своето мнение.
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Факт е, че колегите по-горе успешно са се справяли, като проблемът май винаги е бил механичен, а не електронен... Електрониката обикновено не се притеснява до около 80 градуса.. Можеш ли да я пипнеш - значи съвсем няма проблем с температурата.
И горе е изписано мнооого и са дали мнения колеги, които успешно са оправяли не само своите, но и са помагали на други колеги...
Какво още мнение очаквате?
И горе е изписано мнооого и са дали мнения колеги, които успешно са оправяли не само своите, но и са помагали на други колеги...
Какво още мнение очаквате?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
slowtraveler, много се радвам, че всички са си решили проблема с тази кутия, а някои със сигурност са се отървали от нея, но това няма как да го разберем. Четох и в английските форуми как хора остават на пътя заради подобни недоразумения с MMT кутиите. Както споменах автомобила е със сменен нов съединител и всичките му елементчета покрай него. Актуатора също е чисто нов, тъй като стария е видимо с износени моторчета и зъбни колела. Ревизирано е всичко по механичната част, изпълнени са процедурите по монтаж и изпъване на луфтовете при монтажа на съединителя. Но проблемите си продължават както и преди смяна на стария съединител и новия актуатор. Един вид съм в изходно положение. За това започнах с подробно четене... Какво би могло да бъде пропуснато за да се инициира грешката P0810 при положение, че обучението минава успешно, колата се движи и ако се кара на дълъг път и висока предавка няма никакви грижи, проблема идва в града при маневриране или спиране на светофар. А проблема, който имам не го видях из всичките 86 стр. Единствено подобно мнение видях от колега, при когото имаше Fail статус при Standby. За това ще съм много благодарен и задължен на всеки, който би могъл да мо помогне да реша този казус. Хубав следобед на всички!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 12 Май 2019 22:17
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4 d4d automat
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте!Имам тойота корола 1.4 д4д 2006 г с ммт кутия.Колата е закупена от майка ми и имам пълна сервизна история.Взех я на 164000 км.,сега е на 194 000 км.Когато я взимах,майка ми беше правила ремонт на кутията в тойота на стойност 1300+ лева,беше сменян мотор на актуатор,ако правилно се изразявам,още някакви части и маслото.
Въпросът ми е има ли нужда и в какъв интервал трябва да се сменя маслото в тази кутия.В стари фактури никъде не забелязах смяна на маслото на кутията.Доколкото разбирам това е ръчна роботизирана кутия и няма смисъл да се сменя на 30 000 км а на 100 000км,поправете ме,ако греша,доволен съм от колата и бих инвестирал.Благодаря и поздрави!
Въпросът ми е има ли нужда и в какъв интервал трябва да се сменя маслото в тази кутия.В стари фактури никъде не забелязах смяна на маслото на кутията.Доколкото разбирам това е ръчна роботизирана кутия и няма смисъл да се сменя на 30 000 км а на 100 000км,поправете ме,ако греша,доволен съм от колата и бих инвестирал.Благодаря и поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта