Колега, Слоу, харесва ми че винаги сте прав и се обосновавате добре. Докато не си изпатя, ще си мисля че не съм сбъркал с понижаването. Имах за цел колата да стане по стегната на пътя и да намалеят паразитните клатушкайия. Амортисьорите са добрез тестирани са също на техническия преглед и се насочих към избора на марка понижаващи пружини. Преди да сторя обаче манипулацията мина доста време и премислих основните неща. Започнах от това, че Яриса има немалък клиренс и в комбинация с късото междуосие, боже би ще позволи 25мм снижаване. Зимата сложих по-ниски гуми с13мм в профила и нямах проблеми. Друг фактор беше, че карам колата по асфалтирани пътища, не ходя по язовири реки с колата, а паркирвам и се разхождаме пеш покрай тях. Същото е и с планините, паркирваш докъдето има асфалт и драпаш след това с "пежо 200 и пеш". Третия фактор съм го споменал, а именно че в Словения нямаме дупки по принцип. След това се доверих на това , че този модел пружини могат да работят със стандартните амортисьори. Също така се съобразих с позитивните мнения в много от Бг автофорумите, относно работата на Айбаха. Като последно ще добавя и изгодната цена от 165 Евро за комплекта от предни и задни пружини. След кратката им експлоатация засега няма от какво да се оплача. Окончателно мнение ше изкажа след 2 седмичната отпуска в България. Основни дестинации са Казанлък-В. Търново Русе-Казанлък; К-к -- Бургас--Варна--Балчик и обратно.
