

Предстои ми закупуване на една Supra МК3 . Би трябвало да е на около 150 000 КМ . И се появиха два момента при теста на колата .
Значи единия е , че при паленето се получи пушек като от военна димка ( ама сериозно е това ) . Колата не е била палена повече от 2 месеца ( може би 4 или 5 не е ясно ) . Димът беше по-скоро бял от колкото сив .
На следващия ден обаче , като отиваме пак да я палиме вече не е , димка но пак подпушва но по-сиво и смрадливо . И след 2-3 кръгчета може да се каже , че не пуши вече но газовете са много лютиви .
Второто нещо , което се появи след спирането на тестовете е , че колата изхвърли малко охладителна течност . Без да е била прегрявана. Стрелката за температурата беше малко под средата . Маркучите на пипане не бяха надути . Може би леко но много леко . И след това на място не изхвърли повече .
Това са двете неща , които ме притесняват .
Момчето казва , че докато я е карал не е имал грижи . С изключение на проблем с турбото от , което течало масло и пушела колата и то било сменено с ново. Но след , като го сменили с ново неясно защо избил водния радиатор . И е купен нов воден радиатор . И след това колата е карана безгрижно ?!?! Като също така били сменени и гумичките на клапаните .
Та , като за начало имам два въпроса :
за да се сменят гумичките на клапаните на този мотор 3.0 Turbo трябва ли да се сваля главата ?
и дали не е твърде възможно проблема да е в гарнитурата на главата за , който четох , че е , като детска болест за тези мотори и не карат повече от 100 000 мили с оригиналната гарнитура таман 150 000 км ?
Благодаря Ви предварително
