

Мнение от dracunculus » 23 Юли 2021 21:23
dracunculus
Мнение от Hursa » 23 Юли 2021 21:36
90% електродвигателя при номинална мощност, но при обикновена експлоатация и особено, ако се гони по голям пробег натоварването ще е доста под номиналното. А загубите при зареждане и отдаване на енергия от батерията може да достигнат до 30%. А загубите в инвертора, в зарядната станция, при преноса на ел енергията и при трансформирането и. А загубите при производство на ел енергия - вижте колко е кпд на фотоволтаика
Hursa
Мнение от gena_bs » 23 Юли 2021 21:40
gena_bs
Мнение от boyanmt » 24 Юли 2021 04:48
boyanmt
hideboom
biro
ufer
gena_bs
Hursa
Мнение от fantom » 06 Ное 2023 18:25
Извинявам се че малко късно виждам цитата, но все пак да се обЯсня..Hursa написа: ↑23 Юли 2021 21:3690% електродвигателя при номинална мощност, но при обикновена експлоатация и особено, ако се гони по голям пробег натоварването ще е доста под номиналното. А загубите при зареждане и отдаване на енергия от батерията може да достигнат до 30%. А загубите в инвертора, в зарядната станция, при преноса на ел енергията и при трансформирането и. А загубите при производство на ел енергия - вижте колко е кпд на фотоволтаика![]()
fantom
Мнение от ufer » 06 Ное 2023 19:00
ufer
Мнение от mapamop » 06 Ное 2023 19:22
Замисли се че и ДВГ технологията, ако не броим парата преди нея, е имала грубо 100 години на разположение да се развива "на колела". Плюса за ел-а е че някои от вече наличните неща ще ги ползва наготово и ще надгради над тях, а няма да се започва от нулата, както е било в зората на ДВГ.
mapamop
ufer
Мнение от mapamop » 06 Ное 2023 21:56
Ако Тойота наистина реализират комерсиално кита за конверсията на ДВГ към водород ще е прекрасно. Но май за момента е само протип.
mapamop
Мнение от r34c7 » 06 Ное 2023 22:27
r34c7
Обратно към “Общи разсъждения”
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта