

90% електродвигателя при номинална мощност, но при обикновена експлоатация и особено, ако се гони по голям пробег натоварването ще е доста под номиналното. А загубите при зареждане и отдаване на енергия от батерията може да достигнат до 30%. А загубите в инвертора, в зарядната станция, при преноса на ел енергията и при трансформирането и. А загубите при производство на ел енергия - вижте колко е кпд на фотоволтаика
Извинявам се че малко късно виждам цитата, но все пак да се обЯсня..Hursa написа: ↑23 Юли 2021 21:3690% електродвигателя при номинална мощност, но при обикновена експлоатация и особено, ако се гони по голям пробег натоварването ще е доста под номиналното. А загубите при зареждане и отдаване на енергия от батерията може да достигнат до 30%. А загубите в инвертора, в зарядната станция, при преноса на ел енергията и при трансформирането и. А загубите при производство на ел енергия - вижте колко е кпд на фотоволтаика![]()
Замисли се че и ДВГ технологията, ако не броим парата преди нея, е имала грубо 100 години на разположение да се развива "на колела". Плюса за ел-а е че някои от вече наличните неща ще ги ползва наготово и ще надгради над тях, а няма да се започва от нулата, както е било в зората на ДВГ.
Ако Тойота наистина реализират комерсиално кита за конверсията на ДВГ към водород ще е прекрасно. Но май за момента е само протип.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта