Здравейте колеги,
Имам питане относно рав 4 D2D 2004г. 1CD мотора
Днес за 2ри път смяна о-пръстени на помпата за високо налягане която е зад двигателя, тече здраво масло от там . +гарнитура на капака. Майстора каза че е на границата от към духане, т.е завишени картерни газове. В отдушника. Следващата интервенция ако пак протече от някоя гарнитура - смяна на сЕгменти, около 2000лв. Та питането ми Е правили ли сте такъв ремонт и ако може да споделите вашето мнение.
Колата е с рециклирано турбо.
На 10000 км. доливам към 1л. (масло).
Има ряз, доволен съм откъм вървене.
Смяна сEгменти
moondevil
martod
ufer
moondevil
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
Смяна сEгменти
Мнение от dimkaraganchev » 24 Юни 2021 23:28
Разход на масло 1л/10 000 км и да сменяш сегменти!? Баси вица... 

dimkaraganchev
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Смяна сEгменти
Мнение от martod » 25 Юни 2021 13:44
Развий капачката на маслото ( детаил № 710)

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
Смяна сEгменти
Мнение от whitefang » 28 Юли 2021 13:27
Ако предния пък като са сменяни "дифтунгите" са били запекли и не добре почистено ,дори по-някога и райберовано леглото .все едно нищо не е направено с нови дифтунги.
За горенето на масло 1л на 10к км ,както са писали си е съвсен нормален разход за 1cd-ftv . На мен от дифтунги ми е горяло по 1л на 2.5к-3к км + бели пушеци при палене + омасляване в тръбата от турбината към кулера след маркуча на вентилацията.
И пак както са казали смени майстора - тоя мотор ако не си го карал с грес вместо с масло ,ще смениш 2 пъти турбина и дюзи преди да го ремонтираш
Марто при мен от капачката за маслото не пушеше,сигурно трябва да е още по зле положието за да пуши от там
За горенето на масло 1л на 10к км ,както са писали си е съвсен нормален разход за 1cd-ftv . На мен от дифтунги ми е горяло по 1л на 2.5к-3к км + бели пушеци при палене + омасляване в тръбата от турбината към кулера след маркуча на вентилацията.
И пак както са казали смени майстора - тоя мотор ако не си го карал с грес вместо с масло ,ще смениш 2 пъти турбина и дюзи преди да го ремонтираш

Марто при мен от капачката за маслото не пушеше,сигурно трябва да е още по зле положието за да пуши от там

whitefang
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост