Здравейте колеги,
Имам питане относно рав 4 D2D 2004г. 1CD мотора
Днес за 2ри път смяна о-пръстени на помпата за високо налягане която е зад двигателя, тече здраво масло от там . +гарнитура на капака. Майстора каза че е на границата от към духане, т.е завишени картерни газове. В отдушника. Следващата интервенция ако пак протече от някоя гарнитура - смяна на сЕгменти, около 2000лв. Та питането ми Е правили ли сте такъв ремонт и ако може да споделите вашето мнение.
Колата е с рециклирано турбо.
На 10000 км. доливам към 1л. (масло).
Има ряз, доволен съм откъм вървене.
Смяна сEгменти
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Смяна сEгменти
Смени първо майстора, после новия майстор да ти смени дихтунгите на дозите, после пиши какво се е получило.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Смяна сEгменти
Ако майсторът не е замерил най-малко компресията, особено пък за дизелов двигател и то пред теб, за да видиш, смяната на майстора е задължителна, пък и 1 л масло на 10 000 км не е нищо... 

-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Смяна сEгменти
Развий капачката на маслото ( детаил № 710)

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Смяна сEгменти
Ако предния пък като са сменяни "дифтунгите" са били запекли и не добре почистено ,дори по-някога и райберовано леглото .все едно нищо не е направено с нови дифтунги.
За горенето на масло 1л на 10к км ,както са писали си е съвсен нормален разход за 1cd-ftv . На мен от дифтунги ми е горяло по 1л на 2.5к-3к км + бели пушеци при палене + омасляване в тръбата от турбината към кулера след маркуча на вентилацията.
И пак както са казали смени майстора - тоя мотор ако не си го карал с грес вместо с масло ,ще смениш 2 пъти турбина и дюзи преди да го ремонтираш
Марто при мен от капачката за маслото не пушеше,сигурно трябва да е още по зле положието за да пуши от там
За горенето на масло 1л на 10к км ,както са писали си е съвсен нормален разход за 1cd-ftv . На мен от дифтунги ми е горяло по 1л на 2.5к-3к км + бели пушеци при палене + омасляване в тръбата от турбината към кулера след маркуча на вентилацията.
И пак както са казали смени майстора - тоя мотор ако не си го карал с грес вместо с масло ,ще смениш 2 пъти турбина и дюзи преди да го ремонтираш

Марто при мен от капачката за маслото не пушеше,сигурно трябва да е още по зле положието за да пуши от там

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ExTaZz и 7 госта