Hursa написа: ↑23 Май 2021 20:51
► Виж съдържание
В приложението описват ли какво имат в предвид под EV и EV mode.
Защото дори от тойота дават такова определение:
"EV Mode where the car is
powered by the battery only ..."
Или
"EV (short for Electric Vehicle) mode is only available in hybrid vehicles and is much more particular in its uses than other driving modes. If a vehicle is running in EV mode, the vehicle is only
pulling power from its battery. This results in the potential for very efficient driving, but it also means the vehicle in question doesn’t have access to as much power as it normally would. That’s why EV mode typically works for just up to one mile and is only applicable under certain conditions at very low driving speeds. Due to these restrictions, it’s best to reserve EV mode for driving extremely short distances that don’t require much speed such as moving a vehicle out of a garage or driving in a parking lot."
Приложението видимо заблуждава. И ако заблуждава за това, за кое може да му се има доверие. Разбира се който желае, може да му вярва сляпо.

Но темата е за королата, не за приложението, сорри
Аз продължавам за 3ти път да питам, колко км имаш зад гърба си с тойотски хибрид?!?!?
Относно доверието в приложението, дори и да приемем, че когато двигателя не работи и се спускаш по инерция и само зарежда батерия НЕ Е реално движение на ток

разхода, е точен.. поне с отклонение до 100 мл. Дистанцията е точна, времето е точно. Относно EV TIME също е точно. Когато висиш в трафика с изключен двигател но всички агрегати ти работят ТОВА е ЕВ ТАЙМ. И да не намесваме измислените старт/стоп системи, защото с тях няма да изкараш 30 минути на климатик и музика с изгасен двигател....
Така че, какво остана, ЕВЕНТУАЛНОТО разминаване в рязбиранията на Hursa и на тойота в определението какво е точно аджеба EV Distance... Ами аз бих се доверил на някой, който поне е карал хибрид.
А относно колегата, води някаква демагогия тук, тип гроздето е кисело. Намесва шкодилаци, но когато го оборят с примери за други тойоти вади доводи, било корола тема...
Hursa написа: ↑22 Май 2021 18:16
За съжаление дори може спуска с хибридната корола да е свързан с повече загуби - например, ако наклона е малък и пуснете педала при регенерацията, може да забави до нежелано ниска скорост. Така, че трябва да търсите положението при което не регенерира (или да включите на неутрал, но не е желателно).
[
Поредно доказателство, че колегата или много малко е карал хибрид на тойота или такъв е виждал само на брошура.
ДОРИ МОЖЕ....продължава да са приказкинот 1001 нощ
Хибрида на тойота е с планетарна предавка, което трябва да ти говори, че има много по - малко триещи се части. И от там по - малко загуби.
По въпроса кое колко отчита приложението. Зимата редовно в града ми се случва ДВГ да работи само за да топли купето, което се вижда и на енерджи екрана. Тоест, не движи колата, електромотора го прави.. Обаче в апп-а показва движение с двигател а не ЕВ.
ПАК в града ми се е случвало по енерджи екрана, ДВГ да зарежда батерията, без да предава към колелата. И ПАК ДВИГАТЕЛЯ ДА РАБОТИ само за да поддържа работна темперетура БЕЗ да движи колата.
И сега да попитам, защо да броим всички тези случаи, в които ДВГ не движи колата за работа на двигателя?!?!?
В единия случай пискаме срещу това, че при зареждане на батерията по инерция НЕ БИЛО ЕВ, обаче когато двигателя работи в някои от споменатите случаи горе всичко е ок???