1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Какво точно гласи съобщението? Не вярвам да е изписало регулировка. Да не е Oil maintenance required? На дизеловите тойоти има подсещане за смяна на маслото и трябва да се ресетва при съответната смяна.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
И посред мен е съобщение за смяна на масло заради незанулен брояч 




-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 104 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Вероятно DPF влиза в режим на регенерация и колата се гаси преди той да е приключил. Остатъчното гориво се връща в картера. Като се случи 10ина пъти и маслото вече осезаемо е над максимума. При много дизелови автомобили е така, дизела не ми е интересен и не съм се интересувал дали при тойота системата е на същия принцип, но всеки може да провери
Ако е така и карате предимно градско, продайте го на някой , който ще го кара по предназначение. Няма решение освен премахване на DPF , което е голяма цигания, защото отзад почват едни пушилки като на стар икарус.

1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Изправния комън рейл двигател не пуши, дори с премахнат ДПФ и катализатор. Вярно, че мирише на стар Икарус, но видим дим няма. Относно регенерациите при Тойота, има с 5- та дюза и нафтата необходима за провеждането на регенерация се връсква непосредствено преди ДПФ. При други марки тя отсъства и горивото се впръсква в цилиндрите по време на изпускателния такт. Целта е това гориво да изгори в ДПФ, като това повишава температурата му, за да изгорят натрупаните сажди. Това от своя страна води до разреждане на маслото, тъй като известно количество попада и в картера. Компютърът обаче следи показател Oil dilution ratio и при достигане на 10% разреждане ( при Субару е толкова) светва индикация за смяна на масло.
Но да, най- добрата панацея за ДПФ си остава извънградското каране ( качественото гориво is a MUST).
Но да, най- добрата панацея за ДПФ си остава извънградското каране ( качественото гориво is a MUST).
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 104 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
С тази част не съм съгласен. Просто няма как това да е вярно , когато видиш какво има в таблицата Driver Wish и в таблицата по MAP на модерен комън рейл , ще разбереш че това просто няма как да е вярно. Обогатяването в Driver Wish може да достигне 200% и зависимост от някои други параметри е повече от 2 секунди. Т.е през тези 2 секунди независимо какво мери Мап-а и какво показва Maf-а дюзите могат да вкарат 200% гориво допълнително. Дори и в най-добрия случай турбина вече на 1.5 бара тези 200% са твърде много това гориво няма как да изгори напълно и резултата са едни черни облаци отзад. Точно тук се намесва DPF най-ефективно, защото всичките тези сажди остават там. Това разбира се се прави от производителя нарочно с цел респонс на автомобила, защото ако не е достигнато максимално налягане това допълнително гориво помага това д асе случи , а и дори недоизгоряло гроиво повишава мощността значително, просот така работи дизела. Разбира се тук говорим за заводска настройка, за някой "пипнат" кошник изобщо няма смисъл да коментираме, там положението е плачевно без DPF.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Точно заради това, което колегата е описал по-горе, евро5 версията на AD двигателя на тойота е много по-зле в сравнение с евро4. Опитали са се да изчистят пушилките при рязко подаване на газ, за да влезе в нормите, резултатът е, че са успели, но колата не е толкова приятна за шофиране. Ако бяха направили този двигател евро6, предполагам, че щеше да е подобен на 2.0 атмосферен бензин.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Сваляйте картера и вижте състоянието на цедката на маслената помпа, сигурно е задръстена с нагар от "правилните" масла с които карате .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Фев 2021 12:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Аурис 1.4 d4d
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Здравейте, имам същия проблем с нивото на маслото сменено преди 1000км. И светна oil maintenance, помислих че не е нулирано и го нулирах, но светна пак проверих маслото и видях че е над максимума, нищо друго не свети нито чек нито дпф, колата не влиза в авариен режим, може ли да ме насочите към сервиз в София, където да се направи диагностика и да се установи проблема, ако колегата е решил проблема нека сподели какво е било, благодаря предварително! Колата е Аурис 1.4 d4d 90 hp
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Фев 2021 12:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Аурис 1.4 d4d
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Явно ще трябва да се наредят на опашката за механика, пускам съобщение за да мога да се свържа чрез лс! Извинявам се за спама!
- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Трябва да се намери с какво се разрежда маслото...



1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Здравейте, колеги малко инфо.Колата еТойота Авенсис Т27 2013 2.2 150н.Въпросът ми е как се нулира броячът при смяна на маслото ръчно или само с диагностика.При сменено масло пак изписва,че скоро предстои смяна.Благодаря предварително.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Влади, да не би случайно да си налял повече масло преди 1000 км. Защо не изпомпиш малко масълце и да наблюдаваш много внимателно всяка сутрин на едно и също място дали ще продължи да се увеличава нивото. Датчикът също може да прави номерца! Може да няма никакъв проблем, а ако има, той ще се проличи поне за следващите 1000 км, което не е кой знае колко много... 

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
От таблото. Оставяш на трип А или трип Б, не помня, задържаш бутона за зануляване и даваш на контакт.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 06 Апр 2006 14:36
- Местоположение: Sf
- Получена благодарност: 4 пъти
1.4 1ND-TV - Повишаване нИвото на маслото в двигателя ?
Здравейте Колеги, проблема с маслото се получи и при мен преди 1 година с същият двигател Тойота Аурис 2014-2015.
С диагностиката видях че е задръстен ДПФ филтъра. Пуснах принудителна регенерация и се пооправиха малко нещата дотолкова колкото да не съм на трупчета. почнах да слагам добавка на всеки резервоар и така 4-5 месеца. Карам още с полузапушен филтър, всеки ден ми се пуска автоматичната регенерация през ( 50-60 ) километра. Разхода ми е с 1 литър в повече вече, и добавки ми писва да купувам . Замислям да го премахна но ще се ослушвам още малко да видим дали няма да се позатегнат още реалните измервания за тези еко категории в момента и без ДПФ да не можеш да минеш ГТП.
Някой ако знае къде в София имат опит и качествено могат да ми го махнат и софтуерно и механично нека ми драсне два реда на лична .
Имам същитият двигател и на друга Тойота Корола 2006. Тя няма ДПФ и на последният ГТП нямаше никаква димност при теста 0.00... но ми туриха 1 еко група защото ги гледат по дата на регистрация . и Евро 3 от 2006 попада там .
Предполагам че и Ауриса -120 000 х.км. който е на полпвината километри на Королата показанията за димност ще са 0.00 и без ДПФ..
Споделете Вашият опит. Ако някой иска мога да го закача и на диагностиката да си види състоянието на ДПФ и други те данни . 0878940652
С диагностиката видях че е задръстен ДПФ филтъра. Пуснах принудителна регенерация и се пооправиха малко нещата дотолкова колкото да не съм на трупчета. почнах да слагам добавка на всеки резервоар и така 4-5 месеца. Карам още с полузапушен филтър, всеки ден ми се пуска автоматичната регенерация през ( 50-60 ) километра. Разхода ми е с 1 литър в повече вече, и добавки ми писва да купувам . Замислям да го премахна но ще се ослушвам още малко да видим дали няма да се позатегнат още реалните измервания за тези еко категории в момента и без ДПФ да не можеш да минеш ГТП.
Някой ако знае къде в София имат опит и качествено могат да ми го махнат и софтуерно и механично нека ми драсне два реда на лична .
Имам същитият двигател и на друга Тойота Корола 2006. Тя няма ДПФ и на последният ГТП нямаше никаква димност при теста 0.00... но ми туриха 1 еко група защото ги гледат по дата на регистрация . и Евро 3 от 2006 попада там .
Предполагам че и Ауриса -120 000 х.км. който е на полпвината километри на Королата показанията за димност ще са 0.00 и без ДПФ..
Споделете Вашият опит. Ако някой иска мога да го закача и на диагностиката да си види състоянието на ДПФ и други те данни . 0878940652
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта