Тежък волан Авенсис
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15 Мар 2021 14:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25 Sedan
Тежък волан Авенсис
Здравейте,
автомобила е Авенсис Т25, 2008г., 2.0 бензин, а проблема е волана. Струва ми се доста тежък, най- вече през зимата, лятото когато е топло времето е по-добре.
Скоро смених хидравличната течност, но без резултат. Нормално ли е това нещо и на какво може да се дължи? Също така има ли модели на които хидравликата е електрическа?
автомобила е Авенсис Т25, 2008г., 2.0 бензин, а проблема е волана. Струва ми се доста тежък, най- вече през зимата, лятото когато е топло времето е по-добре.
Скоро смених хидравличната течност, но без резултат. Нормално ли е това нещо и на какво може да се дължи? Също така има ли модели на които хидравликата е електрическа?
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Тежък волан Авенсис
Бензиновата ми Т25/1.8 е с електрическа хидравлика на волана. Произведена е 12.2005, първа регистрация 02.2006. По спомен от ровенето под капака на фейсовата 1.8 на приятел мисля и тя беше с електрически усилвател.
Лично аз си мислех че само дизеловите са с хидравлична помпа. Не претендирам да съм коректен изобщо за разделението бензин/дизел.
Това с промяната на поведението ми изглежда като износена помпа. Издава ли някакви бучащи или скрибуцащи звуци като е на студено и въртиш пълен ляв-пълен десен? Губи ли масло?
Лично аз си мислех че само дизеловите са с хидравлична помпа. Не претендирам да съм коректен изобщо за разделението бензин/дизел.
Това с промяната на поведението ми изглежда като износена помпа. Издава ли някакви бучащи или скрибуцащи звуци като е на студено и въртиш пълен ляв-пълен десен? Губи ли масло?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15 Мар 2021 14:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25 Sedan
Тежък волан Авенсис
Не съм чул да издава някаки звуци, но ще пробвам все пак, масло не губи изобщо. Този електрически усилвател, къде трябва да се намира?
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Тежък волан Авенсис
На РАВ 4 - дизел, воланът е с електромотор, без масло. Значи няма хидравлика.
Воланът наистина е по-тежък от хидравличния.
На Авенсис воланът е хидравличен и трябва да е много по-лек. Ако при колегата не е така, има проблем.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Тежък волан Авенсис
На пръта на волана ако не бъркам (горната схема е за моят VIN, с "електричката"):
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Тежък волан Авенсис
T25 1.8VVTI и 2.0D-4D са Ел а 2.0 бензин е хидравлика ако не греша.Но със сигурност съм виждал филтър преди помпата който може и да е бил АМ с цел опазване на рейката.
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Тежък волан Авенсис
T25 2.0 D-4D на 100% не е ел. Сменял съм течност и рейка.
По принцип при колите с ел усилвател волана се върти по-леко сравнено с хидравличния усилвател.
По принцип при колите с ел усилвател волана се върти по-леко сравнено с хидравличния усилвател.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Тежък волан Авенсис
Сега изнамерих този клип и не изглежда трудно ,поне на гледане.Явно това което си спомням е допълнително монтиран филтър ,а същинския елемент е вътре в казанчето. 

"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Тежък волан Авенсис
Това е за автомобили с електроусилвател в случай на буксиране, на хидравличен няма как да стане.
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 365 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Тежък волан Авенсис

Не предполагах, че така може да се активира ел. усилвателят на волана (без да работи двигателят). На Аурис дали става по същия начин?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта