

Сигурни ли сте, че не е бил подледен, с топящ се скреж, а след три часа да се е разтопило? Зимните гуми слабо помагат на лед - затова в много от северните страни са задължителни шиповете. При нас са забранениdracunculus написа: ↑03 Яну 2021 16:11 Ами ако на някои места мокрият път е замръзнал, например в сенчест завой? Е точно последното се случва много често по трасето София- Самоков в преходните сезони, например. И точно там на баща ми Ауриса преди години с летни гуми едвам се удържаше, само на мокро, НЕ на заледено. 3 часа по-късно
Какво мерене на температурата на асфалта, за Бога! 7 градуса на въздуха, мокър асфалт след цяла нощ дъжд. Когато си сменяме гумите пролет и есен температурата на асфалта ли гледаме?
Да, дори и в такъв случай... И разбира се, че при ниска температура лятната гума ще се представя по-зле отколкото в 'идеални топли условия'dracunculus написа: ↑03 Яну 2021 16:11 По-малка ефективност на мокър асфалт. Кога? При температури, при които лятната гума е корава като порцелан?
При всички случаи тестовете са много по-достоверни от твоите усещания... Защото най-малкото те са си направили труда да сменят гумите (и то доста различни комплекти летни и зимни) на същият автомобил и да пробват при същите условия на същият участък по същото време, ИЗМЕРВАЙКИ резултата, докато ти сравняваш така получени измервания с усещане от тип 'ама то ако бях с другите, дето последно съм ги карал преди месец - щеше да е по-зле'...bigchicken написа: ↑04 Яну 2021 08:01 Значи, снощи поврътках хибрида из софиянските улици, 5 градуса, на места мокър, на места сух асфалт... път ги вкарват и в слалома, не знам на какви коло са тествани тези гуми, знам, че това, което правих снощи, с летните, чисто нови Мишелинки нанай.
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 4 госта