Тази система не беше задължителна за Европа до миналата година.
От тази година вече всеки нов модел автомобил трябва да има такава система за управление на парите.
За това по-старите коли се държат и доста различно. Някои модели може да съскат, други не. Въпрос на виждането на конструктора и спазване на зададените му параметри.
Съскане при развиване на капачката на резервоара
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Съскане при развиване на капачката на резервоара
И моята вдигаше голямо налягане, та се изплаших и премахнах филтъра за парите. Сега отиват директно към дросела. Налягане в резервоара вече няма. Не съм забелязал прооблем.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Съскане при развиване на капачката на резервоара
По скоро - отиват в атмосферата, когато спрете и когато зареждате. Филтъра е адсорбер (преди него има сепаратор, който отделя носещите се в обема много малки капки, вдигнати при "плискането" на горивото в резервоара при движение на автомобила) - върху повърхностите на който кондензират бензиновите пари, за да не бъдат изхвърлени. Електро клапана свързва смукателен колектор над определени обороти с атмосферата, през адсорбера, така се дренира образувалия се конденз по неговите повърхности (както и горивото уловено от сепаратора).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта